Prim-vicepreşedintele PD-L, liderul democrat-liberalilor suceveni Gheorghe Flutur, va coordona acţiunea de verificare a numirilor în funcţii publice făcute în urma propunerilor PD-L. Anunţul a fost făcut de preşedintele PD-L, Emil Boc, în urma primei şedinţe a noului Birou Permanent Naţional al acestui partid.
În ceea ce-l priveşte pe Gheorghe Flutur, acesta a spus că verificările vor fi intransigente, iar cei care nu performează trebuie să facă un pas înapoi.
„În prima şedinţă a Biroului Permanent Naţional, preşedintele partidului a propus responsabilităţi, prima dată pentru prim-vicepreşedinţi şi urmează pentru vicepreşedinţi. Pentru mine au fost câteva foarte importante pentru partid. Şi mă refer aici, în primul rând, la resursa umană a PD-L. Tot ceea ce înseamnă politica de promovare a resurselor umane şi de verificare a celor din funcţii publice. Nu am de gând să lucrez singur, ci în echipă. Lucrăm şi la un cod de conduită în interiorul PD-L. Eu vreau să existe criterii de integritate atunci când promovăm oameni susţinuţi de PD-L în funcţii publice, dar şi pentru tot ceea ce înseamnă candidaţi pentru alegeri”, a declarat prim-vicepreşedintele PD-L.
El a adăugat că verificarea persoanelor din funcţii publice propuse de PD-L trebuie să fie o activitate permanentă. Flutur a mai declarat că persoanele din funcţiile publice care nu au performanţe trebuie să facă un pas înapoi.
„Nu am idei preconcepute. Dar eu cred că trebuie să fim foarte realişti, pragmatici şi fără sentimente. Pragmatici în sensul că PD-L trebuie să gireze pentru oameni competenţi şi nu altceva. Aici trebuie intransigenţă şi foarte multă fermitate. Pentru că tot ceea ce este rău se trece în contul PD-L şi nu vom accepta acest lucru”, a mai spus prim-vicepreşedintele PD-L.
Flutur coordonează şi comisiile de specialitate din PD-L şi relaţia cu filialele din teritoriu
Pe de altă parte, în urma şedinţei BPN a PD-L, Gheorghe Flutur a primit ca atribuţii şi coordonarea relaţiilor cu filialele partidului din teritoriu, precum şi activitatea comisiilor de specialitate ale PD-L.
„Al doilea resort foarte important de care răspund este legat de relaţia cu filialele din teritoriu. Tot ceea ce înseamnă plecarea în teritoriu a oamenilor noştri, inclusiv parlamentari şi miniştri. Iar a treia activitate este cea legată de comisiile de specialitate. PD-L are cele opt comisii de specialitate, printre care sănătate, educaţie, agricultură, politică externă, mediu de afaceri, justiţie. Şi dorim să înfiinţăm aceste comisii în fiecare judeţ şi, dacă este cazul, la nivelul localităţilor”, a spus Flutur.
El a adăugat că democrat-liberalii care vor fi invitaţi la televiziuni pentru a susţine activitatea PD-L vor beneficia de expertiza comisiilor de specialitate.
„Orice om care pleacă la televizor să susţină partidul trebuie să fie foarte documentat, cu poziţia partidului şi cu soluţiile pentru domeniul respectiv. Vrem să profesionalizăm partidul”, a încheiat prim-vicepreşedintele PD-L.
(18 mai 2011, 12:20:57