O aplicație de ride-sharing folosită de mulți suceveni ca alternativă la taxiuri, BOLT, este „blocată” de un protest al celor peste 200 de șoferi care își ofereau serviciile prin intermediul ei.
Astfel, în intervalul 13-15 martie, reprezentanții flotei Bolt Suceava nu vor răspunde la nicio comandă prin intermediul aplicației, în care nu apare nicio cursă disponibilă.
Decizia acestora vine în contextul în care reprezentanții flotei Bolt din Suceava au solicitat companiei o serie de măsuri „pentru ca această activitate să se poată realiza în condiţii cât mai decente”.
Principalele revendicări sunt:
- Mărirea razei în care clienții pot accesa aplicația Bolt pentru a comanda o mașină (să fie incluse și localități precum Adâncata, Mihoveni, Mitocu Dragomirnei, unde sunt multe persoane care fac naveta în municipiul Suceava);
- Micșorări legate de comisioanele BOLT – de la 25% la 10-15%;
- Îmbunătățirea promoțiilor existente;
- Mărirea bonusurilor de colantare a mașinilor șoferilor care le pun la dispoziție cu sigla companiei de ride-sharing;
- Mărirea tarifului curselor minime de la 9 lei la 11 lei.
Cum lista lor de revendicări a fost respinsă în totalitate, șoferii din flota BOLT și-au încetat activitatea pe această platformă de ride-sharing, migrând către alta, alternativă.
Rămâne de văzut ce decizie vor lua după ce trece perioada de protest, dacă se ajunge la un compromis cu reprezentanții BOLT sau vor renunța complet la a presta servicii prin intermediul acestei aplicații în Suceava.