Pentru a nu se crea aglomeraţii în Centrele de Relaţii cu Clienţii şi pentru a salva timp, sucevenii care trebuie să-şi reînnoiască contractele cu E.ON. Gaz România pot să trimită prin poştă un exemplar semnat al noului contract, pe adresa Centrului de Relaţii Clienţi Suceava (str. Ştefan cel Mare. nr. 24, cod poştal 720005) în termen de 15 zile de la primirea lui, împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract.
Departamentul Relaţii Publice şi Comunicare din cadrul E.ON Gaz România SA informează consumatorii că, faţă de prevederile contractului cadru în vigoare până la 1 octombrie, au intervenit modificări la termenul de întrerupere a prestării serviciului de furnizare reglementată a gazelor naturale, în caz de neplată (începând cu a 46-a zi de la emiterea facturii şi nu cu a 26-a zi cum era prevăzut în vechiul contract). Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE) a stabilit scadenţa facturii la plată prin creşterea perioadei scadente la 30 de zile faţă de 15 zile, ca până acum, dar cu menţinerea perioadei totale de plată a facturii de 45 de zile, penalităţile percepându-se începând cu a 31-a zi şi nu cu a 16-a zi, ca până la 1 octombrie anul acesta.
Noul contract de furnizare a gazelor naturale a fost transmis clienţilor E.ON Gaz România prin poştă, în două exemplare, împreună cu factura aferentă consumului lunilor septembrie şi octombrie.
E.ON Gaz România precizează că în cazurile în care consumatorii nu reuşesc, din diverse motive, să respecte termenul de trimitere a documentelor solicitate, înregistrându-se mici întârzieri de trimitere a documentelor menţionate anterior prin serviciile poştale, acesta nu va constitui motiv de nepreluare sau invalidare a contractului de furnizare a gazelor naturale.