Odată cu introducerea unor măsuri speciale de acces în instituții, alternativele de lucru devin foarte importante, multe dintre probleme putând fi rezolvate online sau telefonic, evitându-se contactul uman.
”La nivelul Primăriei Suceava, pentru a preveni răspândirea coronavirusului (COVID -19), la intrarea în instituție este prezent un ofițer de serviciu și câte un reprezentant al fiecărui departament care asigură serviciile corespunzătoare cetățenilor.De asemenea, reamintesc faptul că Primăria Municipiului Suceava asigură accesul online al cetățenilor pentru informații referitoare la petiții, impozite și taxe locale, eliberarea avizelor și autorizațiilor etc.”, a transmis viceprimarul Lucian Harșovschi.
Acesta a recomandat cetățenilor să acceseze online informațiile și formularele disponibile pe site-ul Primăriei Suceava:
✅Pentru a verifica stadiul soluționării cererilor dumneavoastră, accesați http://primariasv.ro/portal/suceava/portal.nsf/AllByUNID/C7FE65EC77619B7742257489004B1C7E?OpenDocument, unde introduceți numărul bonului și data înregistrării.
✅La subsecțiunea "Formulare", puteți accesa formularele de cereri specifice fiecărui serviciu în parte.
✅Pentru plata impozitelor și a taxelor locale, puteți accesa https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public.
✅În cazul în care nu aveți acces la mediul online, pentru a evita aglomerația și deplasarea la ghișeele Primăriei, recomand să solicitați informațiile de care aveți nevoie apelând numărul de telefon: 0230 212 696.
”Protejați-vă pe voi și pe apropiații voștri. Limitarea infectării cu coronavirus depinde de implicarea tuturor!”, a adăugat Lucian Harșovschi, care, cu ani în urmă, a fost unul dintre sucevenii infectați cu virusul AH1N1, contactat ca urmare a numeroaselor interacțiuni cu cei veniți în Primărie cu diverse probleme.