„Recensământul conducătorilor de vehicule cu tracţiune mecanică”
„Comandamentul Centrului de Recrutare Rădăuţi ne roagă să publicăm următoarele: Toţi posesorii de carnete de conducere a vehiculelor cu tracţiune mecanică animală, de orice fel, şoferi şi amatori din raza acestui cerc de recrutare, să se prezinte la reşedinţa comandamentului cu începere de la data de 20 Iulie până la 10 August 1939, între orele 8-12 şi 17-20, iară Duminică dela orele 8-13, aducând cu sine carnetul de conducere, livretul militar, ordinul de mobilizare pe care îl posedă, precum şi orice act pentru a dovedi situaţia militară. Persoanelor vizate cari nu se vor prezenta la termenul fixat li se vor anula carnetele de a conduce un vehicul cu tracţiune mecanică pe căi publice”.
„Suceava”, Anul I, nr. 162, 21 Iulie 1939.
„În parcul staţiunii”
„Cei veniţi la odihnă sau tratament în staţiunea balneară Vatra Dornei sînt încă nedecişi asupra modului cum să-şi petreacă timpul şi asupra frumuseţilor pe care să le admire mai întâi. Unii preferă să se avînte într-o ascensiune pe Mestecăniş sau pe Rarău, alţii îşi măsoară priceperea în diverse jocuri distractive, unii ascultă muzică imprimată pe bandă de magnetofon, alţii respiră aerul ozonat din minunatul parc al staţiunii. Întins pe cîteva hectare, acest parc constituie o îmbinare armonioasă între neasemuitele frumuseţi ale naturii şi cele create de mîna omului. Alături de arborii ornamentali, trandafirii de toate culorile, garoafele şi celelalte specii de flori dau un aspect plăcut parcului. Iar de la 1 iulie în mijlocul acestui peisaj natural concertează în fiecare zi, în pavilionul din centrul parcului, o fanfară de la Cîmpulung. Acordurile muzicii populare, uşoare şi simfonice atrag aici nenumăraţi cetăţeni care, stînd pe o bancă, petrec ore plăcute de destindere”.
„Zori noi”, Anul XVIII, nr. 5163, Suceava, Sîmbătă 18 iulie 1964.
„Topitoria de in din Dorneşti”
„Muncitorii, inginerii şi tehnicienii de la topitoria de in din Dorneşti au pus în funcţiune, cu 9 zile mai devreme decît prevedea angajamentul, cel două motoare electrice de 150 C.P. care asigură forţa motrică necesară procesului de producţie şi iluminatul public în comună. Şi mica mecanizare se bucură de mai multă atenţie. Raţionalizarea sistemului de meliţare determină creşterea productivităţii muncii cu 0,5 % şi a aduce economii anuale la preţul de cost de 9.000 lei. În general, productivitatea muncii pe întreprindere a crescut de la începutul anului pînă în prezent cu 8,1 %”.
„Zori Noi”, Anul XIX, nr. 3892, Suceava, Duminică 12 iunie 1960.