E.ON Energie România informează că procesul de emitere a facturilor de gaze naturale a fost decalat, astfel o parte a clienţilor urmează să primească facturile în luna decembrie cu întârziere de aproape două săptămâni. Reprezentanţii E.ON susţin că „întrucât sunt situaţii în care autorităţile locale nu au transmis la timp bazele de date cu persoanele care beneficiază de ajutoare de încălzire şi cuantumul acestora, facturile nu vor include, în aceste cazuri, ajutoarele de încălzire“.
Situaţia urmează să fie remediată, mai spun oficialii E.ON, de îndată ce instituţiile responsabile vor trimite companiei bazele de date. Beneficiarii ajutoarelor de încălzire aflaţi în această situaţie sunt rugaţi să aştepte, deoarece compania va reemite facturile care vor conţine şi ajutorul de încălzire, facturile iniţiale urmând să fie anulate.
„Precizăm că decalajul în emiterea facturilor nu va influenţa în nici un fel termenele de plată ale acestora, scadenţa la plată a facturii pentru consumatorii casnici fiind de 30 de zile de la data emiterii. Reamintim că în plus, pe lângă cele 30 de zile, consumatorii mai beneficiază şi de o perioadă de graţie de 15 zile de la data scadenţei facturii în care pot achita factura fără percepere de penalităţi. Regretăm eventualul disconfort creat şi mulţumim clienţilor pentru comportamentul responsabil pe care îl manifestă în legătură cu plata facturilor de gaze naturale“, au completat reprezentanţii E.ON Energie România.