Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
miercuri, 22 iul 2020 - Anul XXV, nr. 170 (7475)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Magazinul E.ON din municipiul Suceava și-a suspendat temporar interacțiunea directă cu clienții

Miercuri, 22 Iulie 2020 (09:44:06)de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Magazinul E.ON din municipiul Suceava și-a suspendat temporar interacțiunea directă cu clienții. Ca alternativă la vizita în magazinul E.ON, sucevenii se pot informa și pot efectua operațiuni prin intermediul Call Center-ului, disponibil la 0800 800 900 sau 0800 800 366, prin Live Chat și pe eon.ro. Transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau alte servicii, inclusiv plata facturii se pot face și din contul personal  E.ON Myline. „Din dorința de a ne proteja clienții și angajații, în actualulcontext epidemiologic, activitatea de relații cu clienții din municipiul Suceava se desfășoară online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline. Astfel, magazinul E.ON din Suceava și-a suspendat temporar activitatea față-în-față cu clienții, colegii noștri preluând  în continuare solicitări doar în sistem digital. Le mulțumim clienților pentru înțelegere și responsabilitatea de care dau dovadă în această perioadă specială”, au transmis reprezentanții E.ON.

Toate operațiunile efectuate în magazinul E.ON din municipiul Suceava se realizează în continuare prin celelalte canale de comunicare puse la dispoziția clienților:  apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz și electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00; prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline; prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată; prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Magazinul E.ON din municipiul Suceava și-a suspendat temporar interacțiunea directă cu clienții.
 Vizualizări articol: 3123 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 2.33/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 2.3 din 3 voturi
Magazinul E.ON din municipiul Suceava și-a suspendat temporar interacțiunea directă cu clienții2.353

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei