„Pentru localnici”, revista care dă voce antreprenorilor locali și care prezintă povești de succes din Regiunea de Nord-Est a României, a lansat un nou număr, al șaptelea, în prezența a numeroși oameni de afaceri, dar și reprezentanți ai administrației locale și județene. Evenimentul a avut loc la Camera de Comerț și Industrie Suceava, fiind prezenți mulți dintre cei care și-au spus povestea în edițiile anterioare ale revistei.
Pe lângă reprezentanți ai mediului de afaceri, au fost prezenți și numeroși oameni din administrație, precum vicepreședintele CJ Neculai Barbă, subprefectul Cristian Șologon, viceprimarul Sucevei Lucian Harșovschi, dar și consilieri locali.
Invitat să ia cuvântul, Lucian Harșovschi a spus: „<Pentru Localnici - Revista lucrurilor bune din regiunea Nord-Est>este un proiect la care municipalitatea s-a alăturat și în acest an.
Scopul acestei inițiative este cel de a susține producătorii autohtoni și antreprenorii deopotrivă, de a le descoperi produsele, serviciile, dar și poveștile, curajul și succesul pe care ni le împărtășesc în revistă.
Avem o zonă extrem de bogată cultural, cu oameni gospodari și harnici care dau tot ce e mai bun, prin munca pe care o depun, pentru dezvoltarea comunității, iar pentru asta le mulțumim!”
Revista „Pentru localnici” este un proiect susținut de rețeaua radio Viva FM, are untiraj de 3000 de exemplare șieste distribuită gratuit, în diverse locuri publice și evenimente de afaceri locale. Proiectul este realizat în asociere cu Municipiul Suceava și Consiliul Local al Municipiului Suceava.
„Îndemnul nostru este să cumpărăm unii de la alții, să contribuim cu toții la proiectul de conștientizare a importanței consumului de produse locale și să vorbim despre asta, pentru a găsi împreună oportunități de dezvoltare”, a precizat Petru Gherman, președintele Asociației “Pentru Localnici”.
Primul număr al revistei a fost lansat în urmă cu cinci ani. Fiecare număr al revistei prezintă antreprenorii locali și povești de succes din regiunea de Nord-Est, aducând împreună oamenii de afaceri, autoritățile locale și comunitatea pentru a promova valorile și inovațiile locale. Scopul este de a susține consumul de produse locale și de a dezvolta o comunitate conștientă de importanța economiei locale.