„În sud-vestul şi în nord-estul provinciei noastre, foametea rânjeşte hidos. Iar în judeţele dela ‘ţară’ prelagra face ravagii formidabile. Încă în toamna trecută am atras atenţia autorităţilor într’o cronică din această revistă. Nimic nu s’a făcut ca să preîntâmpine acest lucru, nimic efectiv şi organizat. După calculele făcute, astăzi Bucovina are nevoie de 5.000 vagoane de porumb. Iată una din problemele vitale ale provinciei noastre care s’ar putea rezolva dacă o mână de oameni energici, cu dor de muncă şi dezinteresaţi, ar fi lăsată să lanseze o campanie pentru alimentarea regiunilor înfometate”.
„Viaţa Bucovinei”, Cernăuţi, Anul II, Nr. 1-2, 1934.
„Consemnări de la Uzina de reparaţii auto Suceava”
„Autocamionul 21 SV 1242 (Autobaza Suceava) a fost găsit la controlul tehnic al organelor miliţiei în stare de imposibilă folosinţă - sistemul de frînare defect, instalaţia electrică incompletă, deci prezentînd pericol de incendiu - ieşise din reparaţii capitale (RK) de la Uzina de reparaţii auto Suceava la data de 3 ianuarie 1972. Într-o stare nu departe de calificativul ‘epavă’ se afla şi autovehiculul 21 SV 2662. De la reparaţie, efectuată în aceeaşi uzină, trecuseră 18 zile. Prin profilul său şi prin numărul mare de maşini pe care le are în exploatare, autobaza respectivă colaborează în permanenţă cu susnumita unitate industrială. Numărul autovehiculelor, care vin cu defecţiuni sau se depistează la puţin timp după RK, este foarte mare. Ne imaginăm cîţi bani se cheltuiesc cu remedierile, cu deplasările şoferilor delegaţi, cât timp productiv se risipeşte. Toate acestea din motivul că lucrările nu sînt făcute de la bun început cum trebuie. Şi mai este un aspect important căruia trebuie să-i acordăm importanţa cuvenită: implicaţiile pe care le au asemenea defecţiuni asupra siguranţei circulaţiei”.
„Zori noi”, Anul XXVI, nr. 7525, Suceava, Miercuri 1 martie 1972.