„Pentru o blană”
„Pe vremea alegerilor de astă toamnă a pierdut un om de-ai partidului nostru o blană. De unde şi până unde însă blana s’a aflat după câteva săptămâni. Şi secretarul din Bucşoaia, faimosul Sidorovici, a ajuns înaintea judecătorului din pricina acelei blane...Jude de instrucţie era dl. Adjunct din Câmpulung, Temistocle Bocancea. Scurt, că fiind Sidorovici om de-ai stăpânirii celei puternice în fabricările de alegeri <libere>, nu ştim cum că s’a simţit lovit în a sa cinste şi l’a arătat pe adjunctul Bocancea la ministerul de justiţie. Chiar zilele acestea aflăm că s’a pornit cercetare în contra d-lui adjunct”.
„Supliment la <Deşteptarea>” nr. 32, Cernăuţ, 29 Aprilie (12 Maiu) 1901.
Concurs
„Automobil - Club Regional <Moldova de Sus> organizează în anul acesta un concurs de regularitate pentru maşini de turism cu itinerariul Cernăuţi - Hiliniţa - Solca - Ilişeşti - Târgu Frumos - Botoşani - Cernăuţi...Se aşteaptă înscrierile”.
„Cuvântul Ţărănimii”, Anul IX, Nr. 172, 11 Mai 1930.
„Bere mai multă şi mai ieftină”
„În luminile hotărîrilor celui de-al II-lea Congres al partidului, una din preocupările colectivului tehnic al fabricii de spirt din Rădăuţi a fost studierea posibilităţilor de adaptare într-un timp scurt la specificul fabricei de bere din Solca - una din secţiile fabricii de spirt. S-a transformat întreaga clădire a secţiei de fierbere, care nu corespundea procesului tehnologic nou. Transformările clădirii s’au făcut ţinînd cont de cele mai potrivite prescripţiuni de protecţie a muncii şi de respectare a condiţiilor de igienă. Această secţie a fost dotată nu utilaje complet mecanizate vasul plămăditor - zaharificator, care era înainte de lemn, a fost înlocuit nu altul metalic; malaxorul vasului fierbător, care era acţionat în trecut manual, este acţionat cu electro-motor iar pompa de must de bere, care de asemenea era acţionată manual, funcţionează acum cu ajutorul unui motor. ...În urma modificărilor executate, în primul rând se va îmbunătăţii calitatea berii. Se va mări capacitatea de fabricaţie cu încă 40 la sută iar prin introducerea combustibilului lichid (păcura) în locul lemnelor, preţul de cost se va reduce cu 9 la sută în anul în curs şi cu 26 la sută în anul 1957 faţă de anul 1955”.
„Zori Noi”, Anul X, Nr. 2634, 10 Mai 1956.