Gabriela: „Doamna Angela, locuiesc la intrarea în cartierul Obcini, pe bulevardul Corneliu Coposu, şi doresc să remarc faptul că de câteva zile nu funcţionează iluminatul public în zona magazin Madlin- magazin Maihailex. Ce se poate face în acest caz?
P.S. Apreciez în mod deosebit rubrica pe care aţi instituit-o prin intermediul ziarului Monitorul de Suceava!
Angela: „Aţi ridicat o problemă reală cu care se confruntă şi alte cartiere ale municipiului Suceava. Am posibilitatea să discut direct această problemă şi să găsesc soluţii împreună cu reprezentanţii companiei E.ON, dar am nevoie şi de sprijinul cetăţenilor ca toate problemele ce ţin de această relaţie Primărie- compania E.ON să fie sesizate la timp şi corect. Dacă vom avea o comunicare mai strânsă primar-cetăţean beneficiar împreună vom putea sensibiliza compania E.ON pentru a găsi politici de rezolvare a situaţiilor punctual şi general în relaţia ei cu clienţii. De aceea vă aştept în continuare cu sugestii. Vă mulţumesc.
P.S. În ceea ce priveşte alte opinii exprimate de către dumneavoastră, utilajele grele ce au distrus strada Mirăuţi sau starea aleilor de pe strada Măgurei, vă promit că voi reveni în numărul de mâine al ziarului Monitorul, întrucât unele chestiuni de detaliu mă obligă să mă documentez la faţa locului.
Viceprimarul Angela Zarojanu aşteaptă în continuare întrebări la numărul de telefon 0230-210020, precum şi pe mail-ul angelazarojanu.raspunde@gmail.com.
(24 apr 2008, 11:43:39