Deputatul PNL de Suceava Dumitru Mihalescul i-a solicitat ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, o serie de informaţii cu privire la finanţarea lucrărilor de construire de autostrăzi, drumuri expres şi reabilitarea drumurilor naţionale. Parlamentarul liberal a arătat că "în ultimii doi ani bugetele au prevăzut la început de an sume importante pentru construcţia de autostrăzi, drumuri expres şi pentru reabilitarea drumurilor naţionale deja construite, însă de fiecare dată când Guvernul a făcut rectificări ale bugetului, Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere au pierdut aproape toţi banii alocaţi iniţial. Singurele lucrări care s-au mai executat, din inerţie, la nivel naţional sunt finanţate preponderent din fonduri europene nerambursabile, la care se adăugă între 5% şi 15% cotele de cofinanţare ale Guvernului României". În contextul în care construcţia şi întreţinerea infrastructurii rutiere din România se susţineau aproape exclusiv din fonduri europene, deputatul Mihalescul i-a cerut ministrului Cuc să precizeze care au fost sursele de finanţare a lucrărilor executate în anii 2017 şi 2018 pentru construcţia şi reabilitarea infrastructurii naţionale de transporturi, autostrăzi, drumuri expres, drumuri naţionale, şi să prezinte o situaţie anuală din care să reiasă valoarea sumelor alocate din bugetul naţional, valoarea fondurilor europene şi a creditelor rambursabile. Parlamentarul sucevean l-a mai întrebat pe ministru care au fost, în anii 2017 şi 2018, sumele colectate de Guvernul României din taxele puse pe utilizarea drumurilor naţionale şi pentru traversarea podurilor şi i-a solicitat o evidenţă anuală, precum şi modalităţile în care aceste sume, care nu sunt evidenţiate explicit în buget, au fost utilizate pentru întreţinerea infrastructurii rutiere. Deputatul Dumitru Mihalescul i-a mai cerut ministrului Transporturilor să precizeze câte proiecte noi de investiţii au fost amânate pentru a doua parte a anului 2019, în condiţiile în care Guvernul a întârziat cu peste trei luni adoptarea bugetului de stat.