Iulius Mall Suceava a devenit lider al clasamentului companiilor din Suceava care au cont pe Facebook, fiind cea mai îndrăgită destinaţie de cumpărături şi distracţie din nordul ţării, cu 7.330 de fani pe reţeaua de socializare. Mall-ul sucevean este preocupat în permanenţă de clienţii şi admiratorii săi şi pe platformele de socializare. Fanii Iulius Mall Suceava sunt informaţi în timp real cu tendinţele în fashion, ultimele colecţii din magazine, evenimentele, ofertele speciale, campanile sociale, premiile şi concursurile deosebit de atractive derulate online sau în centrul comercial.
Reprezentanţii Departamentului PR Iulius Group au completat că şi mall-urile Iulius din Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi deţin supremaţia pe Facebook în aceste oraşe. „Întreaga reţea de shopping mall-uri are numărul cel mai mare de fani din România: 45.726 de persoane, la care se adaugă alţi 13.916 admiratori ai ansamblului urbanistic Palas Iaşi, deţinut de compania Iulius Group, care va fi inaugurat în primăvara anului viitor. Pe această reţea de socializare preferată mai ales de tineri şi de persoanele de vârstă medie din România, Iulius Group are peste 59.600 de fani”, afirmă reprezentanţii PR Iulius Group.