De la începutul anului 2013, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Suceava s-au înregistrat un număr de 783 reclamaţii, în topul nemulţumirilor sucevenilor plasându-se SC Orange România, cu 80 de reclamaţii, şi SC E.ON România, cu 56 de plângeri formulate.
Cât priveşte operatorul de telefonie mobilă menţionat, potrivit comisarului şef Vasile Latiş, „aspectele reclamate au vizat refuzul societăţii de a rezilia anumite contracte, perceperea abuzivă a contravalorii abonamentului în condiţiile în care contractul era deja reziliat, servicii de internet necomforme, servicii de telefonie mobilă necomforme, telefoane achiziţionate cu multiple defecte în perioada de garanţie sau prelungirea în mod abuziv a contractelor”.
Cât priveşte SC E.ON România, sucevenii au formulat opt reclamaţii la contractele de furnizare a gazelor naturale şi 48 de plângeri la serviciile de furnizare a energiei electrice.
Vasile Latiş a menţionat că nemulţumirile sucevenilor vizează aspecte precum: facturarea incorectă, debranşarea abuzivă, facturarea dublă pentru revizia tehnică a instalaţiei de gaz, întreruperi neanunţate în reţea sau perceperea taxei de rebranşare în mod abuziv, deşi consumatorul nu fusese debranşat.