Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
joi, 14 iul 2016 - Anul XXI, nr. 163 (6276)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

E.ON a inaugurat Centrul de relaţii clienţi Suceava, la Iulius Mall

Joi, 14 Iulie 2016 (17:43:45)de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

E.ON România a inaugurat joi, 14 iulie, Centrul de relaţii clienţi Suceava, care funcţionează într-o nouă locaţie, la Iulius Mall, lângă Serviciul Evidenţa Populaţiei Suceava. Noul centru este al treilea ca mărime din ţară şi are o suprafaţă de aproape trei ori mai mare decât fostul Centru de relaţii clienţi din municipiul Suceava, care a funcţionat în centrul municipiului Suceava, pe strada Ştefan cel Mare. Panglica inaugurală a fost tăiată de dr. Gilbert Meyer, director general E.ON Servicii – Clienţi, în prezenţa reprezentanţilor autorităţilor locale (viceprimarul Primăriei Suceava Marian Andronache) şi judeţene (vicepeşedintele Consiliului Judeţean Suceava Gheorghe Niţă, directorul de cabinet al Cancelariei prefectului judeţului Suceava, Constantin Harasim, Ana Maria Stejaru), dar şi al personalului E.ON care va lucra în noul sediu.

Interacţiunea cu clienţii suceveni este facilitată prin intermediul a 20 de ghişee, iar cu ajutorul agenţilor specializaţi pot fi soluţionate cele mai diverse operaţiuni.

Noul Centru de relaţii clienţiSuceava va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, şi vineri, în intervalul orar 8.00 - 16.00. În centrul de relaţii cu clienţii, consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a energiei electrice şi a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a energiei electrice şi agazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi să primească consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile. 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului E.ON a inaugurat Centrul de relaţii clienţi Suceava, la Iulius Mall.
 Vizualizări articol: 4037 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.0 din 1 vot
E.ON a inaugurat Centrul de relaţii clienţi Suceava, la Iulius Mall1.051

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Ultima ora local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei