Sucevenii pot să apeleze la agenții din magazinele E.ON doar după ce s-au programat telefonic sau online. Accesul clienților în magazinele E.ON este
posibil exclusiv în baza unei programări prealabile pentru toate operațiunile care necesită interacțiunea cu agenții.
Toate magazinele E.ON sunt deschise luni, marți, miercuri și vineri, între orele 08:00 și 16:00, iar joi programul de lucru este între orele 10:00 și 18:00.
Pentru a stabili o programare telefonic, clienții trebuie să apeleze numărul 0265.208.466 și să parcurgă pașii următori: să confirme operatorului virtual județul şi orașul unde doresc să facă programarea; după ce operatorul virtual oferă două opțiuni de programare, dacă este de acord cu una dintre aceste propuneri, clientul trebuie să confirme programarea și, la scurt timp, va primi printr-un sms numărul acesteia; în cazul în care clientul nu confirmă niciuna dintre variantele de programare propuse, poate opta pentru programarea online.
Prin programarea online, clienții pot alege ziua și intervalul de timp cel mai avantajos pentru ei.
Pentru acest tip de programare, clientul va trebui să acceseze pagina https://www.eon.ro/programare-online și să selecteze magazinul preferat, apoi să introducă datele personale și datele programării; după primirea prin e-mail a codului programării, se va prezenta în magazin, în ziua și la ora selectată, și va introduce în aparatul de emitere tichete codul programării. Ulterior va fi preluat de către un consultant E.ON.
Totodată, urmând acești pași clienții pot modifica sau anula o programare deja stabilită. „Pentru o mai bună gestionare a timpului alocat acestor vizite în magazinele E.ON, îi încurajăm pe clienții noștri care și-au programat vizita online și care din diferite motive nu se pot prezenta la data și ora stabilită să anuleze sau să modifice, tot online, programarea inițială”, este mesajul reprezentanților E.ON.
Ca alternativă la vizita în magazin, clienții pot contacta reprezentanții E.ON pentru rezolvarea solicitărilor și de la distanță, prin: accesarea contului E.ON Myline pe eon.ro/myline sau în varianta de aplicație mobilă, non-stop, respectiv a serviciului suport clienți pe eon.ro/servicii-suport-clienti, de asemenea non-stop; serviciul E.ON Chat, disponibil pe eon.ro, pentru răspunsuri generice; apelarea Call Center la 0265.200.900, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00, cu tarif normal din orice rețea. Nu este necesară programarea pentru clienții care vizitează magazinul E.ON pentru plata facturilor prin intermediul robotului BRD sau pentru cei care doresc să efectueze operațiuni folosind serviciul MyOffice.
Mai multe informații privind produsele și serviciile E.ON Energie România sunt disponibile accesând www.eon.ro.