Firma de construcții care a câștigat licitația pentru renovarea sediului Serviciului de Pașapoarte Public Comunitar de Pașapoarte Suceava a început organizarea de șantier, în vederea demarării lucrărilor. Prefectul de Suceava, Alexandru Moldovan, a participat, luni, la prima întâlnire de lucru cu membrii unității de implementare a proiectului, reprezentanții proiectantului, ai constructorului și ai firmei care va asigura serviciile de supraveghere a lucrărilor – dirigenție de șantier.
„În conformitate cu prevederile ordinului de începere a lucrărilor pe care l-am emis la finalul anului trecut, astăzi constructorul a demarat etapa de șantier, și am ținut să particip la acest eveniment pentru a transmite un semnal clar către toți cei implicați cu privire la importanța derulării în cele mai bune condiții a acestui proiect. Încă din primul meu mandat ca prefect al județului am subliniat că nu putem oferi servicii de calitate către cetățeni dacă nu investim și în infrastructură. Îmi exprim încrederea că prin reabilitarea clădirilor în care funcționează serviciul de pașapoarte se vor crea condiții decente, în acord cu cerințele actuale, atât pentru cetățeni, cât și pentru lucrătorii serviciului”, a transmis prefectul, printr-un comunicat de presă.
Acesta a precizat, totodată, că programul de lucru cu publicul va rămâne neschimbat, la aceeași adresă, pe toată durata lucrărilor de reabilitare ce se vor desfășura etapizat.
Proiectul “Renovare integrată - consolidare seismică şi renovare energetică moderată a clădirii în care îşi desfășoară activitatea Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Suceava”, este promovat și finanțat în cadrul Planului National de Redresare şi Rezilienţă, fiind implementat de prefectura din Suceava în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Interne.