Recent, portofoliul brandurilor prezente în Iulius Mall Suceava a fost completat cu un nou retailer de top - JYSK. Brandul scandinav de mobilă, decorațiuni și textile pentru casă marchează inaugurarea cu oferte speciale.
Magazinul JYSK este situat la parterul Iulius Mall Suceava și ocupă o suprafață de aproximativ 1.160 de mp. În oferta JYSK sunt incluse produse pentru casă și grădină, de o calitate superioară și la prețuri avantajoase. Cumpărătorii găsesc tot ce este necesar pentru confortul zilnic, de la mobilier de interior și de grădină, cu design de inspirație scandinavă, până la textile pentru casă, perne și pilote, obiecte decorative, soluții de depozitare, corpuri de iluminat și multe altele. „JYSK Suceava Iulius Mall este cel de-al 66-lea magazin nou pe care îl inaugurăm în România și cel de-al doilea magazin pe care îl deschidem în Suceava. Succesul magazinului de aici ne-a dovedit că Suceava este un oraș cu potențial, de aceea am decis inaugurarea unui nou magazin, de această dată în incinta Iulius Mall, pentru a fi mai aproape de locuitorii din zona de est și zona de nord. Astfel, va fi mai simplu pentru locuitorii acestor zone să se bucure de produsele noastre și de mobilierul scandinav. Cei care ne cunosc magazinele vor descoperi la JYSK Suceava Iulius Mall și un nou concept de amenajare, Store 3.0, cu un design mai atractiv și mai inspirațional”, a declarat Alex Bratu, Country Manager JYSK România și Bulgaria.
Conceptul de design Store 3.0 al locației din Iulius Mall Suceava a retailerului danez de mobilă și decorațiuni interioare pune accent pe numeroase sugestii de amenajare. Cei care au nevoie de idei se pot inspira din colțurile de camere recreate, care combină într-un mod armonios articolele disponibile în magazin și respectă tendințele actuale în domeniul amenajărilor interioare. Cu ocazia inaugurării, clienții beneficiază de oferte speciale și reduceri de până la 75%.
JYSK este unul dintre cei mai importanți retaileri de mobilă și decorațiuni interioare din Europa, cu afaceri anuale de peste 2,5 miliarde de euro. Grupul desfășoară operațiuni în 50 de țări și numără un total de peste 20.000 de angajați și peste 2.500 de magazine.