Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
sâmbătă, 17 mai 2008 - Anul XIII, nr. 114 (3795)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9762 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,717 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   1 imagine |   ø fişiere video

Regres

PD-L vrea ca cele opt oraşe noi să redevină comune

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Transformarea în oraşe a opt comune din judeţul Suceava, printr-o lege din 2004, a fost atacată, vineri, de senatorul PD-L de Suceava Constantin Gheorghe.

După 4 ani, senatorul democrat liberal a constatat că cele opt localităţi nu îndeplinesc criteriile pentru a funcţiona ca un oraş şi a solicitat liderilor PSD, care au avut atunci această iniţiativă, să ia măsuri pentru revenirea la situaţia anterioară.

Gheorghe a arătat că Suceava este judeţul cu cele mai multe oraşe din România, 16, în condiţiile în care opt localităţi au fost decretate centre urbane “peste noapte”.

„În 2004, exact în această perioadă, judeţul Suceava s-a îmbogăţit cu opt oraşe odată şi orăşenii de acum vor să redevină sătenii de acum patru ani. Aceste oraşe au fost făcute peste noapte pentru ca în campania din 2004 să fie devotaţi PSD primarii şi cei care lucrau în primării şi au devenit orăşeni peste noapte”, a declarat, în conferinţă de presă, senatorul.

El a afirmat că, pe de o parte, au fost falsificate documentele din care reieşea că sunt îndeplinite criteriile pentru statutul de oraş, iar pe de altă parte localnicii care şi-au dat votul pentru oraş la referendum nu au înţeles bine pentru ce votează.

„Cetăţenii din unele din aceste oraşe îşi doresc cu tot dinadinsul să redevină la sat. Cer public ca cei care au semnat ca acele comune să devină oraşe să ia în calcul şi modul cum au devenit oraşe şi modul cum au fost făcute referendumurile, într-un mod cu totul şi cu totul ilegal şi să facă demersuri ca aceşti cetăţeni care plătesc impozite duble să revină la normal”, a spus Constantin Gheorghe.

 

Influenţa impozitelor asupra conştiinţei civice

Ca argument suplimentar, acesta a spus că şi legislaţia pentru trecerea de la un statut la altul a fost modificată în 2007, în sensul că doar localităţile care au peste 10.000 de locuitori pot deveni oraş.

„Ar mai rămâne în discuţie doar trei din cele opt înfiinţate în judeţul Suceava, dar pe un singur criteriu: numărul de locuitori - Vicov, Dolhasca şi Liteni. Toate celelalte ar trebui să nu mai aibă acest statut. Poate Consiliul Judeţean şi Prefectura vor face o adresă pentru a se reveni la normal şi vor cere primarilor PSD să facă un referendum în sens invers”, a spus parlamentarul PD-L.

În ceea ce priveşte capacitatea localnicilor de a înţelege ce votează, liderul PD-L consideră că “pentru a conştientiza care sunt consecinţele urbanizării lui, omul trebuie să primească chitanţele pentru impozitele şi taxele anuale”.

„Iar după ce pensionarul tremurând în baston într-o comună devenită peste noapte oraş a văzut chitanţa, şi-a pus întrebarea ‚Ce mă fac? Cum adun banii?’ Atunci s-a făcut un abuz, s-au făcut documente false, lucruri grave. Ce facem cu cetăţenii din aceste opt oraşe şi care nu mai vor să fie orăşeni? Cer public ca cei care au forţat ca aceste comune să devină oraşe să facă demersuri ca oamenii să nu mai plătească impozite atât de mari. Dacă sunt respectate criteriile pentru oraş, să rămână oraşe. Dacă nu, se pot întoarce la statut de comună tot printr-un referendum”, este soluţia liderului PD-L.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului PD-L vrea ca cele opt oraşe noi să redevină comune.
 Vizualizări articol: 2519 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.86/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.9 din 7 voturi
PD-L vrea ca cele opt oraşe noi să redevină comune3.957

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Sunt de acord trimis de
(17 mai 2008, 11:46:19
Sunt de acord , pentru a fi un oras(european) sunt multe de facut,chiar orasele mari din judet mai au mult de muncit pt a ajunge un oras european.Oameni platesc taxe mai mari , este nedrept mai ales pt cei saraci.
1.1  RE: Sunt de acord trimis de
(17 mai 2008, 13:40:52
Nu e chiar asa frate. Eu i-as pedepsi ca sunt asa dobitoci. Dar cand a fost referendum sa se faca din comuna oras de ce au ales de'an droanga? Acu le pare rau...sa pleateasca ca nu se informeaza inainte...tara lu papura vodaaaaaaaaaaaaaa!
1.2  RE: Sunt de acord trimis de
(17 mai 2008, 14:02:27
uita-te numai la ce comune s-au facut orase. Vicov,Dolhasca,etc. Cam slabut cu IQul pe la tara...Efectul de turma la vedere!
1.3  RE: Sunt de acord trimis de
(17 mai 2008, 23:59:43
la Falticeni partidul aviar are cea mai mafioata lista de consilieri.in frunte cu omul care n-a facut nimic,in afara de afise,banere si constructii ilegale. il intreb pe tofan sa spuna sincer cu cat a sponsorizat Smeck cu Talesul campania electorala a partidului ucigas de gaini,hot de borduri si taietor de copaci ?

2.   Opinie trimis de
(17 mai 2008, 12:20:56
EXISTA O LEGE NESCRISA,UN DREPT CASTIGAT NU SE RENUNTA LA EL.DIMPOTRIVA .....CHIAR UNELE ZONE DIN TARA SUNT INVIDIOASE . UN SIMPATIZANT PD-L
3.   Perfect trimis de
(17 mai 2008, 12:38:51
Ar fi o masura foarte buna intrucat aceasta urbanizare fortata este cu totul in defavoarea cetatenilor din acele localitati, nemaivorbind de ironia denumirii de oras a unei localitati care nu intruneste conditiile minime de civilizatie urbana[ex. apa si canalizarea intregii localitati].Daca mai avem in vedere numarul crescut de salariati al administratiei locale si impozitele mai mari[de oras], este clar ca se impune revenirea la vechiul statut.
4.   Cajvana comuna,nu oras trimis de
(17 mai 2008, 12:45:46
Bravo PDL!

Va voi vota impruna cu toata Cajvana pt aeasta masura.La fel vom vota si primarul dvs si pe dl Flutur!Succes!Am prieteni in Milisauti care doresc acets lucru.EU il voi face cunoscut si vor vota si ei ZPDL.Dl marza ne-a furat si ne-a pacalit,a vurt sa fim oras ca sa dam impozite mai mari.Jos marzoiule!esti nesimitit mare!
4.1  RE: Cajvana comuna,nu oras trimis de
(17 mai 2008, 12:54:11
Daca gandesti asa e grav de tine! Decat sa te preocupe aceste probleme mai bine invata sa scrii corect!
5.   Pentru alegatori trimis de
(17 mai 2008, 14:03:39
aveti grija nu votati toate leprele PDL-ului sau pe cele ale PNL pentru ca nu au stiut decit de certuri si de buzunarul lor in frunte cu marele om de stat ...in crisma TRAIAN BASESCU au facut tara de tot risul in lumea asta toti ne arata cu degetul din cauza lor :NU VOTATI FLUTURI
5.1  RE: Pentru alegatori trimis de
(17 mai 2008, 14:38:29
Ai dreptate! Votati Psd-ul!Ei sunt puri ca niste ingeri!Sunt curati ca lacrima! Sunt cei mai competenti !Mirza e cel mai iubit, cel mai stimat om din judet! Multumim din suflet domniei sale ca astazi judetul nostru poate fi mandru ca e unul dintre cele mai sarace judete din tara!Suntem saraci,dar cinstiti!(oare el este printre cei mai saraci presedinti de CJ din tara?).Multumim domniei sale ca peste 200000 de suceveni sunt plecati in strainatate!Multumim domniei sale ca fiecare dintre noi simte cand intra in SV,dupa calitatea drumurilor!Va multumim ca existati!Sa-l votam,domnilor, pentru ca e unic, e de neinlocuit!Sa-l votam,iar noi sa parasim judetul! (mai sunt locuri de munca la capsuni, la babe si mosnegi in Italia!).In 16 ani ne-a dovedit ce poate(apropo!jud Neamt e aproape, ati vazut orasul P Neamt in ultimul timp?E condus de un pdl-ist). Noi,sucevenii,vom vota insa cu PSD pentru ca stim de ce e in stare,nu ne mai poate oferi surprize! vrem sa fim saraci, vrem sa muncim in Spania
5.2  RE: Pentru alegatori trimis de
(17 mai 2008, 15:37:28
Pe ce liste a iesit Stefan "PINALTI" primar? Daca vrei sa scrii documenteaza-te si apoi posteaza! A stat in barca puterii pana a vazut undei OSUL mai mare. Nu contest calitatile manageriale ale lu "Pinalti" dar RECUNOSTINTA si SPIRITUL DE ECHIPA?, daca peste 4 ani va fi UDMR-ul mai "tare" cu siguranta acolo il vom regasi si pe el si cei care"misuna" prin partide ca ****ul boului.
5.3  RE: Pentru alegatori trimis de
(18 mai 2008, 22:38:45
dana draga mie mi a placut ce ai scris si chiar iti dau dreptate chiar mare dreptate . Marza mai fa loc si la altii

6.   Atentie Danuta Humoreanu trimis de
(17 mai 2008, 14:36:18
Danuta draga, ai o cacofonie drept in titlu! Sau poate iti plac nespus Jason Becker, Marty Friedman, adica formatia...Cacophony?
7.   Cajvana comuna, nu oras trimis de
(17 mai 2008, 15:33:37
dar cine v-a pus mai sa votati pentru a deveni oras? A votat Marza in locul vostru?. De ce nu recunoasteti atunci cand gresiti? E usor sa dai vina pe altii ptr prostiile facute de voi nu?
7.1  RE: Cajvana comuna, nu oras trimis de
(17 mai 2008, 17:33:57
pai jigodie nu lumea a votat , ci jigodiile din sectiile de votare care ...erau a lui marza ...au furat voturi, au semnat ei in locul oamenilor!! ...jigodii comuniste!!
8.   Plafon trimis de
(17 mai 2008, 16:27:22
Daca Suceava cere un anumit impozit, la Liteni ar trebui sa fie cel mult jumatate, ptr. ca nu se ofera aceleasi posibilitati si facilitati. Din cate stiu eu, lucrand cativa ani ca si cadru didactic la scoala din localitate, locuitorii au votat pentru ca Liteni sa devina oras sperand ca se vor investi bani in viitor.
9.   Si UE ce spune? trimis de
(17 mai 2008, 16:40:53
Si Emil Constantinescu "behaia" prin campanii:"...in 24 de ore de la numirea mea in functia de Presedinte o sa aduc Monarhia in Romania..","...vom declara razboi Transnistriei pentru a elibera teritoriile romanesti de dincolo de Nistru..."si cand a fost "UNS" Presedinte....."...uzuantele diplomatiei nu nepermit sa...,iar relatiile diplomatice dintre noi si... ne obliga sa...., protocolul Presedentiei nu ne da voie sa vorbim despre..." Asa si PD-Laturile,promit precum flacaul pana vede "gaurica", iar dupa... fata-i fata pana fata! INTRAREA IN UE A FOST CONDITIONATA DE NISTE CRITERII TEHNICE FOARTE CLARE: UN ANUMIT PROCENT AL POPULATIEI SA FIE IN MEDIUL URBAN!!! Pentru asta UE ne da bani, iar noi trebuie sa facem proiecte, documentatii bine fundamentate si, cel mai important, lucru SA CEREM acesti bani. Toata lumea vrea sa ne civilizeze, doar niste "incuiati" vor sa ne aduca in secolul IXX, inapoi la sat si sapa de lemn. Si cine sunt acestia? PD-Laturile
9.1  RE: Si UE ce spune? trimis de
(17 mai 2008, 16:58:47
Eu sunt nebun, comunist si sunt venit de la tara, dar voi cei "imaculati" si (de cand Muma lui Stefan cel Mare)la oras pentru ce aveti "lapetoape" si 3-4 facultati si 2-3 universitati prin oras? La ce v-ati mai "legat" la INTERNET(doar ca-i 3 in unu?), de ce nu cautati sa va documentati si apoi sa veniti cu "idei" si comentarii? Chiar ca-i mai destept taranul cu patru clase decat multi dintre voi. Pacat ca nu are si nu stie sa foloseasca un PC, v-ar da gata in 5 minute. Ei sunt mai greu de manipulat si fraierit ca voi. Mai au si cateva vorbe de duh, unii dintre voi nici macar duh nu mai aveti.Si va mai mirati de ce avem politicienii care ii avem. Sunt asa pentru ca sunt oraseni.
10.   Sper ca se va concretiza.....intr-un fel sau altul trimis de
(17 mai 2008, 17:54:32
Ma bucur ca a luat cineva atitudine.De cand tapez pe tema asta....uh.....

"INTRAREA IN UE A FOST CONDITIONATA DE NISTE CRITERII TEHNICE FOARTE CLARE: UN ANUMIT PROCENT AL POPULATIEI SA FIE IN MEDIUL URBAN!!! "-de UN NEBUN.

Stiu,dar nu in modul asta comunist trebuiau declarate acele localitati orase.Ne-am invatat sa raportam minciuni...Ce infrastrucura au acele comune "orase"?Cate blocuri au fost construite in acele orase????

Asa doriti sa progresam domnule UN NEBUN?

Parerea mea este ca ar fi bine ca sa ridicam ,cu adevara,acele orase la rangul de oras,nu sa le readucem la niv. de comuna.

Stiu ca s-a gresit mult,dar putem incerca sa reparam aceasta greseala crasa.
11.   Parerea mea trimis de
(17 mai 2008, 18:01:23
Pentru ca sa aiba acele" orase"peste 10.000 de locuitori,trebuie atrasi investitorii: construite locuinte pentru cei care vor avea locuri de munca in aceste asa zise orase etc etc.......
11.1  RE: Parerea mea trimis de
(17 mai 2008, 18:03:30
Mai precis,trebuiau atrasi investitorii nu asa zis investitori etc..............
12.   Cei in cauza voe gasi solutii trimis de
(17 mai 2008, 19:28:42
Nu-i corect ca acum in plina campanie sa fie readusa pe tapet problema infiintarii sau desfiintarii de orase/comune. La timpul respectiv s-au cheltuit niste bani, oamenii au fost informati asupra avantajelor sau dezavantajelor transformarii respectivelor comune in mici orasele agroindustriale, s-au creat institutii noi, incadrate cu personal si tehnica, iar acuma venim si spunem ca nu ne mai convine. Dragii mei politicieni, inclusiv acest Gheorghe, cautati solutii pentru aducerea la standarde urbane a acestor localitati si nu veniti cu solutii demolatoare. Mai Gheorghe, Gheorghe, faci de ras partidul din care ai fugit si pe cel in care esti. In ce partid esti?
13.   ...mai sunt prosti pe lumea sta? trimis de
(17 mai 2008, 19:49:21
unde dracu erau PD-listii in 1996-2004 cand s-a negociat/ Ce faceau cand ni s-a propus sa semnam toate acele documente pre-aderare? De ce in 2004 au tacut si nu au luat atitudine si nu ne-au lamurit ca nu e de bine? Acum au "trambite" de serviciu? Ce au vazut ca prostime nu-i destula in marile orase si ce si-au zis: "hai sa-i zapacim pe astia noi, ca de pun botul , ai nostri-s". Au facut ei ceva sondaje si....stau cu mortu'n casa, asa ca ...

Doar cei PROSTI cred si asta, spusa de PD-Laturi, conditiile pre-aderare prevedeau si etapele prin care sa se "urbanizeze" Romania. Chiar ne credeti prostii satului? Daca nu ar fi interese financiare f f f mari de ce va mai astrcati la "OS"?

14.   Orasul...ca un sat trimis de
(17 mai 2008, 20:24:44
Sunt destule localitati declarate orase.Nu e nici o diferenta intre comuna si oras,doar impozite mai mari.Unde este industria,pe ce se bazeaza aceste orase?Pe carciumi,magazine?Unde sunt investitorii?Votati pe cine doriti ca tot rau va fi,uita fiecere de unde pleaca si trage la oala lui!!!'promisiuni inainte dupa care potopul!!!
14.1  RE: Orasul...ca un sat trimis de
(17 mai 2008, 21:15:36
Cei care au fost in portugalia, in anii 90-2000 va pot spune cum se procedeaza. Ei(potugezii) erau mai saraci ca noi si au trecut si ei prin aceleasi "metamorfoze" ca si noi. Nu la noi s-a inventat apa, roata si focul. "Reteta" e europeana, cobaii sunt altii. Vo i chiar nu intelegeti ca INVESTITORII TREBUIE SA FIM NOI? FONDURI NE DAU "DE AFARA" numai sa scape de noi, ca suntem popor migrator(mai rau ca hunii)! Primele investitii sa fie in INFRASTRUCTURA, de restul or mai vedea ei, europeni. STEP BY STEP! Eu, unul nu-mi mai racesc tastatura cu voi, asteptati sa apara "un roman"(se plimba prin Romanica). Si el e ca Gabriela, dar pe alte baricade.....
15.   Votati-ma trimis de
(17 mai 2008, 20:26:42
votati-ma ca va dau tot ce v-am promis...nimic
16.   Promisiuni trimis de
(17 mai 2008, 22:11:32
Gheorghe este un bulangiu la fel ca toti de linga el nu vrea decit ciolan, au mai promis ei si intabulari gratuite...ii mai auzi ,mint cu nerusinare.....
17.   Curva ieftina trimis de
(17 mai 2008, 23:33:49
da tu ce faceai gheorghe in 2004,nu erai aliat cu psd-ul,ipocrit ordinar si incompetent ce esti!
17.1  RE: Curva ieftina trimis de
(18 mai 2008, 00:07:25
Cat despre securisti,sri-isti eu stiu un lucru.Sunt oameni capabili(nu toti,exista si uscaturi ca peste tot).Sa va povestesc ceva-prin anii '80eram eleva la o Scoala de Ofiteri.Acolo am trait cei mai urati ani din viata mea.Caldura ioc,prostie cat cuprinde.Imi doream o bucatica de carne....dar se intampla sa o vad doar la sarbatori sau cand imi trimiteau parintii pachet.Am cunoscut un maior de securitate;m-a ajutat cu mancare in schimbul unor mici servicii-cine si ce vorbeste prin Scoala. Asa am inceput sa-mi servesc patria. Acum socotesc ca a sosit momentul sa intru in politica
17.2  RE: Curva ieftina trimis de
(18 mai 2008, 09:45:33
Sa va fie rusine PSD-istilor!Intrati cu pseudonimul meu si scrieti numai tampenii.Doar calomnii,minciuni...SUNTETI PENIBILI!!!RUSINE SA VA FIE!!
18.   Gospodarul de la oras(sat) trimis de
(18 mai 2008, 07:33:36
INVESTITORII TREBUIE SA FIM NOI!!! FONDURI NE DAU "DE AFARA"

Frunza verde de cicoare

Nici in pi*da nu ma doare

Gabriela-i cea mai tare!!!!!

si Raluca e raluca

vorba ceea...ca naluca ...

LA NOI SE VOTEAZA PD-L!

LA NOI SE VOTEAZA PD-L!

LA NOI SE VOTEAZA PD-L!

19.   RUSINE trimis de
(18 mai 2008, 09:48:03
Rusine sa va fie PSD-istilor.Doar atat sunteti capabili sa faceti?Electoratul va va sanctiona!!!In afara de a intra cu pseudonimul meu si a scrie porcarii ce stiti sa faceti?
19.1  RE: RUSINE trimis de
(18 mai 2008, 10:23:30
Ce certitudine ai ca cel/cei care te-a(u) "clonat" esunt PSD-ist(i) sau ti s-a pus pata numai pe PSD? Chiar nu ai observat ca cei care te combat sunt si de la alte partide sau cu altii nu te pui?
20.   Un pas inainte si doi inapoi...... trimis de
(18 mai 2008, 10:19:56
In ritm de hora vrea PDminusL-ul sa faca integrarea cu noi. PSD-ul a fcaut primii pasi, mi lent, dar i-a facut, acum urmatorii doi inapoi, c-as-i hora pe la noi. Critica pe toate drumurile ca PSD-ul e impotriva integrarii, dar ei impotriva cui sunt? Aburesc electoratul de nu va mai sti nimeni ce e bine si ce e rau, de vrem sau nu in UE.

Impozitele in noile orase nu sunt la nivel de Suceava, Radauti, Humor sau Falticeni, dar e normal sa fie un pic mai mari ca cele ale comunelor. Cum faci bugetul local? Astepti pomana de la Guvern sau CJ? Pentru utilitati si infrastructura sa faca primarii(unii au facut deja) proiecte si programe, sa implice consilierii si cetatenii caci ei sunt beneficiarii acestor fonduri.
21.   Au si PD-Laturile o idee buna trimis de
(18 mai 2008, 10:30:46
E prea de tot ,au si acesti demagogi mincinosi o propunere care, mai ,mai c-ar sta copacel si va repeziti sa dati in ei.Nu v-ati dat seama ca pe ei ii doare-n basca de locuitorii oraselor cu W.C.oltenesc(dovada ca dupa alegeri n-o sa mai faca nici un tapaj pe aceasta tema),dar acum merg la plezneala ,sa mai ciupeasca si asa citeva voturi,de la cei intr-adevar nemultumiti de teapa ce li s-a tras si cu ajutorul celor din PD-Laturi ,ce pe atunci erau rasfirati pe la alte partide. Altceva ce-ati vrea sa mai spuna sau sa mai promita ? Cica daca mai gaseau lemn ,aveau de gind sa confectioneze tzepe,cum promisese Incrucisatorul Traian,dar asa nu le-a mai ajuns decit de chibrituri,care i-au bagat in rahat cu totul,pentru ca a reamintit bucovinenilor de raderea nerusinata a padurilor de catre daunatori cu nume de insecte ce trebuie stirpite ,pina nu-si depun iar ouale in posturi cheie ale judetului.
21.1  RE: Au si PD-Laturile o idee buna trimis de
(18 mai 2008, 11:04:22
Fault, te inseli, vad ca nimeni nu a inteles ca suntem in "stare de asediu" prelungit, pana prin octombrie - noiembrie 2009. De ce? Localele ca localele, dar legislativele si prezidentialele? Localele pregatesc terenul pentru legislativele din toamna. Atunci sa vezi "tepe" si logoree, promisiuni si juraminte de "amor"(gen Alianta DA). Nici sarmaluta si soriciul n-o sa-l mancam in tihna, uraturile vor fi atent selectionate, iar mielul si ouale o sa trebuiasca sa le vopsim pe ascuns(sa nu se interpreteze politic). In 2009 sa vezi promisiuni electorale. Noroc cu asta ca se mai domoleste "incalzirea globala"(o sa inghete apele in vara lui 2009) de la promisiunile electorale si dezvaluirile despre PSD, PNL, PC, UDMR si cu care te mai cunosti tu. Chiar nu vezi ca au inceput "aplicatiile" si "alarmele"? Sau tu nu ai facut armata?
22.   Si eu trimis de
(18 mai 2008, 20:04:07
si eu sint de acord ca noile orase sa redevina comune, deci si "orasul" meu Milisauti.
23.   Cajvana oras nu comuna trimis de
(19 mai 2008, 09:40:04
Cajvana merita sa fie oras, c�te investitii s-au facut de c�nd a devenit oras, primarie noua, scoala, liceu(grup scolar) si multe altele se pune problema daca nu mai iese Dl.M�rza presedinte se mai investeste �n Cajvana, oricum e bine ca s-au facut orase un lucru �nceput trebuie dus mai departe, se vor face toate canalizare, alimentare cu apa si tot ce trebuie pentru un oras, alte sunt fondurile pentru investitii la orase si altele pentru comune, ce �n toate orasele mari si chiar municipii sunt retele de alimentare cu apa si canaizare pe toate strazile
24.   Va manipulat psd istu baron sa platiti taxe mari trimis de
(19 mai 2008, 09:46:34
el si ciozmanca va prostit sa deveniti orase cand facilitati 0 ,votati contra prostiei psd
25.   Primar pe veci trimis de
(19 mai 2008, 11:13:18
avem la liteni cel mai vechi primar din tara,bineanteles psd ist ca si marza cu care a construit noile orase--are o lozinca tare "mai suportatima inca 4 ani",are banuiesc un salariu frumos de cand e primar de oras si are si o secretara de top+multe rude si prieteni angajati in primaria modernizata !!!!!!

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei