Anul 2011 ar putea fi declarat „Anul Bucovinei”. Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a anunţat, vineri, că acesta este obiectivul principal al administraţiei judeţene pentru anul viitor şi va presupune o promovare agresivă a Sucevei. Promovarea va viza atât produsele tradiţionale, cât şi oferta turistică a judeţului Suceava. Flutur a arătat că judeţul Suceava are înregistrate 78 de produse alimentare tradiţionale din carne, 22 de lactate şi 10 de legume şi fructe. La asta se adaugă încă aproximativ 200 de repere la produse meşteşugăreşti.
Din pachetul de promovare a zonei fac parte, conform lui Flutur şi programele „Crăciun în Bucovina”, „Paştele în Bucovina”, „Pelerin în Bucovina” şi „Hora Bucovinei”, în organizarea cărora urmează a fi atrase şi fonduri europene. Pentru „Crăciun în Bucovina” solicitarea Consiliului Judeţean este de 50.000 de euro. „Un răutăcios ar spune că e criză şi facem festivaluri, dar ce ar trebui să facem? Să ne închidem în casă să nu intre criza? Sau să ieşim să vindem produsele noastre, să cucerim pieţe în România şi în afara graniţelor?”, a întrebat retoric preşedintele Consiliului Judeţean.