Imagini reprezentative pentru țara noastră, cu obiective turistice populare, mai exact cu Transfăgărășanul și cu Mănăstirea Sucevița, au fost afișate pe 103 panouri publicitare pe străzile din Paris. Acțiunea face parte dintr-o campanie outdoor de promovare a României în capitala Franței, demarată de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului. Aceasta se desfășoară în perioada 6-26 septembrie și are ca obiectiv principal atragerea unui număr cât mai mare de turiști francezi către România.
Panourile publicitare cu Mănăstirea Sucevița, care face parte din patrimoniul UNESCO încă din 2010, au dimensiunea de 8 mp și au fost amplasate în punctele cheie din centrul Parisului.
Ministerul Turismului estimează că panourile au fost văzute de peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii. Un panou a fost așezat pe celebrul bulevard Champs-Elysees.
„Campania outdoor are scopul de a atrage atenția publicului francez asupra României ca destinație turistică și de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural și natural al țării noastre.
Totodată, este important de menționat că perioada de desfășurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal și Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franța.
La acest eveniment sunt așteptați peste 3 milioane de turiști, care vor intra și ei în contact cu mesajele de promovare a României ca destinație turistică”, spune Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului.