Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie - 5 decembrie
Luni, 28 Noiembrie 2016 (12:02:18)Pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic, Centrul de Servicii Clienţi E.ON, canal de comunicare comercial (care poate fi accesat telefonic la numerele 0800 800 366 şi 0800 800 900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale şi energie electrică), va fi indisponibil începând cu seara zilei de marţi, 29 noiembrie, până luni, 5 decembrie a.c. Astfel, clienţii E.ON nu vor putea accesa în această perioadă informaţii de natură comercială privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau detalii legate de componenţa soldului privind obligaţiile de plată şi alte informaţii utile şi nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale.Totodată platforma E.ON Myline nu va fi funcţională în această perioadă cu excepţia operaţiunii ce permite transmiterea indexului autocitit.Centrele de Relaţii Clienţi E.ON vor fi închise în 30 noiembrie şi 1 decembrie 2016, aceste zile fiind declarate sărbători legale, urmând apoi să funcţioneze cu program normal în data de 2 decembrie, în intervalul 8:00-16:00. Pe durata zilei de vineri, 2 decembrie, vor fi preluate solicitări de la clienţi, fără a fi efectuate operaţiuni în sistem. Începând cu ziua de luni, 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcţionale.Dispeceratul de urgenţă va funcţiona non - stop. Astfel, în cazul în care simt miros specific de gaz, consumatorii sunt rugaţi să anunţe imediat dispeceratul de urgenţă la unul dintre numerele de telefon: 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă)sau 0265.200.928( număr taxabil cu tarif local din reţeaua Telekom şi cu tariful operatorului din toate celelalte reţele de telefonie).De asemenea, pentru deranjamentele la reţeaua de electricitate, clienţii pot să apeleze numărul 0800.800.929 (număr gratuit, apelabil din principalele reţele de telefonie fixă şi mobilă).
Vizualizări articol: 2330 | | Notează articolul: Canalele comerciale de comunicare cu clienţii E.ON nu vor fi funcţionale în perioada 29 noiembrie - 5 decembrie0.05
|
|
Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.