Conform legii, Adunările Generale ale asociațiilor de proprietari trebuie să aibă loc până la finele lunii martie. Practic, mai sunt două zile în care se pot desfășura – joi și vineri, când în municipiul Suceava sunt programate nu mai puțin de 19 asemenea întruniri, în care se decide atât cine e la conducerea asociațiilor în perioada următoare, ce salarii se dau, dar și multe alte măsuri care îi vizează direct pe proprietarii de apartamente și nu numai.
Tocmai de aceea, viceprimarul Sucevei Lucian Harșovschi îi îndeamnă pe suceveni să participe în număr mai mare la ședințele asociațiilor de proprietari de care aparțin, să aibă un cuvânt de spus în luarea deciziilor care îi vizează.
„Am participat și în acest an la unele Adunări Generale ale Asociațiilor de Proprietar și, din păcate, am observat o prezență a cetățenilor foarte redusă, de doar 5,60%. Mai sunt 19 Adunări Generale în zilele de joi și vineri, și alte 6 asociații programate după 31 martie reconvocate la a treia ședință, pentru că nu au respectat legislația”, a explicat Lucian Harșovschi.
Viceprimarul a adăugat că sucevenii care nu știu când are loc ședința la asociația de care aparțin pot suna pentru mai multe detalii la numărul de telefon (0230) 212.696, int. 241 - Serviciul Asociației de Proprietari.
Pentru cele 6 Adunări Generale care vor avea loc în mod excepțional în aprilie vor fi aplicate și sancțiuni de către primărie celor care trebuiau să le organizeze în termen.