Sediul Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Suceava va fi în sfârșit renovat și modernizat. Un proiect de reabilitare a clădirii promovat de Prefectura Suceava a fost aprobat, miercuri, pentru finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Este vorba despre proiectul Renovare integrată – consolidare seismică și renovare energetică moderată a clădirii, promovat de Instituția Prefectului în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Interne, în cadrul PNRR.
Valoarea proiectului de investiții este de aproximativ un milion de euro, iar durata de implementare va fi de 24 de luni de la semnarea contractului de finanțare.
Conform unui comunicat de presă transmis de Prefectură, proiectul presupune consolidarea seismică și renovarea energetică moderată a clădirii în care își desfășoară activitatea Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Suceava, de strada Petru Rareș nr.70 din municipiul Suceava. Suprafața construită propusă spre reabilitare este de 874 mp. Clădirea este în proprietatea Statului Român și în administrarea Ministerului Afacerilor Interne, prin Prefectura Suceava.
Prefectul Alexandru Moldovan a declarat că a primit „cu satisfacție” vestea aprobării finanțării acestui proiect și a transmis felicitări colectivului care „într-un timp extrem de scurt” a întocmit și a depus documentația necesară. „În ceea ce ne privește, am întreprins toate diligențele necesare și am obținut și finanțarea pentru întocmirea documentației DALI, contractul de servicii pentru proiectare fiind semnat în data de 22 noiembrie a.c. Echipa de implementare a fost constituită, prin urmare sunt create toate premisele ca acest proiect să demareze în următoarea perioadă. Sunt convins că acest proiect de reabilitare va conduce la realizarea unui sediu demn de mileniul III pentru Serviciul de Pașapoarte, un sediu care va oferi condiții moderne și decente atât pentru cetățeni, cât și pentru salariați”, a declarat prefectul Moldovan.