Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 3 iun 2019 - Anul XXIV, nr. 127 (7128)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Un nou serviciu gratuit, non-stop, dedicat clienţilor E.ON Energie România

Luni, 3 Iunie 2019 (14:58:32)de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Clienţii E.ON pot obţine simplu şi rapid informaţii despre factură şi pot transmite indexul contorului de gaz/electricitate fără a fi nevoie de interacţiunea cu un agent. Ioana este asistentul virtual al E.ON Energie România care răspunde imediat, indiferent de ora la care o apelăm, în fiecare zi a săptămânii, înclusiv sâmbăta şi duminica, şi ne pune la dispoziţie informaţii legate de soldul nostru la factura de gaz/electricitate şi ne confirmă plăţile făcute. Mai mult, dacă am optat pentru autocitire, asistentul virtual comercial ne ajută şi preia datele legate de indexul contorului de gaz sau electricitate. Ioana poate fi sunată gratuit la numerele de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, dar pentru ca ea să ne poată ajuta trebuie să îi spunem codul de încasare pe care îl găsim în orice factură la secţiunea: „Date client”. Asistentul virtual poate prelua simultan peste 100 de apeluri telefonice şi astfel nu va fi nevoie să aşteptăm pentru a intra în contact cu un alt operator. În cazul în care dorim informaţii de altă natură decât info sold, confirmare plăţi şi transmitere autocitire, există opţiunea ca apelul să fie preluat de către agenţii Centrului de Servicii Clienţi E.ON, de luni până vineri. Asistentul virtual dedicat clienţilor E.ON Energie România face parte din strategia companiei de diversificare a serviciilor de informare a clienţilor şi este funcţional de la finele lunii mai. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Un nou serviciu gratuit, non-stop, dedicat clienţilor E.ON Energie România.
 Vizualizări articol: 2162 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 5.0 din 1 vot
Un nou serviciu gratuit, non-stop, dedicat clienţilor E.ON Energie România5.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei