Birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Suceava
Marţi, 9 Iunie 2015 (12:02:36)de Daniela MICUŢARIU
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)Sucevenii pot să obţină rapid informaţii despre condiţiile de contractare, facturare sau îşi pot tipări singuri ultimele facturi emise de E.ON printr-un sistem de informare de tip self-service, uşor de utilizat, sub numele E.ON MyOffice, sistem care funcţionează asemenea unui birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Suceava. Prin simpla atingere a touchscreenului clienţii interesaţi pot obţine informaţii de bază despre serviciile de gaze naturale şi energie electrică, economisind timp, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de către un agent specializat. Clienţii E.ON pot obţine informaţii privind contul de client, informaţii generale despre contractare, acces la sistem, deconectare/reconectare şi alte informaţii de interes. Totodată, clienţii pot vizualiza facturile emise şi au posibilitatea de a tipări ultimele două facturi. E.ON MyOffice care a fost implementat gradual în reţeaua de Centre de Relaţii Clienţi a companiei vine să completeze serviciile oferite de platforma online E.ON Myline. În acest fel, E.ON continuă să diversifice serviciile oferite clienţilor şi pune la dispoziţia acestora, în perimetrul Centrelor de Relaţii Clienţi din opt oraşe mari: Iaşi, Sibiu, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Bacău, Suceava, Timişoara şi Baia Mare. Prin intermediul E.ON Myline, sucevenii au acces la informaţii variate, relevante pentru gestionarea consumului de gaz sau electricitate. Dintre acestea amintim: date referitoare la facturile de consum, perioada de autocitire şi transmiterea indexului contorului de gaz sau electricitate, modificarea rapidă a programului de consum pentru gaze naturale sau a convenţiei de consum pentru energie electrică, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale. Totodată, platforma E.ON Myline include şi alte funcţionalităţi în avantajul clienţilor precum: posibilitatea activării facturii electronice, a vizualizării acesteia imediat după emitere şi posibilitatea de plată online, prin intermediul cardului bancar, fără perceperea unui comision.
Vizualizări articol: 1993 | | Notează articolul: | Nota curentă: 3.7 din 3 voturi Birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Suceava3.753
|
|
Comentarii
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(10 iun 2015, 11:16:04