Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
marţi, 18 iul 2023 - Anul XXVIII, nr. 166 (8390)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Suceava, județul care a pus pe harta afacerilor din România trei mari branduri

Marţi, 18 Iulie 2023 (15:27:10)de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Bucureşti, Alba, Prahova, Bacău, Suceava şi Vâlcea sunt cele mai prolifice judeţe din România din perspectiva creării de branduri locale. Informația apare în ediția electronică a www.zf.ro, care mai menționează că doar 18 judeţe apar pe această hartă, adică mai puțin de jumătate. Este vorba de branduri care au apărut după 1990 și care înseamnă ceva și în momentul de față pentru consumatorii din România și nu numai.

Suceava dă în acest top nu mai puțin de trei firme. Este vorba de doi producători de ape minerale, Dorna și Aqua Carpatica, dar și producătorul de înghețată Betty Ice. Cum era și firesc, cele mai multe firme care au devenit branduri la nivel național sunt din București. În ceea ce privește zona Moldovei, doar în Bacău mai sunt trei firme care au reușit să se impună, printre ele și Dedeman, pusă pe picioare de frații Pavel, originari din Bogdănești, județul Suceava.

”Antreprenorii autohtoni au creat în cele circa trei de­ce­nii de capitalism câteva mii sau chiar zeci de mii de bran­duri de consum, adică mărci de care românii se lovesc în viaţa de zi cu zi. E vorba de branduri care stau pe produse sau servicii din varii domenii, de la FMCG la retail şi de la materiale de construcţii la IT. Dintre aceste mii de nume, însă, doar o mică parte ajunge să capete notorietate şi să câştige teren în preferinţele consumatori­lor. Mărcile care reuşesc însă au poziţii de top în pieţele în care activează, unele branduri fiind chiar lider în sectorul lor. Dedeman este lider detaşat în piaţa de bricolaj, la fel cum e şi Altex în retailul electro-IT”, au scris cei de la www.zf.ro.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Suceava, județul care a pus pe harta afacerilor din România trei mari branduri.
 Vizualizări articol: 3394 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Suceava, județul care a pus pe harta afacerilor din România trei mari branduri3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei