Casa Judeţeană de Pensii Suceava primeşte cererile pentru acordarea de bilete de tratament şi în format electronic, prin e-mail, prin poştă sau prin fax, precum şi la sediul instituţiei. Cei care doresc să depună o cerere pentru obţinerea unui bilet de tratament pot trimite formularele prin poştă, la adresa Strada Ilie Ilaşcu, Suceava, prin e-mail, la adresa suceava@cjpsv.ro, sau prin fax, la numerele 0230 - 210.740 şi 0230 - 210.713.
Directorul Casei Judeţene de Pensii, Mirela Adomnicăi, a declarat că „formularele de cerere pot fi trimise, începând cu 15 ianuarie 2010, fără ca acestea să fie însoţite şi de alte documente”.
Toate formularele vor fi introduse într-un program computerizat care va face repartiţia biletelor către beneficiari, pe baza unor criterii de departajare stabilite la nivel naţional. După ce se va face repartiţia biletelor, beneficiarii vor fi înştiinţaţi să aducă documentele necesare eliberării biletului. Fiecare cerere va primi un punctaj, iar cel mai mare punctaj îl vor obţine persoanele care nu au mai beneficiat de bilete de tratament în ultimii doi ani, cele care au contribuit cel mai mult la bugetul de asigurări sociale şi persoanele cu pensii mai mici. În funcţie de acest punctaj se vor da şi biletele. Ca şi până acum, cei care doresc să obţină un bilet de tratament au la dispoziţie trei opţiuni în ceea ce priveşte locaţia în care urmează să meargă la tratament.