La licitaţia pentru marca Bucovinei se pot înscrie toţi meşterii bucovineni, femei sau bărbaţi, indiferent de tipul de meşteşug pe care îl practică. Evenimentul va avea loc vineri, 21 noiembrie, la hotelul Best Western. Rozopol a spus că meşteşugarii trebuie să vină la licitaţie cu produsul pe care aceştia îl consideră cel mai reprezentativ pentru Bucovina.
Premiu de 3.000 de lei
Câştigătorul licitaţiei-concurs va primi un premiu în valoare de 3.000 lei. Pe lângă acest premiu, invitaţii de la eveniment vor licita şi pentru celelalte produse înscrise în concurs. Philip Rozopol a subliniat că persoana care va fi declarată câştigătoare va primi din partea sa toate drepturile de folosire asupra mărcii „Bucovina se simte”.
„Ceea ce fac eu este să aduc ceva practic în dezbaterea vizavi de necesitatea unei mărci a Bucovinei. Ofer această emblemă, organizez acest concurs, iar câştigătorul va avea toate drepturile de folosire asupra sa. Asta înseamnă că mă voi duce personal cu acel meşteşugar pentru a înregistra această marcă la OSIM pe numele lui”, a spus Rozopol.
Liberalul şi-a motivat iniţiativa prin faptul că este momentul ca şi în Bucovina orice produs sau serviciu să fie valorificat la întregul său potenţial.
„Prin demersul meu, vreau să le arăt bucovinenilor că este foarte simplu să ne vindem produsele la preţuri care în acest moment ni se par de domeniul fantasticului. Ceea ce lipseşte oricărui produs din Bucovina pentru a fi într-adevăr de succes este marca. Este ca şi cum meşteşugarii noştri ar încerca să treacă graniţa fără un paşaport. Oamenii de la vamă te opresc şi ţi-l cer. Nu îl ai, nu beneficiezi de avantajele pieţelor europene”, a declarat candidatul PNL.
Rozopol a precizat că meşteşugarii din Bucovina trebuie să înţeleagă cât de necesare sunt mărcile înregistrate pentru ca produsele meşteşugite aici să fie vândute la adevărata lor valoare.
(12 nov 2008, 16:06:11
bataia se simte. cu bucovina mai trebuie sa ne explici putin:))