Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 8 nov 2008 - Anul XIII, nr. 264 (3945)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9766 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7317 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook

Iniţiativă

Rozopol lansează concursul „O marcă pentru Bucovina”

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)
Click aici pentru VIDEO
Candidatul PNL Suceava pentru un mandat de deputat în colegiul Gura Humorului – Câmpulung Moldovenesc, Philip Rozopol, a anunţat, ieri, că lansează un concurs pentru stabilirea unei mărci pentru zona Bucovina. Liberalul sucevean a precizat că la acest concurs, intitulat „O marcă pentru Bucovina”, pot participa toţi meşteşugarii bucovineni, fie că este vorba despre cei care prelucrează lemnul, fierul, încondeiază ouă, realizează cojoace sau produse alimentare tradiţionale.

Rozopol a arătat că ceea ce le lipseşte bucovinenilor pentru ca produsele lor să se vândă la valoarea adevărată este o marcă, precum şi valorificarea acestora la adevăratul lor potenţial.

„M-am săturat să-i văd pe bucovineni cum dau afine italianului care vine şi le cumpără de aici la un preţ de nimic, pentru a le vinde triplu la el în ţară. Aşa ceva trebuie să înceteze. Vreau să-i instruiesc pe bucovineni pentru ca ei să fie principalii beneficiari ai propriei munci”, a declarat Philip Rozopol.

El consideră că ceea ce lipseşte în momentul de faţă produselor din Bucovina este o emblemă sau un simbol prin care să iasă în evidenţă faţă de alte produse. Şi pentru a-şi susţine afirmaţiile, Rozopol a prezentat o acadea din ciocolată, produsă în Bucovina, pe care era gravat un semn de întrebare.

„Ce îi lipseşte acestui produs bucovinean? Îi lipseşte o emblemă, un simbol prin care să iasă în evidenţă faţă de alte produse”, a spus candidatul PNL.

Mai mult, el a dat un alt exemplu, prezentând două borcane cu dulceaţă de afine, unul produs în Bucovina, care are o valoare de piaţă de 6,6 lei, şi unul cumpărat din Austria, la un preţ de 6,99 de euro, adică aproximativ 26 de lei.

„Cu siguranţă cel produs în Bucovina este mai bun decât celălalt. Iar exemplul dat arată importanţa ambalajului oricărui produs şi valoarea adăugată adusă de povestea mărcii produsului comercializat în Occident”, a declarat Rozopol.

 

„Bucovina se simte”

Candidatul PNL Suceava pentru un mandat de deputat a precizat că spre deosebire de alţi politicieni, el prezintă bucovinenilor o emblemă gata făcută, care ar putea fi folosită pentru promovarea produselor acestora.

„Azi am venit cu ceva concret, adică cu strategia mea pentru marca Bucovinei. Am creat o emblemă, un simbol care să întrupeze spiritul bucovinean. Turiştii care vin aici, oamenii care cumpără produse de la noi, trebuie să simtă Bucovina. Altfel spus, 'Bucovina se simte!'”, a spus liberalul sucevean.

Rozopol a spus că pentru promovarea acestui simbol va organiza o licitaţie-concurs la care sunt invitaţi să participe toţi meşteşugarii bucovineni, care trebuie să aplice pe produsul meşteşugit cu care se vor prezenta la această licitaţie emblema “Bucovina se simte”.

El a anunţat că pe lângă premiul oferit de cumpărătorul produsului licitat, câştigătorii concursului vor avea toate drepturile asupra emblemei.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Rozopol lansează concursul „O marcă pentru Bucovina”.
 Vizualizări articol: 787 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 4 voturi
Rozopol lansează concursul „O marcă pentru Bucovina”3.054

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Ga Ga Ga trimis de
( 8 nov 2008, 11:36:00
Gargara electorala tovarasi. Rozopol sa-si aduca mai bine aminte ca a cochetat cu securitatea.
2.   GERCII printre noi ?!? trimis de
( 9 nov 2008, 20:34:38
Poate acolo in grecia se practica asa ceva sau se praqctica dar la noi NU prea. Noua ne trebuie un gospodar care sa stie de unele si de altele. Adevarat ca ambalajul, reclama, sunt sufletul comertului. Vom ajunge acolo atunci cand se vor aseza toate la locul lor. Cei care le vor aseza vor fi ALESII NOSTRII.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei