Într-o perioadă tulbure, în care majoritatea societăților comerciale din Suceava și-au încetat activitatea, în care îmbolnăvirile de coronavirus au ajuns la nivelul de transmitere comunitară, instituțiile publice au continuat să funcționeze. Acest lucru a fost subliniat și de viceprimarul Lucian Harșovschi, care a venit cu precizări privind posibilitățile de lucru cu publicul.
“Primăria municipiului Suceava continuă să funcționeze și în aceste condiții de urgență sanitară pentru a soluționa problemele sucevenilor, însă în această perioadă punem mai mult accent pe mediul online pentru siguranța dvs!
Pentru informații de interes public, puteți accesa site-ul primăriei, unde veți fi îndrumați, pas cu pas, către informațiile de care aveți nevoie.
http://primariasv.ro/portal/suceava/portal.nsf/Index/100?OpenDocument
În cazul în care nu aveți acces la mediul online, puteți solicita informații apelând 0230 212 696”, a anunțat Lucian Harșovschi.
De exemplu, pentru a verifica stadiul soluționării cererilor dumneavoastră înregistrate la Primăria Municipiului Suceava, accesați secțiunea Servicii electronice, subsecțiunea Consultare registratură şi completaţi datele solicitate pentru interogare. La subsecțiunea Formulare puteți accesa formularele de cereri specifice fiecărui serviciu în parte.
Viceprimarul Sucevei a anunțat și modificarea programul Serviciului de Stare Civilă, pentru primirea și eliberarea actelor la DECESE (luni - vineri: 9.00 -13.00; 14.00 -15.00; sâmbătă: 9.00 -13.00), în vreme ce primirea și eliberarea actelor la NAȘTERE se face în baza programării telefonice 0230 212 696 int. 115/315, în vreme ce pentru toate celelalte activități, primirea și eliberarea actelor se suspendă.