Vântul puternic a lăsat sâmbătă mii de suceveni fără energie electrică. Intensificările violente şi rafalele de vânt înregistrate sâmbătă, în jurul amiezii, au rupt vegetaţia, care a căzut peste reţelele electrice, fiind distruse mai multe conductoare.
Locuitorii din 24 de localităţi sucevene au fost afectaţi de întreruperile de energie electrică, întreruperi care, în unele localităţi, au durat zeci de ore.
Duminică dimineaţă, la ora 6:00, se mai înregistrau doar zece localităţi parţial nealimentate cu energie electrică (Muşeniţa, Dolheşti, Fărăşti, Vadu Moldovei, Gura Solcii, Milişăuţi, Dorneşti, Bălcăuţi, Calafindeşti, Rădăuţi). Reprezentanţii E.ON România ne-au spus că echipele de intervenţie au lucrat non-stop, pentru remedierea avariilor. A fost nevoie de personal suplimentar, oameni chemaţi de acasă, care s-au alăturat echipelor de intervenţie, pentru a realimenta cu energie electrică, într-un timp cât mai scurt posibil, consumatorii din localităţile afectate.
Sucevenii care au rămas fără curent electric s-au declarat nemulţumiţi şi de faptul au aşteptat minute în şir la telefon, pentru a anunţa la Call Center 929 întreruperile de energie electrică. Call Center – Bacău, care preia sesizările şi reclamaţiile consumatorilor de orice categorie, centralizat la numărul de telefon 929, s-a dovedit oarecum ineficient, din moment ce oamenii aşteptau şi mai bine de jumătate de oră, cu receptorul la ureche, pentru a le răspunde un dispecer, care să le înregistreze sesizarea. O dată înregistrate sesizările la acest număr, datele se retransmit prin reţea la toate centrele din teritoriu pentru a fi rezolvate problemele reclamate de consumatori.
Explicaţia celor de la E.ON a fost aceea că sâmbătă s-au înregistrat foarte multe sesizări din partea consumatorilor din toată Moldova, fiind multe avarii din cauza intensificării vântului, şi fiecare sesizare trebuia retransmisă prin reţea centrelor unde se produsese avaria, pentru a se putea interveni urgent.