Etapa a VI-a a Diviziei Naționale de Seniori (DNS) la rugby programează, la finele săptămânii, un meci foarte important pentru RC Gura Humorului, care va juca la Alba Iulia, duminică, de la ora 11.00, într-o partidă care reprezintă o șansă importantă pentru humoreni de a obține un prim succes în deplasare. Echipa din Alba Iulia este nou înființată, la început de drum, fără victorie în cinci meciuri, dar în mod evident în progres. Chiar etapa trecută, CSU Alba Iulia a dat o replică bună la Suceava, înscriind trei eseuri și conducând la un moment dat.
Staff-ul celor de la Gura Humorului este pus în gardă că meciul nu va fi unul ușor și este nevoie de concentrare din primul minut.
La acest sfârșit de săptămână are meci și echipa de rugby U 19 de la Gura Humorului, astfel că o parte din jucătorii care sunt înregimentați la seniori vor fi în lotul formației de juniori.
Antrenorul Andrei Varvaroi are așadar o misiune destul de dificilă, în a alege echipa cea mai bună pentru deplasarea de la Alba Iulia.
RC Gura Humorului și CSU Alba Iulia au un sponsor comun, Tissot România, care va pune la bătaie la meciul de duminică un trofeu în premieră – Cupa Tissot la rugby. Mai exact, este vorba de ALBINI PRASSA – distribuitor unic Tissot în România.
”Rugby înseamnă a lupta împreună, însă rugby înseamnă și a ne bucura și a crea împreună, deseori şi cu adversarul zilei. Prețuim acest timp petrecut pe și lângă teren, și suntem conștienți de valoarea sa. Așa că suntem onorați de a iniția Cupa Tissot care va fi pusă în joc la fiecare întâlnire între CSU Alba Iulia și CSS Rugby Club Gura Humorului”, a transmis Ion Schiau, fondator Albini Prassa.
Principalul liant care unește cele două echipe este susţinerea pe care acestea o primesc din partea Albini Prassa. Ambele sunt echipe foarte „tinere”, Gura Humorului având echipă de seniori din 2018, în timp ce Alba Iulia este la sezonul de debut. Și acesta a fost un considerent al alegerii echipelor de către sponsor.
Meciul va fi transmis live pe pagina de facebook a Rugby Club Gura Humorului, iar cele două echipe au scos la vânzare în cadrul unui eveniment comun bilete virtuale pentru suporterii care vor să le fie alături.