Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 1 aug 2008 - Anul XIII, nr. 179 (3860)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Politic

Liberalii îl acuză pe Gheorghe Flutur că îşi face imagine din tragedia sinistraţilor

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, este acuzat de liberali că şi-a făcut imagine pe seama tragediei sinistraţilor şi a inundaţiilor din judeţ.

Liderul interimar al PNL Suceava, Relu Fenechiu, a declarat că Flutur a încercat să-şi creeze o imagine de „salvator naţional”, în condiţiile în care coordonarea intervenţiei pe perioada inundaţiilor trebuia să fie asigurată de Instituţia Prefectului.

„Domnul Flutur mi-a fost coleg de partid, şi l-am avertizat şi atunci că modul în care a gestionat problema gripei aviare a creat multă panică. Iar acum, dacă este ales preşedinte al CJ Suceava, trebuia să-şi facă treaba din această postură, şi nu să creeze panică şi să meargă peste tot cu televiziunile după el”, a spus Relu Fenechiu.

El i-a solicitat lui Gheorghe Flutur să precizeze ce beneficii a adus locuitorilor din zonele calamitate, prin prezenţa lui în localităţile respective şi prin acţiunile pe care le-a realizat.

Preşedintele interimar al liberalilor suceveni spune că prezenţa lui Gheorghe Flutur în zonele inundate a creat confuzii în rândul oamenilor, având în vedere că s-a creat senzaţia că există „două capete de comandă”.

„Să ne spună domnul Flutur ce a făcut în afară să ceară bani de la Guvern şi care au fost beneficiile întâlnirii lui cu guvernatorul regiunii Cernăuţi din Ucraina. Cizme am şi eu şi pot să le folosesc în zonele inundate. Dar dumnealui, în afară de a merge însoţit de camerele de filmat ce a făcut? Dacă cineva vrea să se bage în seamă poate să o facă, dar s-ar putea să încurce mai rău treburile”, a mai declarat Relu Fenechiu.

 

„Populaţia a fost manipulată” 

El i-a transmis lui Gheorghe Flutur că politicienii nu ar trebui să dea senzaţia că sunt specialişti în toate domeniile şi să-i lase pe specialişti şi să intervină în situaţii de criză.

„Noi, oamenii politici, dacă avem pretenţia că ne pricepem la toate, agricultură, hidrologie sau meteo, vom greşi amarnic”, consideră preşedintele PNL Suceava.

La rândul său, deputatul PNL de Suceava, Mihai Sandu Capră, consideră că atât Gheorghe Flutur, dar şi subprefectul Orest Onofrei, au încercat să manipuleze populaţia judeţului prin apariţiile dese pe care le-au avut la televiziunile locale şi naţionale.

„Ei au încercat să-şi facă imagine din necazul oamenilor, pe care i-au manipulat în această perioadă”, a spus Sandu Capră.

 

„Domnul Fenechiu are o atitudine de frustrat”

În replică, preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a declarat că declaraţiile lui Relu Fenechiu demonstrează faptul că acesta are „o atitudine de frustrat”.

Flutur i-a transmis lui Relu Fenechiu că el a fost cel care a dispus evacuarea apelor din Paşcani, aflat în judeţul în care a fost ales deputatul PNL, atunci când oraşul era inundat, iar liberalul era în concediu.

„Eu m-am implicat tot timpul atunci când au fost inundaţii, şi la Arbore şi în sudul ţării, şi mă voi implica în continuare, fără să am nevoie de aprobarea dumnealui sau a altor liberali de-ai lui Cozmîncă”, a declarat Flutur.

El a arătat că s-a implicat personal în organizarea echipelor de intervenţie pentru refacerea podului de la Dăbîca de pe râul Suceava, şi pentru rezolvarea problemelor de infrastructură din Putna, Moldoviţa şi din alte localităţi, iar întâlnirea cu guvernatorul din Cernăuţi a avut ca efect îmbunătăţirea comunicării dintre autorităţile din cele două regiuni.

„La televiziuni nu am vorbit din studio, ci de pe teren, acolo unde m-au găsit cei care au venit să filmeze. Sunt lucruri pe care le-am făcut, dar care l-au deranjat pe domnul Fenechiu, pentru că nu au fost făcute de ei şi de Guvern”, a mai spus Flutur.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Liberalii îl acuză pe Gheorghe Flutur că îşi face imagine din tragedia sinistraţilor.
 Vizualizări articol: 875 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.0 din 2 voturi
Liberalii îl acuză pe Gheorghe Flutur că îşi face imagine din tragedia sinistraţilor3.052

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Dl. Flutur minte, minte, minte... trimis de
( 1 aug 2008, 11:47:41
Minte de �ngheata apele. Ceea ce uita este faptul ca in timpul inundatiilor se interesa telefonic pe unde sunt echipele de filmare ale televiziunilor. Apoi, aparea si el! Concret, cu ce a ajutat pe sinistrati prezenta lui acolo ? Cu nimic! Daca este sincer, poate sa spuna de ce nu a primit pe primarul orasului Radauti, superman Olarean la intalnirea cu premierul Tariceanu ? Noi avem fotografii si o inregistrare cu dialogul purtat.Asteptam raspunsul Domniei Sale, inainte de a posta imaginile!
2.   Fenechiu, lasa-ne! trimis de
( 1 aug 2008, 12:13:06
Dooomnule Fenechiu, lasa-ne cu codul portocaliu in durerile noastre si du-te la Iasi ca acolo ai 2 coduri rosii, unul de la PSD (Simirad si Nechita) si altul pe Prut. Ai destui nenorociti de inundatii acolo, de le-am trimis noi de la Suceava pompe sa-si scoata apa din case si curti. Ia-l si pe Baisanu, leaga-te cu el de gat, du-te la Sculeni si arunca-te in Prut!
2.1  RE: Fenechiu, lasa-ne! trimis de
( 1 aug 2008, 20:42:16
Ai dreptate,inainte sa se arunce in Prut,sa-si lege o piatra de moara,de gat.Astfel o sa dispara foarte repede in adanc.
3.   Flutur se roaga sa avem dezastre trimis de
( 1 aug 2008, 12:23:26
Sunt convins ca Flutur a zis bodapr'oste in momentul in care au inceput inundatiile. Pentru el e doar o noua oportunitate de a aparea la televiziunile nationale in prime-time.
3.1  RE: Flutur se roaga sa avem dezastre trimis de
( 1 aug 2008, 15:19:35
prost mai esti. as putea spune: prosti mai sunteti,cei care il criticati pe flutur. habar n-am eu de politica si nu sunt de partea nimanui, dar cititnd comentariul tau si al celorlalti sunt dezgustata de prostia voastra, o prostie omeneasca mare de tot. stiti ceva? daca flutur nu era de gasit in perioada asta cu inundatiile, ati fi comentat zile si nopti,l-ati fi injurat si ati fi spus cu siguranta ca nu-si face datoria. acum, ca apare peste tot si se intereseaza, se implica, iar nu e bine, ca deh,isi face omu' reclama pe seama sinistratilor. asa de prosti sunteti, ca ma intreb de ce va mai rabda pamantu' asta? de unde stiti voi ca isi face reclama? de unde aveti voi siguranta asta in a afirma asa ceva? n-aveti ce face? sunteti invidiosi pe el? daca e bine, nu e bine. daca e rau, normal ca nu e bine. uitati, asa oameni sunteti. de toata jena si de toata mila.
3.2  RE: Flutur se roaga sa avem dezastre trimis de
( 1 aug 2008, 15:25:56
si bineinteles ca niciodata un om nu poate multumi o mare de oameni. niciodata un primar nu a multumit tot orasul, nu? niciodata un presedinte nu a mutumit o natiune intreaga nu? suntem diferiti, unul vrea ceva,altul vrea altceva, considera ca solutia cea mai buna este cea gandita de el, nicidecum de altul. si nu poti multumi si capra si varza. este imposibil. asa fara minte sunteti,oameni buni. va face placere sa va legati de autoritati fara motiv, uneori. nici eu nu apreciez autoritatile in tot cee ce fac, da asta nu inseamna ca fac tot posibilul sa caut nod in papura. iar la faza asta cu flutur, sorry, sunteti prosti prosti. dar...ce sa faci, A FI OM E LUCRU MARE in ziua de azi.

duceti-va mai bine si frecati menta sau taiati iarba la caini,pentru ca v-ar sta mai bine, avand in vedere situatia voastra intelectuala si mintala.
3.3  RE: Flutur se roaga sa avem dezastre trimis de
( 1 aug 2008, 15:41:58
Inteligenta mamii, multumim pentru explicatii. Acum aseaza-telaughing)

Din cate am inteles, Flutur nu are in fisa postului coordonarea activitatilor pompierilor, jandarmilor etc. din zonele sinistrate. Prefectul trebuia sa se ocupe de rezolvarea problemelor(si s-a ocupat).

Flutur stia foarte bine lucrul acesta dar totusi s-a bagat in seama, doar doar apare si el pe la un telejurnal ceva.

Mie mi se pare foarte evident dar tie nu. Asta e. Acu ma intreb care o fi prostul?

In sinea lui Flutur stie ca dintre noi doi tu esti aia proastalaughing))))))
3.4  RE: Flutur se roaga sa avem dezastre trimis de
( 1 aug 2008, 21:48:45
flutur te asigura ca tu esti prostul!
4.   Oare? trimis de
( 1 aug 2008, 12:47:40
de unde stii tu Fl ca se roaga Flutur sa avem inundatii? crapa fierea in tine de ciuda ca nu apari si tu la tv? ....oricum ai fi de hain cand vezi suferinta atator oameni nu trebuie sa improsti cu noroi...maine poimaine spui ca Flutur se roaga ca sa vina mai repede incalzirea globala sa murim cu totii....

4.1  RE: Oare? trimis de
( 1 aug 2008, 13:24:20
De ce cred eu ca se roaga sa avem inundatii si dezastre? Pentru ca a invatat sa profite de ele de la seful lui, Basescu.

Basescu a inteles ca trebuie sa se certe ca sa apara la televizor.

Flutur in schimb a inteles ca dezastrele sunt pista lui de lansare in media. O aviara iti creste vizibilitatea pe sticla, la fel si o inundatie.

Personal sunt ferm convins ca lucrurile s-au intamplat asa cum zice Tiberiu (Avram?):

"in timpul inundatiilor se interesa telefonic pe unde sunt echipele de filmare ale televiziunilor. Apoi, aparea si el!".

Daca ar veni incalzirea globala probabil Flutur va iesi presedinte. El va fi cel mai mediatizat om din Romania, salvatorul nostru care se lupta cu stihiilelaughing)

Nu sunt rau bre si nu crapa fierea in mine de ciuda. Eu scriu textele astea foarte relaxat fara patima. Dar mi se pare foarte evident ca nu l-ar deranja sa avem macar o inundatie la 2 ani. Parca infloreste omul cand ne lovesc napastele.
4.2  RE: Oare? trimis de
( 1 aug 2008, 15:28:35
du-te la padure! te-ai intelege mai bine cu pustietatea, cu salbaticia.
4.3  RE: Oare? trimis de
( 1 aug 2008, 20:43:56
LISA draga care padure ca a taiato Fluutur si gasca lui.ati vazut emesiunea dela Realitatea cea facut Flutur pe meleagurile Sucevei si acum avem inundatii si el a contribuit la nenorocirea oamenilor nu se mai satura de bani a dat apa chioara la gripa aviara si el a luat banii si pozele lui mai bintuie si acum pe capacii de pe marginea soselei Nationale de rid si curcile ca sa nu mai vorbim de turistii care viziteaza mamastirele din Nordul Moldovei.Asta e flutur un ingimfat si un fudul care el le stie pe toate,dar v-a pati si el cea patit Basescu la inundatii la Bacau la Saucesti/Au mai fost conducatori care le stiau pe toate,dar acum e mai grav cu Flutur decit ce facea Stoica tot prim Secretar,ca si Flutur.COMUNIST sadea..

5.   Fenekiu haleste ka khuta trimis de
( 1 aug 2008, 13:15:05
ra hatul asta de Fenechiu (ce nume o mai fi si asta?) numai khakhuta haleste.

Dl Presedinte Flutur are imagine, nu numai in Suceava ci, in toata tara. El este deja este o personalitate si un om politic foarte apreciat si bine cotat de popul atie.

Mi zdreanta Fenekiule, esti cam i diot, fiindca nu stii nimic si te iei dupa CapDeCal, seful tau, gaina lui Patriciu si Iliescu. Conul Gica nu are nevoie sa-si faca reclama, dimpotriva, el vrea anonimat acum. Iar la toamna, cand va fi si seful tau, il vei pupa in k ur in fiecare zi.
5.1  RE: Fenekiu haleste ka khuta trimis de
( 1 aug 2008, 20:49:18
Te-ai trezit Briceagule unde ai fot ca ai lipsit,cred ca ai dus sarsanaua si cizmele lui flutur.Rea jigodie de om esti conul gica il pupi tu in fiecare zi acolo unde ai zis. Care imagine cu timpeniile care le spune la televizor nu vezi ca e prost de bubuie.
5.2  RE: Fenekiu haleste ka khuta trimis de
( 2 aug 2008, 03:37:27
Mai potaie paroasa, nu mai latra aici la luna si la stele ca pupi lantul acum...si-o sa stai priponit pana-ti roade cureaua grumazul ori purecii urechile.

Mash de aici, zdreanta comunista! Si, nu mai fa uzanta de bunul meu nume! Clar?

Vorbeste cu lume de teapa ta.
6.   Dl Briceag = Dl Limba in c#r! trimis de
( 1 aug 2008, 14:42:14
Imi cer scuze pentru aceasta exprimare, dar citind comentariile acestui pupin###ist PD-l pe nume Briceag, care prin fiecare comentariu linge cu sarg la fundurile PD-liste, mi se face scarba. Briceagule numai grangurii comunisti aveau lingai de teapa ta.

Esti un 0.
7.   FLUTUR trimis de
( 1 aug 2008, 14:54:43
Despre acest individ se poate spune ca are "merite" in cazul inundatiilor.....pai nu este el cel ce a dirijat defrisarile din Suceava?

Nu este el cel care a dat tonul la restituirea integrala a f.forestier?

Acest om mic de statura s-a dovedit in perioada cat a lucrat in silvicultura o adevarata TERMITA.

Urmariti evolutia acestui oportunist si ve-ti vedea ca se va rupe si creca pe care a urcat, ve-ti vedea ca vor iesi cat de carand dosarele: 1. gripa aviara; 2 pesta porcina; 3 numirile in functii pe criterii de cumetrie; 4 dosarul sturion; 5 dosarul caii de rasa; 6 dosarul defrisari masive in Suceava; 7 dosarul defrisari masive in Valcea etc. Pentru ca toate astea sa iasa la iveala trebuie sa avem rabdare iar atunci cand vor iesi va fi satisfacuta si setea lui Fluture de a fi la televizor.....
7.1  RE: FLUTUR trimis de
( 1 aug 2008, 15:30:35
draga mea, se scrie VETI VEDEA si nu VE-TI VEDEA. pune mana pe gramatica. e clar cu tine.
7.2  RE: FLUTUR trimis de
( 1 aug 2008, 20:25:35
Taranca LISSA , ca sa cadem in ton , sa stii ca la inceput de propozitie si dupa punct se scrie cu litera mare. Da ?
7.3  RE: FLUTUR trimis de
( 1 aug 2008, 20:48:11
D-le "EU",tu unde p...a mati te-ai nascut?In turnurile SAUBER PETRONAS din KUALA LUMPUR,malaesiene?Sau te-ai nascut intr-o cocioaba din Cuca Macaii.Sa o faci taranca pe mamicuta ta,daca nu stii sa fii un individ intreg la minte.Da?
7.4  RE: FLUTUR trimis de
( 2 aug 2008, 03:55:38
Olga s-a slobo zit la gura si vorbeste in somn. O asa idioata care nu cunoate metodologia de protectie in cazul aviarei si pestei procine nu ar trebui sa latre aici si sa ocupe spatiul degeaba.

Ma bucur nespus de mult ca Conul Gica a reusit sa bage spaima in sobolanimea PSD/PCR si'n carligele de rufe PNL.

Valoarea PDL impune respect.
7.5  RE: FLUTUR trimis de
( 2 aug 2008, 10:55:08
KENENISA, ce pot sa spun - ti-o dau la cioc, na!
7.6  RE: FLUTUR trimis de
( 2 aug 2008, 21:58:33
Si eu lui mata,na!
7.7  RE: FLUTUR trimis de
( 3 aug 2008, 21:39:06
N-ai cu ce KENENISA, esti doar un eunuc scopit
8.   Politicieni de doi bani!! trimis de
( 1 aug 2008, 14:55:07
Nu aveti pic de rusine ,nu aveti scru****,nu aveti Dumnezeu !! In goana pentru castigarea ,,ciolanului'' uitati ca nu suntem un popor de limitati ,ca mai intelegem ,

ca mai stim si noi cate ceva , ca lumea evolueaza si nici macar pe copii de gradinita nu-i mai poti pacali ,nu-i poti duce cu vorba...V-ar fi bucurat grozav ca Flutur sa ramana in biroul lui...atunci sa te tii acuzatii!!

|Cea mai buna aparare e Atacul , si daca se poate cat mai murdar !!! Asa jucati din '90 incoace...Dar Cineva ,acolo sus ,ne vede ,si veti avea si voi ceea ce meritati , daca nu acum ,la vremea Judecatii!

8.1  RE: Politicieni de doi bani!! trimis de
( 1 aug 2008, 21:12:24
Mai cetatean onest nu vezi ca de cind sint asta portocalii la putere avem numai necazuri in fiecare an? ai dreptate ca cineva vede de sus.
9.   Zoaiele PSD/PCR si "fetitele de seara" PNL trimis de
( 1 aug 2008, 15:15:06
Marea majoritate din comentarii aici vin de leprele PSD/PCR si cateva de la "fetitzele de seara" PNL...care se pricep mai mult la gura decat la treaba.

lumea de la aceste partide infecte PSD/PCR/ si un pic PNL latra, grohaie si muge. Toti sunt niste maghari infecti care nu se pricep la nimic si vor bagati in seama. Zoaiele!

Dl Flutur este un politician capabil, integru si se bucura de aprecierea oamenilor de calibru. Face treaba excelena si este continuu alaturi de cetatean. Zoaiele din banda lui Mirza/Nechifor/Iordache/Capra, sa grohaiasca mai departe ca nu-i baga nimeni in seama.

9.1  RE: Zoaiele PSD/PCR si "fetitele de seara" PNL trimis de
( 1 aug 2008, 15:31:54
exact!
9.2  RE: Zoaiele PSD/PCR si "fetitele de seara" PNL trimis de
( 1 aug 2008, 15:51:31
Ba nu este exact deloc. Marea majoritate a comentariilor de acilea le-am pus io. PSD-ist nu sunt, PNL-ist nu sunt, fetita nu sunt (cel putin nu eram acu 10 minute cand am fost la buda).

Doar ma bag si io in seama in asteptarea weekenduluilaughing))))))
9.3  RE: Zoaiele PSD/PCR si "fetitele de seara" PNL trimis de
( 2 aug 2008, 09:07:10
Ce inseamna "oameni de calibru"? Grasi, burtosi, indesati?
9.4  RE: Zoaiele PSD/PCR si "fetitele de seara" PNL trimis de
( 2 aug 2008, 09:44:15
cucu striga numele,zoi si latur ipolitice
10.   Le Papillon trimis de
( 1 aug 2008, 18:26:44
Acest Flutur, in traducere -le papillon-are un tupeu iesit sin comun. Ca director la silvic a permis defrisarea codrilor Bucovinei, ca ministru in cardasie cu alti farisei a produs dezastru in agricultura Romaniei, a omorat nejustificat pasarile oamenilor, a vandut apa chioara drept dezinfectant. Cauta ca musca curul calului numai sa se vada pe sticla. Un borfas si un trepadus. Trasneste-l Doamne pe Satana.
11.   Surprize, surprize... trimis de
( 1 aug 2008, 19:14:02
ghici: cine isi face motel in austria, la aproximativ 100 km de viena?...

ghici: cine face drumuri dese in austria?

ghici: cine achizitioneaza teren si casutze in austria?

va urma!...(cu probe video)...
11.1  RE: Surprize, surprize... trimis de
( 1 aug 2008, 20:49:58
Mata,cumpara astfel de casute si terenuri.
11.2  RE: Surprize, surprize... trimis de
( 2 aug 2008, 11:05:00
Da, ma-sa cumpara teren ca sa te-ngraope pe tine acolo
12.   Cat mai asteptam, d-le Flutur? trimis de
( 1 aug 2008, 19:19:02
Vrem fapte si nu scuze de tot felul. Cand incepi sa faci si treaba pentru judet ca de mancat la troaca ai mancat destul, ori pentru tine asta "treaba estem" ? Mare smecher, ai pacalit un judet dar nu te vad bine, nici pe tine dar nici pe Baselu si tot neamul vostru de turbati.
13.   PARTEA CEZARULUI trimis de
( 1 aug 2008, 19:37:59
Stimati prieteni, fiti onesti si recunoasteti ca in timp ce guvernul reprezentat de BAISANU se bronza Flutur si ai lui au luat friiele judetului ca altfel era dezastru,
13.1  RE: PARTEA CEZARULUI trimis de
( 1 aug 2008, 21:26:24
Mai SUV ce-a facut Flutur a cutat tv.sa de imagini cu prostu in cizme cea facut ? a latrat la stele si la luna .Si din cauaza lui sint inundatii ca a defrisat padurile in prostie.Rusine asa prim secretar. Sa vada de dosarele de urmarire penala ca are vreo 5.
14.   Vinovati trimis de
( 1 aug 2008, 22:12:56
Defrisarile in masa nu le-a facut Flutur personal...le-au facut cetatenii acestei tari , ca prim gest cand s-au vazut cu titlurile de proprietate , dupa '89...proprietari sau hoti , prelucratori sau silvicultori...autoritati care-au inchis ochii...
15.   Dati cu limba ,in gol trimis de
( 1 aug 2008, 22:32:50
nu va convine de flutur,da di cini va convini voua ,magari nenorociti,ci tot vreti de la el

Cei dinainte erau comunisti nenorociti ,nici macar nu si au facut mea culpa ,au stat ca niste magari,si si au umplut ,magaziile,buzunarele,masinile ,inainte de moartea handicapatul;ui din scornicesti,au furat au fost la putere,si au mai stat si19 ani ,chitic ca si cum nu sa intymplat nimic .magarii......nu ati trait vremurile din nainte cred o parte din voi .iar care ati trait si scrieti magarii de care nu va convine sunteti niste paraleli . corect ar fii sa mergeti la munca si sa nu va dati mari .daca scrieti cvesti de genul ysta, nu i ajutati cu nimic pe cei napastuiti la inundatii.bine ar fii sa fie unire, ca i vorba de niste oameni, nu de cifre, de masini,ca ala care se da cu [psd,psdr,pcr]sa mynynce fasole la greu ,hi hiiiiiiii
16.   Fluturel trimis de
( 1 aug 2008, 23:55:05
si vicovu se sus a fost inundat dar nu sa vorbit nimic despre el,de ce? ca nu a fost ales partidul pdl si a iesit psd? rasanosu.

17.   Gabriela nu esti tu trimis de
( 2 aug 2008, 04:05:05
Vicovul de Sus a fost inundat de prostia PSD/PCR, din aceasta pricina necesita deratizare urgenta, iar de paduchi, pureci si plosnite nu se mai scrie prin ziare de la lagarele de concentrare.
17.1  RE: Gabriela nu esti tu trimis de
( 2 aug 2008, 09:49:49
Briceag pupa C@@ur.Licheaua lui Flutur ,vorbesti de paduchi plosnite si pureci de aceste insecte este de maninca pe tine,de vorbestei de ele ca dela razboi nu s-a mai auzit decit de pureci si tintari.Rea lichea hraneste matele tale,.
17.2  RE: Gabriela nu esti tu trimis de
( 2 aug 2008, 12:47:37
Traiasca dl Flutur, un politician care vrea si poate, de temut de lichele, hoti si lume PSD/PCR care taie frunze la caini.

PDL impune respect!
18.   Asa va trebuie! trimis de
( 2 aug 2008, 23:13:23
L-ati votat pentru o bere, un mic si-o sticla de ulei + 10 lei. Acum va ia apa casele dupa ce v-a taiat padurile, v-a omorit pasarile perfect sanatoase! A stat cu Tatulici o ora in fata camerelor iar apelele le luau casele amaratilor! Ce cauta asta in fruntea judetului? Ati dat Bucovina pe mana unor asemenea insi!
19.   Licheaua trimis de
( 3 aug 2008, 14:29:56
Are mult tupeu acest ciocoi "nou", aceasta zburatoare. DUPA CE A DEFRISAT PADURILE JUDETULUI SI LE-A DAT ACOLITILOR LUI PE BANI GREI (BAGATI LA TESCHEREAU PROPRIE), acest individ mai are nesimtirea sa apara pe sticla si sa "pl�nga" de necazul bietilor sinistrati. SICTIR!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei