Rozopol a arătat că ceea ce le lipseşte bucovinenilor pentru ca produsele lor să se vândă la valoarea adevărată este o marcă, precum şi valorificarea acestora la adevăratul lor potenţial.
„M-am săturat să-i văd pe bucovineni cum dau afine italianului care vine şi le cumpără de aici la un preţ de nimic, pentru a le vinde triplu la el în ţară. Aşa ceva trebuie să înceteze. Vreau să-i instruiesc pe bucovineni pentru ca ei să fie principalii beneficiari ai propriei munci”, a declarat Philip Rozopol.
El consideră că ceea ce lipseşte în momentul de faţă produselor din Bucovina este o emblemă sau un simbol prin care să iasă în evidenţă faţă de alte produse. Şi pentru a-şi susţine afirmaţiile, Rozopol a prezentat o acadea din ciocolată, produsă în Bucovina, pe care era gravat un semn de întrebare.
„Ce îi lipseşte acestui produs bucovinean? Îi lipseşte o emblemă, un simbol prin care să iasă în evidenţă faţă de alte produse”, a spus candidatul PNL.
Mai mult, el a dat un alt exemplu, prezentând două borcane cu dulceaţă de afine, unul produs în Bucovina, care are o valoare de piaţă de 6,6 lei, şi unul cumpărat din Austria, la un preţ de 6,99 de euro, adică aproximativ 26 de lei.
„Cu siguranţă cel produs în Bucovina este mai bun decât celălalt. Iar exemplul dat arată importanţa ambalajului oricărui produs şi valoarea adăugată adusă de povestea mărcii produsului comercializat în Occident”, a declarat Rozopol.
„Bucovina se simte”
Candidatul PNL Suceava pentru un mandat de deputat a precizat că spre deosebire de alţi politicieni, el prezintă bucovinenilor o emblemă gata făcută, care ar putea fi folosită pentru promovarea produselor acestora.
„Azi am venit cu ceva concret, adică cu strategia mea pentru marca Bucovinei. Am creat o emblemă, un simbol care să întrupeze spiritul bucovinean. Turiştii care vin aici, oamenii care cumpără produse de la noi, trebuie să simtă Bucovina. Altfel spus, 'Bucovina se simte!'”, a spus liberalul sucevean.
Rozopol a spus că pentru promovarea acestui simbol va organiza o licitaţie-concurs la care sunt invitaţi să participe toţi meşteşugarii bucovineni, care trebuie să aplice pe produsul meşteşugit cu care se vor prezenta la această licitaţie emblema “Bucovina se simte”.
El a anunţat că pe lângă premiul oferit de cumpărătorul produsului licitat, câştigătorii concursului vor avea toate drepturile asupra emblemei.
( 8 nov 2008, 11:36:00