Întrucât un articol publicat în data de 21 mai 2008 în Monitorul de Suceava, intitulat „Sondajul PD-L pe zona Câmpulung, făcut de o firmă de consultanţă agricolă”, a adus reale prejudicii de imagine organizaţiei noastre, trebuie să facem următoarele precizări:
1. Tmedia Intelligence SRL este o agenţie de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu sediul în Bucureşti, având expertiză inclusiv în domeniul studiilor sociologice. Deşi obiectul de activitate, cifra de afaceri şi celelalte detalii ale agenţiei sunt publice, acestea au fost prezentate în mod tendenţios de către reprezentanţii PSD. Obiectul de activitate al firmei, potrivit codificării CAEN valabile la data înfiinţării firmei, corespunde activităţilor de consultanţă. Din ignoranţă sau din rea intenţie, candidatul PSD a prezentat doar parţial tipologia activităţilor care corespund codului CAEN 7414, obiectul de activitate al agenţiei noastre.
2. Tmedia Intelligence a efectuat în perioada 12-17 mai un sondaj de opinie în Câmpulung Moldovenesc. Sondajul a fost efectuat pe un eşantion reprezentativ de 1017 repondenţi, iar marja de eroare este de +/- 2,7 %. Rezultatele acestui studiu, în ceea ce priveşte intenţia de vot Pimăria Câmpulung sunt: Cristian Cuciurean (PD-L) 31,2 %, Gabriel Şerban (PNL) 27,17 %, Vasile Vărgan (PSD) 6,72 %. Restul datelor au fost relevate anterior presei.
3. Declaraţiile domnului Nechifor sunt penibile şi total paralele cu tot ceea ce înseamnă sociologia şi cercetările sociologice. Din acest motiv, ţinem să precizăm că ideea de „eşantion prea mare” este absurdă din punct de vedere sociologic. Dimensiunea eşantionului este direct proporţională cu corectitudinea şi relevanţa unui sondaj. Pentru corecta informare a domnului Nechifor, ţinem să-i transmitem că un eşantion sub 500 de persoane este nereprezentativ, unul între 500 şi 1.000 de persoane are o relevanţă sociologică scăzută, iar unul peste 1.000 de persoane este unul care respectă standardele profesionale în materie.
4. Tmedia îşi asumă şi metodologia utilizată şi rezultatele sondajului şi este oricând gata să prezinte oricui doreşte formularele şi bazele de date ale acestui sondaj.
Marian Trifu, managing partner al agenţiei Tmedia Intelligence, a declarat că: „Faptul că domnul Nechifor a avut o reacţie isterică şi faţă de sondaj şi faţă de agenţia noastră îmi arată că domnia sa este convins de veridicitatea rezultatelor prezentate. Dacă rezultatele erau pure fabulaţii, vă garantez că nu şi-ar fi făcut nicio grijă şi nici nu ar fi amintit de sondaj. Dar... ştiţi cum este. Adevărul doare şi, când doare, ţipi”.
Managing Partner
T media Intelligence
(23 mai 2008, 11:25:14