Serviciul de Poliție Rutieră Suceava a venit cu precizări importante legate de persoanele cărora le-au fost reținute permisele de conducere sau certificatele de înmatriculare și vor să-și recapete drepturile, după expirarea perioadei de suspendare.
Procedura a fost schimbată, astfel că,după expirarea perioadei de suspendare, titularii permiselor de conducere reținute vor trimite un e-mail la Serviciul Rutier Suceava, prin care vor solicita validarea dreptului de a conduce în evidențele informatice ale poliției, iar la e-mail vor atașa o copie după cartea de identitate personală. Respectivii vor aștepta confirmarea de validare a Serviciului Rutier, electronică, moment din care vor avea drept de a conduce în baza ei. Aceasta va înlocui o perioadă permisul de conducere.
De asemenea, utilizatorii autovehiculelor ale căror certificate de înmatriculare au fost reținute și care îndeplinesc condițiile de restituire. vor prezenta la controlul efectuat dovada de reținere a certificatului de înmatriculare și documentul prin care se face dovada că au încetat motivele pentru care a fost reținut.
Referitor la prelungirea dovezilor de circulație eliberate în cadrul dosarelor penale, nu se vor mai elibera caziere auto, acestea putând fi solicitate direct de unitățile de parchet.
Orice alte cereri (ex: de reducere a perioadei de suspendare, de păstrare a permiselor de conducere emise de autorități străine etc.) vor fi înaintate la Serviciul Rutier Suceava prin e-mail, fax sau curierat.
Datele contact ale Serviciul Rutier Suceava sunt emailul circulatie@sv.politiaromana.ro, respectiv fax: 0230203683. Adresa poștală este municipiul Suceava, strada Universității, numărul 19.