Avalanşa de reclamaţii legate de repartizarea costurilor la încălzire sau apă caldă la nivelul asociaţiilor de proprietari a determinat Primăria Suceava ca împreună cu reprezentanţi ai Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Servicii Comunitare de Utilităţi Publice să verifice activitatea asociaţiilor de proprietari din municipiul Suceava.
Activitatea acestei comisii va începe de săptămîna viitoare, iar controlul se va face atât prin sondaj, cât şi în urma unor sesizări venite de la locatari. Echipa de control va verifica funcţionarea sistemului centralizat de distribuţie a energiei termice şi modul în care facturile sunt repartizate pe fiecare locatar în parte.
Asemenea verificări se vor face în toată ţara, echipa de control a Autorităţii Naţionale de Reglementare pentru Servicii Comunitare de Utilităţi Publice urmând să colaboreze cu inspectorii din primării pentru a verifica activitatea preşedinţilor de asociaţii şi a administratorilor.
În plus, în cadrul Primăriei Suceava va funcţiona un post telefonic cu program permanent, la care cetăţenii, dar şi asociaţiile de proprietari, vor putea veni cu sesizări referitoare la serviciile de utilităţi.