“În aşteptarea linie ferate”
„Una din anomaliile cele mai mari este completa izolare a Bucovinei de Ardealul transcarpatin. Ca să ajungi din Cernăuţi la Satu Mare sau Oradea trebuie să călătoreşti, ca un prizonier, într’un vagon sigilat prin Polonia şi Cehoslovacia. Ca să te scuteşti de acest calvar, trebuie, pe de altă parte, să faci ocolul României, prin Aiud şi Ploieşti. Traficul însă între Bucovina şi Ardeal nu este un trafic de plăcere. Sunt atâtea motive de ordin economic care ridică această problemă la un imperativ absolut. Vinovaţii sunt „ai noştri”, societăţile noastre din Bucovina. Căci o solidară şi energică şi înainte de toate stăruitoare intervenţie colectivă a celor ce reprezintă provincia noastră ar fi dus, de mult, la soluţionarea acestei vitale probleme. Din nou se zvoneşte că realizarea liniei Ilva Mică - Vatra Dornei este serios luată în considerare”.
„Viaţa Bucovinei”, Anul II, nr. 3, Martie 1931.
„Antrepozitul frigorific”
„Cu o lună înainte de termenul prevăzut, ca urmare a eforturilor conjugate ale constructorilor şi beneficiarului, pe platforma industrială din zona de vest a Sucevei a fost dat în funcţiune un nou obiectiv: antrepozitul frigorific aparţinînd Fabricii de conserve şi semipreparate din carne de la Şcheia. Noua unitate este destinată conservării prin frig a materiei prime pentru industrializare şi produse finite. Uzina de frig este dotată cu utilaje de producţie românească, procesul tehnologic fiind în mare parte automatizat. Pentru o folosire cît mai raţională a spaţiilor de producţie, depozitarea se va face prin paletizare şi exploatarea acestora pe dimensiuni verticale. Este de menţionat că în actualul cincinal platforma industrială de aici se va mai întregi cu o unitate de congelare a legumelor şi fructelor, un centru de condiţionare şi îmbuteliere a vinurilor - ambele aflate în construcţie - precum şi cu o modernă fabrică de bere”.
„Zori noi”, Anul XXVI, nr. 7526, Suceava, Joi 2 martie 1972.