„Răscoală în Zamostea”
„Din incidentul închiderii unui drum care ducea preste locurile boeresci, s’au ivit între proprietarul mare din Zamostea, dl. Alex. cav. de Flondor şi comună neînţelegeri în urma cărora ţăranii s’au revoltat. Gendarmeria neputând aduce ţăranii la ordine s’a adresat către căpitanul districtual din Vijniţa, dl. Anton cav.de Tabora la a cărui cerere s’a trimis o companie de miliţie a regimentului 41 de infanterie sub conducerea căpitanului Semp. Soldaţii au şi plecat preste Zalucea la Zamostea pentru a sta în ajutor la restabilirea ordinei”.
„Gazeta Bucovinei”, Anul I, nr. 24, Cernăuţi, Iunie 1891.
„Din Breaza”
„Din Breza ne vin plângeri că factorul poştal duce ziarul nostru la abonaţi câte 6 numere odată, ceea ce face o dată pe săptămână. Domnia sa se ocupă cu negoţul, are stână şi câte afaceri şi n’are timp pentru slujbă. Aducem aceasta la cunoştinţa autorităţilor în drept, ca să facă rânduială”.
„Glasul Bucovinei”, Anul III, Nr. 455, 27 Iunie 1920.
„Mai multă grijă faţă de călători”
„Pe faţa multor călători care coborau în gara Vereşti în ziua de 20 Iunie a.c., ora 9, din trenul personal de Iaşi se putea citi o mare nemulţumire. Motivul nu era greu de înţeles. Pentru a ajunge pe peronul gării călătorii au fost nevoiţi să <asalteze> cu bagajele ce le aveau în mînă, două trenuri de marfă. Unii călători făceau glume, însă usturătoare, la acest fel de a gara terenurile pe liniile principale. Alţi călători îşi puneau întrebarea: Ce-ar fi dacă trenul de marfă de pe linia a II-a era garat pe linia IV, iar trenul de persoane pe linia a II-a? E oare problema aşa de grea de rezolvat? Din păcate în gara Vereşti (şef de staţie tov. V. Grama), lucrări de acest fel se întâmplă destul de des”.
“Zori Noi”, Anul XI, Nr. 2980, 26 Iunie 1957.