E.ON România a inaugurat joi, 14 iulie, Centrul de relaţii clienţi Suceava, care funcţionează într-o nouă locaţie, la Iulius Mall, lângă Serviciul Evidenţa Populaţiei Suceava. Noul centru este al treilea ca mărime din ţară şi are o suprafaţă de aproape trei ori mai mare decât fostul Centru de relaţii clienţi din municipiul Suceava, care a funcţionat în centrul municipiului Suceava, pe strada Ştefan cel Mare. Panglica inaugurală a fost tăiată de dr. Gilbert Meyer, director general E.ON Servicii – Clienţi, în prezenţa reprezentanţilor autorităţilor locale (viceprimarul Primăriei Suceava Marian Andronache) şi judeţene (vicepeşedintele Consiliului Judeţean Suceava Gheorghe Niţă, directorul de cabinet al Cancelariei prefectului judeţului Suceava, Constantin Harasim, Ana Maria Stejaru), dar şi al personalului E.ON care va lucra în noul sediu.
Interacţiunea cu clienţii suceveni este facilitată prin intermediul a 20 de ghişee, iar cu ajutorul agenţilor specializaţi pot fi soluţionate cele mai diverse operaţiuni.
Noul Centru de relaţii clienţiSuceava va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, şi vineri, în intervalul orar 8.00 - 16.00. În centrul de relaţii cu clienţii, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a energiei electrice şi a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a energiei electrice şi agazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi să primească consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile.