Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
vineri, 23 mai 2008 - Anul XIII, nr. 119 (3800)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   ø imagini |   ø fişiere video

Drept la replică

Agenţia Tmedia Intelligence confirmă veridicitatea rezultatelor sondajului de opinie

Întrucât un articol publicat în data de 21 mai 2008 în Monitorul de Suceava, intitulat „Sondajul PD-L pe zona Câmpulung, făcut de o firmă de consultanţă agricolă”, a adus reale prejudicii de imagine organizaţiei noastre, trebuie să facem următoarele precizări:

 

1. Tmedia Intelligence SRL este o agenţie de consultanţă în comunicare şi relaţii publice cu sediul în Bucureşti, având expertiză inclusiv în domeniul studiilor sociologice. Deşi obiectul de activitate, cifra de afaceri şi celelalte detalii ale agenţiei sunt publice, acestea au fost prezentate în mod tendenţios de către reprezentanţii PSD. Obiectul de activitate al firmei, potrivit codificării CAEN valabile la data înfiinţării firmei, corespunde activităţilor de consultanţă. Din ignoranţă sau din rea intenţie, candidatul PSD a prezentat doar parţial tipologia activităţilor care corespund codului CAEN 7414, obiectul de activitate al agenţiei noastre.

2. Tmedia Intelligence a efectuat în perioada 12-17 mai un sondaj de opinie în Câmpulung Moldovenesc. Sondajul a fost efectuat pe un eşantion reprezentativ de 1017 repondenţi, iar marja de eroare este de +/- 2,7 %. Rezultatele acestui studiu, în ceea ce priveşte intenţia de vot Pimăria Câmpulung sunt: Cristian Cuciurean (PD-L) 31,2 %, Gabriel Şerban (PNL) 27,17 %, Vasile Vărgan (PSD) 6,72 %. Restul datelor au fost relevate anterior presei.

3. Declaraţiile domnului Nechifor sunt penibile şi total paralele cu tot ceea ce înseamnă sociologia şi cercetările sociologice. Din acest motiv, ţinem să precizăm că ideea de „eşantion prea mare” este absurdă din punct de vedere sociologic. Dimensiunea eşantionului este direct proporţională cu corectitudinea şi relevanţa unui sondaj. Pentru corecta informare a domnului Nechifor, ţinem să-i transmitem că un eşantion sub 500 de persoane este nereprezentativ, unul între 500 şi 1.000 de persoane are o relevanţă sociologică scăzută, iar unul peste 1.000 de persoane este unul care respectă standardele profesionale în materie.

4. Tmedia îşi asumă şi metodologia utilizată şi rezultatele sondajului şi este oricând gata să prezinte oricui doreşte formularele şi bazele de date ale acestui sondaj.

 

Marian Trifu, managing partner al agenţiei Tmedia Intelligence, a declarat că: „Faptul că domnul Nechifor a avut o reacţie isterică şi faţă de sondaj şi faţă de agenţia noastră îmi arată că domnia sa este convins de veridicitatea rezultatelor prezentate. Dacă rezultatele erau pure fabulaţii, vă garantez că nu şi-ar fi făcut nicio grijă şi nici nu ar fi amintit de sondaj. Dar... ştiţi cum este. Adevărul doare şi, când doare, ţipi”.

 

Marian Trifu
Managing Partner
T media Intelligence
În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Agenţia Tmedia Intelligence confirmă veridicitatea rezultatelor sondajului de opinie.
 Vizualizări articol: 898 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 4.20/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 4.2 din 5 voturi
Agenţia Tmedia Intelligence confirmă veridicitatea rezultatelor sondajului de opinie4.255

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   ABUREALA ELECTORALA trimis de
(23 mai 2008, 11:25:14
terminati odata cu vrajeala asta cu sondajele ! LA SUCEAVA ORICUM CASTIGA MIRZA SI PSD ! O STIU SI PORTOCALII !
2.   Nechifor, sondaj si shaorma sunt cuvinte diferite trimis de
(23 mai 2008, 11:50:36
mai baiatule, nu stii despre ce vorbesti. trag baietii de sfori si tu incepi sa dansezi.

mai bine ai vorbi despre shaorma, ca se vede ca te pricepi mai bine
3.   Hai cu toti la pesediscoteca! trimis de
(23 mai 2008, 15:32:16
Copiii, cu mic cu mare, elevi, scolari, exmatriculati, veniti cu totii la pesediscoteca organizata de filiala locala a PSD Falticeni, la Cinema. Va asteptam cu drag, cu votca sau bere si cu gogosi. Vor fi prezenti acolo toti profesorii nemultumiti de spagile primite in ultimul timp de la elevi, cei care nu mai au meditatii si cei pregatiti sa va ia spaga pt a trece bac-ul. Vor fi prezenti si cele mai notorii personalitati ale urbei, care au ramas in ANALELE istoriei recente - Deputatul Stan, inginer agronom de renume mondial, Gavril Marza, un economist celebru, citat si de The Times si alti sustinatori ai culturii si educatiei falticenene.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei