Centrele de Relaţii cu Clienţii din Gura Humorului şi Fălticeni vor fi desfiinţate de la 1 decembrie. Conducerea E.ON Moldova Furnizare a explicat că măsura a fost luată „ca urmare a utilizării tot mai frecvente de către clienţi a serviciilor oferite prin Call Center-ul E.ON Moldova Furnizare.
Consumatorii E.ON Moldova Furnizare care doresc rezolvarea unor operaţiuni specifice pot apela Call Center-ul companiei, de luni până vineri, între orele 7:00 şi 21:00. Clienţii pot efectua prin intermediul Call Center-ului, după cum a declarat Corneliu Zaiţ, Departamentul de Relaţii Publice şi Comunicare - E.ON România, o serie de operaţiuni, printre care modificarea convenţiei de consum; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale; modificarea unor date din contractul de furnizare a energiei electrice (adresă de corespondenţă, date de contact etc.); modificarea modalităţii de plată astfel încât plata facturilor să poată fi efectuată prin serviciul de debitare directă; scutirea/reintroducerea la plata taxelor serviciului public de Radiodifuziune, respectiv de Televiziune, în conformitate cu prevederile legale.
Call Center-ul companiei E.ON Romania poate fi apelat la unul dintre numerele de telefon 0801 000 939 - pentru apeluri din reţeaua Romtelecom din toată ţara, tariful este local (intrajudeţean);
0235 305 555 - pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.