Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a transmis presei poziţia sa în ce priveşte cauzele care au condus la producerea accidentului mortal de vineri noapte, de pe DN 17, din zona şoselei de centură a municipiului Suceava, de la aşa-numitul „Zid al Morţii”.Conform comunicatului CNADNR, sectorul respectiv de drum se află în lucru din anul 2008, iar pe toată perioada desfășurării lucrărilor, antreprenorul - SC Construcţii Feroviare Iaşi SA - este responsabil pentru asigurarea managementului rutier. În seara zilei de 3 ianuarie, pe sectorul de drum unde a avut loc accidentul rutier s-a acţionat cu sare, partea carosabilă fiind umedă, iar condiţiile de vizibilitate erau sub 50 metri din cauza ceţii. Semnalizarea temporară existentă la momentul producerii accidentului rutier era compusă din: presemnalizarea punctului de lucru; presemnalizarea rutei ocolitoare; indicatoare Lucrări + limitare de viteză 70 km/h montate pe acelaşi stâlp (dublate şi pe stânga drumului); indicatoare Depăşirea interzisă + limitare de viteză 50 km/h montate pe acelaşi stâlp (dublate şi pe stânga drumului); indicatoare Lucrări + limitare de viteză 30 km/h montate pe acelaşi stâlp (dublate şi pe stânga drumului); 82 de balize şi 31 de lămpi cu lumină intermitentă; indicatoare cu chenar galben Panouri succesive pentru curbe deosebit de periculoase – 5 bucăți; depozit de balast în faţa rambleului din pământ armat (infrastructura pentru Varianta de Ocolire a municipiului Suceava); parapet metalic de protecţie.
( 7 ian 2014, 10:49:29