|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.
![]() |
Bre, da` te lauzi si matale precum Lungu cu bijuteriile lui placinta. N-ai putut sa faci pista noua paralela cu cea veche? Trebuia musai det(r)onata aia veche? | ![]() |
![]() |
Ai vrut să fii spiritual dar nu prea ţi-a ieşit ! De fapt nu ţi-a ieşit deloc ba mai mult decât atât ai reuşit să emiţi şi o trăsnaie ! Pe viitor abţine-te şi înainte de-a posta scrie pe ciornă şi citeşte cu voce tare şi ai să vezi că am dreptate | ![]() |
![]() |
Zise broscoiul care nu a fost in stare sa pastreze finantarea ca sa se poata termina soseaua de centura a Sucevei terminata in proportii de 80 - 90 % ...Imi vine sa vomit cand aud un mancator de ☭ care spune ca aerogara de la Salcea e cea mai moderna din zona Moldovei...e o cocina iar pistele nu au standardele pe care nici macar soselele nu le au ... sa fii kamikaze sa aterizezi cu un avion pe pista aia care numai pista nu se poate numi -_- | ![]() |
![]() |
Pe acelasi subiect cu Aeroportul, mi-am mai exprimat parerea si am senzatia ca o sa para un aeroport charpit, asa cum am fost mereu obisnuiti. Cred ca un asemenea proiect de anvergura ce va influenta enorm situatia strategico-economica a Judetului Suceava are nevoie de un buget consecent pentu a anticipa dezvoltarea zonei, nu sa ne dam seama dupa doi ani ca aerogara a devenit obsoleta si depasita. Actuala aerogara ar fi putut sa fie pastrata pentru o perioada ca terminal de sosire si sa fie construit un alt terminal modern pentru plecari, cu spatii utilitare la standard European, care sa aiba o arhitectura ifluentata cu elemente din zona bucovinei. Tunelurile mobile cu acces direct la aeronava, trebuie sa fie o prioritate. Dintr-o alta declaratie precedenta facuta de cei ce controleaza direct aceasta investitie, am inteles ca vor cumpara o scara mobila, fapt ce ma face sa inteleg ca pasagerii vor trebui sa mearga pe pista, inainte de imbarcare. Asest aspect este de neconceput pentru un aeroport ce se vrea modern sau modernizat in secolul XXI. Sper sa citeasca cine trebuie sa tina cont de acest aspect, sa nu uite normele obligatorii in privinta accesului persoanelor cu handicap. Va multumesc domnilor functionari si nu ezitati sa faceti apel la cabinete de arhitectura cu renume international in care lucreaza compatrioti de-ai nostrii, sa mai avem un motiv de lauda. Un sucevean care spera sa poata ateriza la Suceava, plecand din Paris. Paul A. |
![]() |
![]() |
Saule, Saule ! Văd că Parisul nu-ţi dăunează doar la limba romană ! Nici nu ai văzut nouă aerogara şi hodoronc tronc ai şi pus verdictul ca trebuia altă mai mare şi mai nu ştiu cum ! Ai vreun studiu care să susţină o astfel de investiţie pentru că şi cel care a iniţiat proiectul - dl Flutur şi cel care-l continua dl. Nechifor au o stingere de inimă referitor la rentabilitatea investiţiei. Absolut nimic nu arată că oamenii vor da navală la mers cu avionul şi vor renunţa imediat să doarmă prin parcări şi să mănânce din pungă pentru a economisi câtva bănuţi însă cu toate asta s-a pus carul înaintea boilor şi s-a demarat acest proiect şi rămâne speranţa că vom beneficia şi ne vom bucura de el. Până atunci doar dacă nu eşti cumva din Iaşi şi ai temă să sabotezi şi prin astfel de mijloace ceeace se face la Suceava povesteşte parizienilor despre cum vrem noi să-i primim şi poţi fi sigur că-ţi vor zice: Chapeau ! | ![]() |
Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.
(13 mar 2014, 18:07:52
Bucovina, un loc unde istoria e prezenta pretutindeni. Austriecii, germanii vor fi sigur vizitatorii acestei parti a Bucovinei. Aici vor gasi peisaje care por fi comparate cu cele din Elvetia, Franta, Austria, Italia, Germania, Spania, etc