Distribution Magi
Distribution Magi
Distribution Magi
 
luni, 4 feb 2008 - Anul XIII, nr. 28 (3709)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,9759 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,7742 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   2 imagini |   ø fişiere video

Lovitură politică

Lungu şi Tofan vor candida pentru PD-L

de
(citeşte alte articole de la acelaşi autor)

Primarii PNL ai municipiilor Suceava şi Fălticeni, Ion Lungu, respectiv Vasile Tofan, şi-au anunţat ieri în mod oficial candidatura la un nou mandat, dar din partea PD-L, în cadrul unei acţiuni regizate de vicepreşedintele PD-L, Gheorghe Flutur.

Cei doi au făcut anunţurile la sediul PD-L Suceava, unde Gheorghe Flutur a convocat o conferinţă de presă, avându-i alături şi pe primarii de Botoşani şi Piatra Neamţ, Cătălin Flutur, respectiv Gheorghe Ştefan, pe deputaţii Dumitru Pardău şi Romică Andreica.

Lungu şi Tofan au intrat în scenă la circa un sfert de oră de la începerea conferinţei de presă, fiind primiţi cu braţele deschise de Flutur şi compania.

Prin modul în care a fost regizat evenimentul s-a vrut de fapt o lovitură de forţă la nivelul Moldovei.

 

Gest motivat printr-o scrisoare deschisă

Primarul Ion Lungu şi-a anunţat candidatura din partea PD-L sub forma unei scrisori deschise către suceveni, prin care le-a explicat care sunt motivele ce au stat la baza demersului său.

Nu înainte de a le spune că s-a hotărât să facă acest pas „în urma unei mature chibzuinţe” şi nu pentru a căuta avantaje vremelnice.

„Ştiu că îmi apreciaţi eforturile şi rezultatele şi sunteţi dispuşi să îmi acordaţi încă o dată încrederea voastră şi onoarea de a vă reprezenta (...). Aşadar sunt convins că trebuie să continuăm împreună munca zilnică pentru a pune în practică proiectele pentru oraşul nostru, proiecte pe care le-am făcut cu voi şi pentru voi. Sunt convins că înţelegeţi că nu putem rămâne la lucruri mărunte să cârpim pe ici pe acolo să astupăm câte o groapă şi să alinăm suferinţele pentru un ceas sau o zi. Da, şi acestea trebuie făcute dar ştiu că nu numai pentru asta m-aţi ales primar. Vremurile s-au schimbat. Suceava are astăzi nevoie de strategii şi de gândire de perspectivă. Şi pentru ca proiectul nostru comun să poată fi pus în practică e nevoie şi de o echipă competentă şi puternică”, a declarat Lungu.

El le-a mărturisit sucevenilor, pe care-i consideră principalii colaboratori şi adevărata lui echipă, că actuala echipă a PNL nu mai funcţiona aşa cum şi-ar fi dorit.

De fapt, spune Lungu, nici nu mai era aceeaşi echipă alături de care a pornit la drum şi cu care a gândit proiectul pentru Suceava europeană. „Până la urmă oamenii contează mai mult decât orice siglă de partid iar oamenii cu care vreau şi pot să continui ce am început şi împreună cu care voi dezvolta mai departe oraşul sunt acum în PD-L şi mă susţin. Eu sunt acelaşi om, nu m-am schimbat sunt la fel ca voi, alături de voi şi vreau să mergem împreună mai departe pentru binele oraşului. Aşa să îşi ajute Dumnezeu”. Aşa şi-a încheiat Lungu scrisoarea deschisă către suceveni.

 

Tofan: „Am fost şi vom fi o echipă mai redutabilă”

La rândul său, primarul liberal al municipiului Fălticeni, Vasile Tofan, a declarat că decizia de a candida pentru PD-L a luat-o după ce a chibzuit îndelung.

Ca şi în cazul lui Lungu, principala motivaţie a lui Tofan a fost aceea că nu se mai regăseşte lângă actuala echipă a PNL.

Tofan a spus că nu s-a gândit la viitorul său politic, ci la şansa de a putea continua proiectele demarate la Fălticeni.

„Cred că cel mai important lucru pentru concitadinii mei este să reuşim să ducem mai departe nişte proiecte, să faci ceva pentru oraşul tău. Nu e nici o noutate, lucrurile astea le-am demarat împreună cu această echipă cu domnul Flutur, cu Lungu, cu Petru Carcalete, cu Gospodaru şi toţi ceilalţi. Am fost o echipă şi vom fi mai deoparte o echipă mai redutabilă după experienţa câştigată până acum. Cel mai important lucru, dincolo de disputa politică, este ceea ce reuşim să facem pentru oameni”, a declarat Tofan.

 

Lungu şi Tofan, „decoraţi” de Flutur

Preşedintele organizaţiei judeţene a PD-L, senatorul Gheorghe Flutur, le-a urat bun venit lui Lungu şi lui Tofan şi le-a spus că PD-L le acceptă candidaturile cu braţele deschise.

Flutur a ţinut să precizeze că cei doi primari sunt acum doar simpatizanţi, nu şi membri ai PD-L.

Nici Ion Lungu, nici Vasile Tofan nu au demisionat din PNL, deoarece potrivit legii şi-ar fi pierdut mandatele de primar.

Chiar dacă nu sunt încă membri PD-L, cei doi au primit din mâna lui Flutur insignele noului partid.

În plus, Ion Lungu a primit şi un tort pe care scria „Bine aţi venit acasă, domnule primar Lungu”.

 

Gheorghe Ştefan: „Nu se mai respectă doctrina şi omul”

Primarul liberal al municipiului Piatra Neamţ, Gheorghe Ştefan, care, la rându-i, va candida pentru un nou mandat tot din partea PD-L, a apreciat deciziile celor doi colegi de-ai săi de la Suceava şi Fălticeni, precizând că nu se mai putea sta într-un partid unde nu se respectă doctrina şi omul.

El şi-a exprimat speranţa că Guvernul nu-i va persecuta primarii care au altă opţiune politică, pentru că de fapt persecutaţi ar fi cetăţenii din localităţile respective.

„Normal era să fiu exclus ca să mă înscriu cu acte în regulă în PD-L. Nu este normal ca atunci când plecăm într-o echipă, şi mă refer la echipa Băsescu-Stolojan, după ce împreună am luptat ca să câştigăm alegerile, pe urmă o parte din coechipieri să trădeze. Sau, chiar mai rău, au vrut să ne excludă din forurile de conducere şi au şi făcut-o. Exemplu, domnul Flutur de la Ministerul Agriculturii şi eu din Consiliul Naţional de Conducere al Alianţei. Am cedat cu mare plăcere, pentru că dacă mai rămâneam acolo laudele lor m-ar fi jignit peste măsură. Suntem oameni, însă nu puteam sta într-un partid unde nu se mai respectă doctrina şi omul”, a declarat Ştefan.

 

Cătălin Flutur, despre teroarea instituită de guvern

Primarul PNL al municipiului Botoşani, care la rându-i va candida pentru PD-L, a ţinut să-i felicite pe Lungu şi pe Tofan, pentru curajul lor. El a spus că mai sunt foarte mulţi primari liberali care vor să candideze pentru PD-L, „dar mai stau puţin de frica şi teroarea pe care au instituit-o cei din Guvern şi cei care conduc acum PNL”.

„Observăm cu ochiul liber cum guvernarea Tăriceanu este pe o pantă descendentă. Plecarea miniştrilor competenţi din Guvern a dus la o incoerenţă a actului de guvernare, pentru că aţi văzut ce rezervă de cadre a avut PNL. La masa asta sunt cinci oameni care au adus de zece ori mai multe voturi în 2004 decât toţi membrii guvernului Tăriceanu la un loc. Noi nu umblăm după oameni, ci ei converg către noi. PSD şi PNL caută cu disperare să mai ciupească câte un primar, un consilier local, îi momesc. Oamenii vin înspre noi pentru că aici, în PD-L, sunt liberali adevăraţi. Ceea ce am început în 2004, să putem continua până în 2012”, a declarat primarul de Botoşani.

 

Gheorghe Flutur a dat startul câştigării alegerilor locale

Vicepreşedintele PD-L, Gheorghe Flutur, a dat ieri startul câştigării alegerilor locale de către PD-L.

„Aveţi în faţă tripleta de aur a primarilor din nordul Moldovei (n.r. Gheorghe Ştefan, Ion Lungu şi Cătălin Flutur), care au făcut prima revoluţie portocalie şi suntem pregătiţi să facem a doua revoluţie portocalie”, a spus Flutur.

El a adăugat că ţinta PD-L este şi aceea de a câştiga şefia Consiliilor Judeţene din judeţele Moldovei unde, spune el, „mai sunt câteva bastioane ale PSD pe fruntea căror indivizi scrie expirat”.

„Anunţăm bătălia pentru câştigarea acestor redute confiscate de 18 ani de PSD. România are nevoie de o administraţie locală de dreapta. Sunt convins că 2008 va fi anul dreptei în România”, a încheiat Flutur.

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lungu şi Tofan vor candida pentru PD-L.
 Vizualizări articol: 6531 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 3.71/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 3.7 din 7 voturi
Lungu şi Tofan vor candida pentru PD-L3.757

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


1.   Votam pdl trimis de
( 4 feb 2008, 11:07:56
tare miscarea! este evident ca pdl este partidul viitorului! felicitari pentru alegere domnilor lungu si tofan!
1.1  RE: Votam pdl trimis de
( 4 feb 2008, 13:12:31
Desigur feliciatri pentru ca aceasta miscare ii sterge definitiv din randul oamenilor politici. Prevad final de cariera politica pentru amandoi. Sucevenii cred ca stiu sa aleaga intre cei care doar vorbesc si cei care respecta ce spun! PNL e partidul viitorului pentru dreapta romaneasca. PDL nu inseamna nimic. doar partidul prezidential care va murii odata cu matrozul chior

1.2  RE: Votam pdl trimis de
( 4 feb 2008, 13:17:15
Mie i-mi place tortul, parca sunt adunati la vesnica pomenire, mai lipses ceva bombone de pe coliva.
1.3  RE: Votam pdl trimis de
( 4 feb 2008, 18:02:26
primul comentariu e de ridicare in slavi a mortilor care au trecut in nefiinta????ieri la fel....primul comentariu incepea direct cu limba in kuur la pdl....o fi ziaru monitoru afiliat la zona portocalie....din cate stiu era rosie treaba
1.4  RE: Votam pdl trimis de
( 4 feb 2008, 18:46:00
sa ******** amandoua ******* astea fara rusine! cum dracu sa schimbam ceva in tara asta daca cei care ne conduc au o moralitate de cacao? trebuie arsi la vot sa se invete minte si altii!
1.5  RE: Votam pdl trimis de
( 4 feb 2008, 21:57:43
raspopitule analfabet, iar ai aparut? ... "i-mi place" ?? apuca-te de o munca fizica daca scoala nu ti-a placut.
2.   Doliu la psdicsi trimis de
( 4 feb 2008, 11:23:32
scaunul lui marza din cj mai are doar 3 picioare. e intr-un balans continuu. in mai va fi direct pe balansoar. lasa-ne comunistule,cu tot cu acolitii tai. bravo lungule!
2.1  RE: Doliu la psdicsi trimis de
( 4 feb 2008, 18:04:34
zoaie care esti stai in banca ta nenorocita si nu mai pomeni subiectul M
3.   Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 11:27:50
il asteptam pe ursaciuc! locul lui este langa flutur!
3.1  RE: Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 13:19:13
Ziarul ZIUA 1.12.2006

Sub aripa lui Flutur

-- Fostul ministru al Agriculturii si-a numit in functii cheie diversi acoliti de-ai sai pentru a continua jaful din padurile tarii

Abuzurile savarsite de fostul Ministru al Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, Gheorghe Flutur si de protejatii acestuia sunt de notorietate, desi ani la rand s-a incercat ascunderea faptelor. Exasperati de ineficienta Justitiei si de protectorii "grei" pe care ii avea fostul ministru, angajatii onesti ai Directiilor Silvice au protestat in fel si chip impotriva practicilor impuse de mafia lemnului. Astfel, la Comisia pentru Cercetarea Abuzurilor, Combaterea Coruptiei si Petitii a Senatului Romaniei a fost depusa o petitie, pe data de 7 septembrie a.c., in numele unui grup de specialisti silvici din cadrul ministerului de resort, care demascau jaful din silvicultura, patronat de Gheorghe Flutur.

In anul 2005, Georgel Zlei, coleg de liceu
3.2  RE: Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 13:21:16
Ziarul ZIUA 1.12.2006

Sub aripa lui Flutur

In anul 2005, Georgel Zlei, coleg de liceu si de facultate cu ex-ministrul Gheorghe Flutur si cu Simion Maftei, director general al Regiei Nationale a Padurilor, a fost numit sef al ocolului silvic Carlibaba din cadrul Directiei Silvice Suceava. Numirea a fost o recompensa pentru sponsorizarile facute lui Gheorghe Flutur, in campania electorala din 2004. Sponsorizari care, o parte, au fost cuprinse oficial printre actele de donatie din campanie, iar o alta parte, nu. Imediat dupa numirea sa in aceasta functie, pentru a-si recupera cat mai urgent paguba, dar si pentru a colecta alti bani pentru sustinerea lui Flutur la o eventuala campanie electorala parlamentara anticipata, Zlei a trecut la defrisari masive. Pe raza ocolului, indiferent de proprietar, mai marele padurilor a marcat sute de mii de metri cubi de masa lemnoasa verde pe picior, ca produse accidentale si de igiena, defrisand, astfel, sute de hectare
3.3  RE: Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 13:22:22
O afacere de familie

Trebuie mentionat faptul ca Inspectoratul Teritorial de Regim Silvic si Cinegetic (ITRSC) Suceava a facut controale drastice doar in padurile particulare din raza de activitate a ocolului "pastorit" de Zlei, propunand sanctiuni pe masura. In tot acest rastimp, stabilirea pagubelor produse fondului forestier de stat din cadrul ocolului silvic Carlibaba a fost lasata la mana directiei silvice Suceava, mai precis a directorului Sorin Popescu. Acesta nu a facut nimic in acest sens, masurile luate limitandu-se doar la demarcarea arborilor sanatosi pe care Zlei nu apucase inca sa-i taie si sa-i valorifice. Pana in prezent s-au strans din demarcari trei carute de marci, care au fost arse. In plus "pentru merite deosebite" i s-a infiintat lui Zlei o subunitate aparte denumita "Sectia de exploatare Sadova" care se ocupa, asa cum arata si denumirea, de exploatarea masei lemnoase de pe raza a sase ocoale silvice: Carlibaba, Braza, Pojorata, Vama, Moldovita si F
3.4  RE: Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 13:23:34
Vile si ferme ridicate pe banii statului

Directorul Directiei Silvice Suceava, Sorin Popescu, protejatul lui Gheorghe Flutur, si-a construit in 2005 in comuna suceveana Dragoiesti o vila si o ferma. Vila este folosita destul de des si de ministrul Flutur, ceea ce i-a facut pe localnici sa creada ca ii apartine, de fapt, acestuia. Pentru ridicarea celor doua proprietati s-au folosit utilajele de la sectia de Drumuri Forestiere Gura Humorului cu care s-au carat mii de tone de nisip, balast, piatra etc, cheltuielile cu manopera si materialele fiind decontate drept lucrari si reparatii capitale la drumurile auto forestiere din raza de activitate a Directiei Silvice Suceava. Pentru a pierde urma ilegalitatilor, respectiva sectie de drumuri a fost desfiintata pe motiv ca este nerentabila, externalizand lucrarile de reparatii curente si capitale la drumurile auto forestiere. Mai mult, aceasta punere in scena aduce alte sponsorizari pentru camarila lui Flutur.

3.5  RE: Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 13:25:15
Ziarul ZIUA 1.12.2006

Sub aripa lui Flutur

Firma Malerbo din Vicovul de Jos, in afara faptului ca distribuie incaltamintea pentru tot personalul de la directiile silvice din tara si din centrala Regiei Nationale a Padurilor, executa si cele mai multe lucrari de reparatii capitale la constructiile din cadrul Directiei Silvice Suceava. Printre cele de anvergura pot fi amintite cele efectuate la hergheliile Radauti si Lucina. Drept recompensa pentru contractele pe bani publici, firma executa lucrari de constructie pentru mai marii Agriculturii si Padurilor. Cele mai celebre lucrari sunt acoperirea cu tabla a casei proprietate personala din Gura Humorului a lui Flutur si a celei detinute de Sorin Popescu in Dragoiesti.
3.6  RE: Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 13:28:39
Cadou din Austria

Firma Schweihoffer din Austria, al carei director pe Suceava este Nichifor Tofan, finul lui Gheorghe Flutur, a luat in anul 2005 si in debutul anului 2006 cate 120 de mii de metri cubi de lemn pe picior la un pret cu mult sub cel al pietei, lemn provenit din cei mai buni partizi de produse principale (minim 80%) si secundare (maxim 20%). Astfel, in timp ce produsele principale ramase si cele accidentale se vand la licitatie cu un pret mediu de 1.300.000 lei/mc, firma austriaca achizitiona lemnul la 750.000 lei/mc. Si produsele secundare (rarituri) si accidentale care se vand de regula cu 800.000 lei/mc, sunt cumparate de societatea Schweihoffer cu un pret mediu de 250.000 lei/mc. Prin acest procedeu se produce o importanta cantitate de bani negri.

3.7  RE: Sa vin a si ursaciuc trimis de
( 4 feb 2008, 22:16:36
CITITI CU ATENTIE CE SCRIE RASPOPITU CA STIE EL CE ZICE....
4.   REALITATEA ANULUI trimis de
( 4 feb 2008, 11:38:09
SUNT UN OM APOLITIC CARE URMARESTE CU MARE ATENTIE SCENA POLITICA SUCEVEANA SI CONSTAT CA PANA SI OMUL IN CARE IMI PUSESEM INCREDEREA A DEVENIT IN CELE DIN URMA UN "TRASEIST ".RUSINE!!! DOMNULE "FOST PRIMAR AL SUCEVEI 2004-2008"
5.   TRADATOR trimis de
( 4 feb 2008, 11:41:19
Daca era PSD-ul pe val sunt sigur ca Lungu trecea la PSD. Astia care ajung la putere au impresia ca numai ei sunt destepti, altii nu-i pot inlocui. Oricum un lucru e sigur...Dumnezeu nu doarme....si Iuda a intrat in istorie...la fel va intra si Lungu. Lungule daca nu te votau PNL-istii nu intrai in primaria Sucevei decat ca sa-ti platesti impozitele. Acum esti primar din partea PNL si candidezi pentru PDL, de ce nu pleci din PNL? Oricum o sa te dea ei afara ca pe un tradator. Onoare, cinste,corectitudine, loialitate...cuvinte care nu sunt in mintea ta...rusine mare, asa ceva credeam ca numai printre bucuresteni se poate intampla nu in BUCOVINA. RUSINE LUNGULE!
6.   Spicuiri din discursurile domnului Lungu trimis de
( 4 feb 2008, 11:47:50
Dragi redactori pupincuristi de la Monitorul de SV , din Germania, va transmit urmatoarele citate din cotidenele sucevene din anii 2006-2007.

Azi din Suceava-News, un interviu dat acestui cotidian on-line de viitorul fost primar al Sucevei:

Flutur si PLD facuti zob de Lungu

Presedintele PNL Suceava a declarat �n cadrul unei conferinte de presa, ca vina pentru absorbtia redusa a fondurilor europene �n domeniul agriculturii, si pentru nemultumirile populatiei din mediul rural, revine fostului ministru al agriculturii, actualul presedinte executiv al PLD, Gheorghe Flutur. Ion Lungu a declarat ca Executivul condus de Calin Popescu Tariceanu a reusit sa-si respecte programul de guvernare cu care s-a prezentat la alegerile din 2004, singurele ,,ne�mpliniri" fiind cele din domeniul agriculturii. ,,Singura ne�mplinire a Guvernului sunt promisiunile facute de domnul Gheorghe Flutur pe agricultura. �n rest programul de guvernare este �n grafic.
6.1  RE: Spicuiri din discursurile domnului Lungu trimis de
( 4 feb 2008, 12:35:32
Iti respectam opiniile, dar poate, totusi, ar trebui sa argumentezi de ce suntem "pupincuristi"
6.2  RE: Spicuiri din discursurile domnului Lungu trimis de
( 4 feb 2008, 18:11:06
hahaha....cu discursu asta vedem ce inseamna politica......votati anti celulita de lungu si restu companiei...hahahaha
7.   Membru PDL trimis de
( 4 feb 2008, 11:49:25
domnule Lungu DE ACUM "fost primar al Sucevei 2004-2008" considerati ca toti cei din PDL va vor vota? sunt membru in PDL si va pot spune de pe acum ce se aude in interiorul partidului ca o parte din membrii acestui partid nu va vor vota DEOARECE NOI NU ACCEPTAM TRASEISTII !!!
8.   Pd-luat trimis de
( 4 feb 2008, 11:49:38
sa format la suceava un partid nou,in el se regasesc totii comunistii ,cei din psd sunt invidiosi pe cei din pdl .flutur vrea cu orce chip sa ajunga prim secretar la judet ,pardon presedinte la cj.daca flutur continua sa lucreze in acest stil va avea o surpriza .
9.   Continuare din interviul acordat de Lungu trimis de
( 4 feb 2008, 11:50:15
Flutur si PLD facuti zob de Lungu

,,Singura ne�mplinire a Guvernului sunt promisiunile facute de domnul Gheorghe Flutur pe agricultura. �n rest programul de guvernare este �n grafic. Si vreau sa spun din nou, singurul minus pe care ar trebui sa-l recunoastem, cu toata sinceritatea, se afla �n domeniul agriculturii, �n mediul rural. Si nu de putine ori, eu cel putin, a trebuit sa stau cu capul plecat c�nd a venit vorba de problemele din agricultura, stiind fiind faptul ca domnul Flutur le-a promis taranilor marea cu sarea", a declarat liderul liberalilor suceveni. Lungu a spus ca �n discutiile avute cu populatia din judet, �n special din mediul rural, acestia i-au transmis ca �l asteapta pe Gheorghe Flutur sa vina sa discute direct cu ei, pentru a explica de ce nu si-a respectat promisiunile. Presedintele PNL Suceava mai afirma ca fostul ministru al agriculturii, Gheorghe Flutur, se numara printre cei vinovati de absorbtia extrem de redusa a fondurilor de la Uniunea Europe
10.   Continuare 3-Lungu versus Flutur trimis de
( 4 feb 2008, 11:51:43
"Daca adunam toate declaratiile de avere ale membrilor PLD, nu se acopera suma cheltuita de acest partid �n campania electorala"

Presedintele PNL Suceava, Ion Lungu a apreciat ca �n ceea ce-i priveste pe liberali, acestia au avut o campanie electorala civilizata, si a criticat modul �n care PLD si-a popularizat candidatii. ,,A fost cea mai usoara campanie electorala la care am participat, pentru ca �ntre timp, electoratul, inclusiv cel din mediul rural, s-a maturizat. Oamenii apreciaza ceea ce s-a facut pentru ei, apreciaza realizarile Guvernului Tariceanu, si mai putin vorbele demagogice. Din pacate singura problema pe care am avut-o, a fost campania mizerabila si patimasa a PLD, marca Flutur, care s-a desfasurat �n tot judetul Suceava", a declarat Ion Lungu. El a precizat ca desi liderii PLD acuza Guvernul de coruptie, acestia ar trebui sa dea explicatii cu privire la sursa sumelor pe care le-au folosit pentru a sustine aceasta campanie electorala. ,,Daca stam sa calcul
11.   Continuare 4 trimis de
( 4 feb 2008, 11:53:16
C�nd domnul Flutur era haituit de PSD, noi cei de la PNL i-am �ntins o m�na de ajutor"

Liderul liberalilor suceveni l-a acuzat pe presedintele executiv al PLD, Gheorghe Flutur, ca �n momentul de fata a ajuns sa critice si ,,sa loveasca" �n singurul partid, PNL, care l-a sprijinit si care l-a propulsat �n politica. ,,Am vazut afirmatii ale domnului Flutur, legate de PNL si de Guvernul Tariceanu. Ca un om, care cunoaste acest lucru, vreau sa va spun cu toata sinceritatea ca �n anul 2000 domnul Flutur era un om disperat, atunci c�nd era haituit de PSD. Iar cei care i-au �ntins o m�na atunci am fost noi, cei de la PNL. Si astazi, acest partid este cel mai blamat de Gheorghe Flutur", spune Ion Lungu. El a tinut sa-i reaminteasca lui Gheorghe Flutur ca datorita PNL a ajuns �n Parlamentul Rom�niei si �n functia de ministru al agriculturii. ,,Cred ca e de la sine �nteles, si se poate trage concluzia fata de caracterul domnului Flutur. �n concluzie noi liberalii suceveni dezaprobam
12.   Astept concluzii la acest interviu trimis de
( 4 feb 2008, 11:59:00
Stimati redactori de la Monitorul de SV, acesta este un inceput al e-mailurilor care le voi trimite pe toit ce inseamna presa romaneasca , si in special bucovineana, cu privire la Lungu si atitudinile sale fata de Flutur...reamintesc inca ceva ce a aparut in Monitrul de SV d ela inceputul lui 2007..din spicuirile declaratilor lui Flutur vis-a-vis de Lungu "nu voi colabora cu acest ticalos, meschin si oportunist . Domnul Lungu face de rusine politica suceveana si pe suceveni..de aceea din 2008 trebuie schimbat". Ei ? Domnilor , cum se mai face politica in Suceava, acuma, nu?
12.1  RE: Astept concluzii la acest interviu trimis de
( 4 feb 2008, 12:36:56
Iti asteptam mesajele. Suntem deschisi la dialog, suntem receptivi la critici.
13.   Dle hermann esti cam idealist trimis de
( 4 feb 2008, 12:14:47
asta e paolitica , frate hermann! o definitie a politicii spune ca aceata este o grupare si o regrupare de forte! iar acum asta este conjunctura! in politica, ayi esti aliat, maine adversar, apoi iar aliat! niciodata prieten sau dusman! pricepi matale domnule hermann? politica este ptr oameni inteligenti, care stiu arta compromisului, a negocierilor....si nu pentru idealisti...deoarece acestia vor fi mereu marii invinsi...politica este un domeniu extrem de pragmatic, poate cel mai pragmatic..
14.   Hermann trimis de
( 4 feb 2008, 12:19:23
ai perfecta dreptate flurur si lungu doi mafioti,acum in preajma alegerilor isi dau mana la furat ,nu pentru interesul cetateanului.
15.   Felicitari trimis de
( 4 feb 2008, 12:28:21
felicitari Domnule Primar,parerea mea este ca nu conteaza culoarea politica ci faptele.Sunteti cel mai bun primar pe care l-a avut suceava pina in prezent.de aceea oamenii va vor realege cu siguranta.nu aveti contracandidat.FELICITARI!
15.1  RE: Felicitari trimis de
( 4 feb 2008, 12:59:07
ai dreptate faptele si nu VORBARIA GOALA. din pacate orasul arata la fel ca si satul prelipca. si surprize surprize nu va mai amgiti lungu are contracandidati
15.2  RE: Felicitari trimis de
( 4 feb 2008, 15:31:07
"felicitari Domnule Primar", "cel mai bun primar pe care l-a avut suceava"?!! Daca era Dumnezeu intelegeam sa scrii cu litere mari. Dar in acelasi context sa scri Suceava cu s mic este inadmisibil!! A ajuns mai presus decat primaria care o conduce? Mai presus decat orasul?! Poate in mintea ta!! Fraierul asta de primar castiga alegerile, nu ma indoiesc. Le castiga pentru ca sunt o sumedenie de proaste care il voteaza! O fi el cel mai bun dintre toate nulitatile care sau perindat prin primarie. El este cel mai bun dintre nulitati. Aici sunt de acord si eu!
15.3  RE: Felicitari trimis de
( 4 feb 2008, 22:29:10
ANONIMO ESTI TRANSPARENTA CA PUNGA DE DOI LEI....PRIN TINE SE VEDE SI PROSTIA CELORLALTI...DA-TI DEMISIA DIN PRIMARIE RAPANOASO
16.   Si la Campulung..... trimis de
( 4 feb 2008, 12:37:32
....circula zvonu ca a fost Flutur la Serbarile Zapezii cu intentia de a-l lua pe Serban in PDL (Pe De Laturi)...si alte zvonuri din PDL sustin ca ar trece si Serban la PDL....
16.1  RE: Si la Campulung..... trimis de
( 4 feb 2008, 13:00:52
da sa il ia ca e varza si serban. numa incompetenti si frustrati aduna PuDeLu
17.   Trseisti??? trimis de
( 4 feb 2008, 12:44:29
Cred ca "traseisti" e putin spus despre cei ce fug de la un partid la altul dupa cum bate vantul politicii.Acestia sunt CURVE POLITICE periculoase. Ma intreb ce se va intampla cu sangele albastru al acestei familii de PNL/isti din tata/n fiu...bag seama ca au suferit de transfuzie...sa nu fi fost cu HIV ca e fatala!!
17.1  RE: Trseisti??? trimis de
( 4 feb 2008, 13:53:47
Imi place comentariul tau! Ai dreptate, a facut caz de traditia lor liberala si acum se duce spre PD.
18.   Flutur are dreptate:lungu estede nimic trimis de
( 4 feb 2008, 12:49:08
lungu nu va mai fi niciodata pri mar,nici macar la plopeni
19.   Totusi, ce este un "traseist politic"? trimis de
( 4 feb 2008, 12:54:21
traseismul este altceva, dragilor! intr-un alt partid de poate ajunge si conjunctural, prin diferite fuziuni sau sciziuni...iata spre exempplu un traseu: apr, pnl, pld, pdl....este traseism? nici vorba....fuziune, sciziune, fuziune...asta e scena politica, extrem de mobila, fluctuanta...in viata asta nimic nu este rigid, totul evolueaza, este absolut firesc....poate fi considerat acest traseu ca fiind "traseiem politic" in sensul peiorativ al cuvantului?
19.1  RE: Totusi, ce este un "traseist politic"? trimis de
( 4 feb 2008, 13:03:22
ai dreptate si la orgasm se poate ajunge in mai multe feluri... da cel mai sigur e sa ti-o tragi singurrolling on the floor
20.   OAMENI BUNI trimis de
( 4 feb 2008, 13:05:38
OAMENI BUNI AVETI GRIJA SA NU MAI VOTATI ACESTE NAPARCE SI CAPUSE CARE AU STRGAT IN GURA MARE SA TRAIM BINE.SE VEDE CAT DE BINE TRAIESC EI NU NOI.JOS CU EI.TOTUL DEPINDE DE VOTUL NOSTRU CA ACESTIA SA DISPARA.
21.   Domnule THOMAS...nu sunt idealist trimis de
( 4 feb 2008, 13:06:46
Aveti partial dreptate cu ce afirmati despre politica..dar acest gend e politica se aplica in Balcani si in randul asa+yisilor politiceni cu sange fanariot..daca Lungu ar fi fost un mare manager care ar fi deyvoltat Suceava in 4 ani cat altii in 200 ..as intelege...sa actioneze pentru binele cetatenilor sai si sa ceara sprijin de la cei mai puternici..dar cand el emite obligatiuni muncipale, are bani din taxe si impoyite locale ..si mai vrea si bani de la bugetul de stat pentru a+si acoperi comisioanele si pomenile electorale..si apoi trece la altii care ii dau bani pentru pomeni electorale, consider ca e o problema..un astfeld e primar in Germania, Franta sau alte state ar fi..taxat urat de catre electorat..mai ales in cazul unui primar care nu a mai dezvoltat mai nimic in Suceava, in afara de supermarket-uri si mall-uri..care sunt oglinda unui oras dezvoltat, cu industrie, servicii ,etc...in timp ce Suceava va avea Mall... dar servicii, turism si industrie mai nimic...cu tot respctul
21.1  RE: Domnule THOMAS...nu sunt idealist trimis de
( 4 feb 2008, 20:55:25
ESTI MARE BOULEAN BRE! E BINE CA ESTI PE CALE DE DISPARITIE LA SUCEAVA!
21.2  RE: Domnule THOMAS...nu sunt idealist trimis de
( 4 feb 2008, 21:40:44
TU VIVATULUI ESTI UNA DINTRE OI CARE MERG LA VOT BEHAIND DE FOAME
21.3  RE: Domnule THOMAS...nu sunt idealist trimis de
( 4 feb 2008, 22:32:59
BAI VIVAT....DIN CAUZA TA TARA STA PE LOC.....DA-TI-AS LA ***** DE ZOAIE IMPUTZITA....HERMANN TE ALEG PRIMAR!!!!!!!!!!!!
22.   Mi-e rusine ca aveam un primar ca Lungu trimis de
( 4 feb 2008, 13:14:22
Daca stiam ca Lungu..va face asa ceva..nu mai adunam 100 de oameni la vot..ma intreb daca PSD-ul era puternic, Lungu trecea si acolo ?? ..Domnilor sa fim seriosi, Lungu nu a facut nimic concret pentru Suceava si nici nu va face...face doar interesul lui si a lui Flutur..ia verificati , domnilor de la Monitoru, cine e actionar la ACET Suceava, prin intermediari...Lungu si Flutur...la Termica, cine are pixul in mana la contracte, tot prin intermediari, tot Lungu si Flutur..haideti domnilor ca are dreptate domnul Hermann, fara suparare ..Lungu e un nenorocit pentru Suceava, la fel si Flutur
23.   Oamenii sint schimbatori ca vremea! trimis de
( 4 feb 2008, 13:22:01
traseisti?curve politice?sint cuvinte mult prea blinde pt cei ce fac astfel de lucruri!cita nerusinare pe capul dlui Lungu,mai are tupeu sa vorbeasca,si sa spuna ca sucevenii sint adev lui echipa, ca el a facut si a dres...el care a afirmat ca acolo unde sint strazi neasfaltate si necanalizate pina la capat ,e din cauza faptului ca locuitorii strazii sint impotriva asfaltarii respectiv canalizarii...va asteptati sa mai fiti votat doar pt ca ati schimbat partidul? sau considerati poate ca ati fost cel mai bun prrimar?...oamenii sint schimbatori ca vremea!
24.   Rusine trimis de
( 4 feb 2008, 13:27:15
Primarul Falticeniului e un nerusinat, in 2004 a fost sustinut de Flutur si a cistigat, cand s-a rupt PNL-ul , i-a fost frica sa-si piarda scaunul, iar acum cand primejdia vine s-a dat iar dupa Flutur si m-ai si spune ca nu se retrage din PNL ci doar candideaza pe listele altui partid, cine-l mai voteaza? Daca tot este membru PNL sa candideye din partealor, Falticeniul nu te va mai vota, om cu doua fete
24.1  RE: Rusine trimis de
( 4 feb 2008, 17:32:10
De cand s-a infiintat platforma Stolojan am stiut ca aceasta jigodie comunista, care este Tofan, va trece in cealalta barca.

Acest ingamfat caruia ii ploua in nari si, din aceasta cauza, are mucegai pe amigdale, traseit nerusinat, va primi, in sfarsit, ceea ce merita de mult : un anonimat rusinos.

Vom avea noi grija de asta......
25.   Felicitari! trimis de
( 4 feb 2008, 13:42:03
Domnul Lungu a facut alegerea corecta si se pare ca va castiga un nou mandat la primaria Sucevei. Felicitari!
25.1  RE: Felicitari! trimis de
( 4 feb 2008, 22:35:07
CASTIGA NENOROCITU SI DACA RAMANEA IN PNL SAU DACA CANDIDA SINGUR...A STIUT CARTITZA SA IASA LA TELEVIZOR SI SO FACA PE-A PROSTU IN FATA NEMULTUMITILOR ORASULUI....SI TOATA LUMEA A ZIS ASTA E DE-A NOSTRU....HAI LA VOT
26.   Nemultumitii trimis de
( 4 feb 2008, 13:44:46
Or ce-ati spune sa stiti ca lumea tine cu d-l PRIMAR care de cand e primar se vede ceva in urma lui , iar acum cand se apropie alegerile astia care vor ciolanul nu mai stiu ce sa faca si ce minciuni sa mai spuna si adevarul o sa iasa la alegeri. Sperati gonitori dupa ciolan ca speranta nu va coasta nimic.De la revolutie din cati primari au fost nici unul n-a facut pentru SUCEAVA cat a facut LUNGU si sant convins ca va face si multe de acum inainte, poate are si el greselile lui, dar si el e om si voi astia astia care vreti ciolanul santeti perfecti?.
26.1  RE: Nemultumitii trimis de
( 4 feb 2008, 14:09:47
Dar nici conditiile n-au fost aceleasi! Cred ca orice om de bun simt ar fi facut mai multe daca ar fi avut fondurile de care a dispus actualul primar. Din pacate se compara perioade cu conditii diferite si nu e corect! Oricat a facut tot bataie de joc se cheama sa lasi drumurile cu gropi asa cum sunt cele de pe ruta Sv - Biroul Vamal, tot bataie de joc e sa introduci taxa pentru sustinerea sportului, tot bataie de joc e sa transformi centrul orasului in cocina de porci oridecate ori" vrea muschii lui". Sa nu uitam dughenile care s-au ridicat pe spatiile verzi, sa ne amintim de felul in care se strica aspectul orasului aproband in prostie tot felul de extinderi ale unor farmacii, agentii, brutarii, etc. Credeti ca pentru binele sucevenilor s-au facut toate? Nu, pentru spaga care se da! Nu conteaza partidul din care fac parte,oricum nu are nimeni respect fataa de nici o doctrina politica. Si de fapt care sunt diferentele intre doctrinele politice, poate cineva sa le delimiteze?
27.   Traseist de doi lei trimis de
( 4 feb 2008, 14:03:19
Desi sunt pesedist, il apreciam intr-o oarecare masura pe lungu si chiar incepeam sa cred ca e sincer si are ceva valoare. Este un mare nerusinat, fara scrupule. E clar, din calic si parvenit nu are cum sa iasa un om de onoare peste noapte. Il intrb deschis: mai are curaj sa para la tv. la emisiunea lui B. Ghiorghiu si sa declare ca nu se va dezice niciodata de liberali? ca e liberal din strbunici, bunici, tata, etc? Este ridicol. Daca avea coloana vertebrala nu se lasa santajat (ca asa se zvoneste). Oricum, aseara cand citea "scrisoarea deschisa" se vedea clar ca era timorat de parca avea un pistol in ceafa. Probabil stie el de ce; de prea multa "corectitudine" pe care o trambita mereu cu orice ocazie, in orice declaratie publica. RUSINEEE, DE MII DE ORI RUSINEEEE PENTRU ASA OAMENI !!!!!! Se vedce calitatea de intelectual !!!Notele publicate in campania electorala au reflectat pe deplin adevarata valoare pe care o are. RUSINE !!!

27.1  RE: Traseist de doi lei trimis de
( 4 feb 2008, 22:37:38
DACA AI VALOARE DA-TI DEMISIA, NU TE LASA SANTAJAT DE BASELU SI DE FLUTURE...STIU CA TI-AU SCOS UN PIK DOSARELU SI TI LAU ARATAT ...DAR AI OPTIUNEA SA DEMISIONEZI SI COBORI CU CAPU SUS
28.   Tradator trimis de
( 4 feb 2008, 14:05:26
ne este rusine cu asa oameni, pacat ca a devenit asa un om lungu nu mai are coloana verticala mare pacat L-am stimat foarte multi ani si totdeauna i-am luat apararea dar aveau dreptate cei care il criticau Rusine si mare pacat

29.   PENTRU FLUTUR trimis de
( 4 feb 2008, 14:09:53
Fluture, du-te si fa-te tapinar. Niciodata n-ai sa fii la Consiliu Judetean. Esti prea prost si prea infatuat. Un coate goale parvenit. Esti in stare sa calci pe morminte pentru a-ti atinge scopul.
30.   Unde esti tu d-le Caragiale trimis de
( 4 feb 2008, 14:20:36
Am fost printre putinii care v-am avertizat de miscarile care urmeaza.

Deci pina la urma Tofan si Lungu au TRADAT.

Ce a facut Tofan in Falticeni---NIMIC.

Cine il voteaza este inconstient.

PD-L a facut o alegere gresita.

Mergeti la pierzanie SIGUR

VA URMA
31.   Traseist de doi lei trimis de
( 4 feb 2008, 14:22:52
Desi sunt pesedist, il apreciam intr-o oarecare masura pe lungu si chiar incepeam sa cred ca e sincer si are ceva valoare. Este un mare nerusinat, fara scrupule. E clar, din calic si parvenit nu are cum sa iasa un om de onoare peste noapte. Il intrb deschis: mai are curaj sa para la tv. la emisiunea lui B. Ghiorghiu si sa declare ca nu se va dezice niciodata de liberali? ca e liberal din strbunici, bunici, tata, etc? Este ridicol. Daca avea coloana vertebrala nu se lasa santajat (ca asa se zvoneste). Oricum, aseara cand citea "scrisoarea deschisa" se vedea clar ca era timorat de parca avea un pistol in ceafa. Probabil stie el de ce; de prea multa "corectitudine" pe care o trambita mereu cu orice ocazie, in orice declaratie publica. RUSINEEE, DE MII DE ORI RUSINEEEE PENTRU ASA OAMENI !!!!!! Se vede calitatea de intelectual !!!Notele publicate in campania electorala au reflectat pe deplin adevarata valoare pe care o are. RUSINE !!!

31.1  RE: Traseist de doi lei trimis de
( 4 feb 2008, 21:02:43
BA ,GUNOI !NU ESTI PSD-IST, CI COMUNIST JIGODIE,PIERI-V-AR SAMANTA!VOI SI IUDA DE ILIESCU ATI FACUT RAU ROMANIEI MAI MULT DECAT TOT COMUNISMUL!
32.   Mi e rusine de cine e condusa Suceava trimis de
( 4 feb 2008, 14:30:16
un om cu caracter sta si la bine si la greu alaturi de colegi...un astfel de psudo coleg te lasa cand ti e lumea mai draga...nu mai am incredere deloc in el...e ca in familie...dar ce asteptari poti avea de la un oportunist de noapte...este exponentul celor care ne conduc...in Romania astia fac averi peste noapte fara sa stie de mama,colegi sau viitorul copiilor...mi e scarba de astfel de om
32.1  RE: Mi e rusine de cine e condusa Suceava trimis de
( 4 feb 2008, 14:53:22
Trebuie cercetat cu ce datorii ram�ne mn. Suceava si �n c�ti ani le va plati.
33.   Rusine trimis de
( 4 feb 2008, 14:36:03
ar trebui sa stea in banca lui
34.   Tare trimis de
( 4 feb 2008, 14:42:24
tare frate
35.   Bravo d-le primar trimis de
( 4 feb 2008, 14:43:52
Daca ramanea-ti la pnl astia care sant nemultumiti mai aveau o sansa, iar acum sansele lor sant egale cu zero la post de primar asa ca foarte bine ati facut. BAFTA SI NOROC SI SPER CA O SA VA TINETI DE CUVANT SI O SA AVEM O ECHIPA DE FOTBAL IN LIGA 1 SI STADION NOU CAT MAI REPEDE.
35.1  RE: Bravo d-le primar trimis de
( 4 feb 2008, 15:11:24
la munca ba cu tine ,mai lasa sportul ,nu vezi ca nu mai merge nimeni la fotbal,numai aia care stau degeaba si cer bani de la bunici de tigari
35.2  RE: Bravo d-le primar trimis de
( 4 feb 2008, 16:37:08
Tortul ala seamana cu o coliva! Oare sa prevesteasca ceva?
35.3  RE: Bravo d-le primar trimis de
( 4 feb 2008, 16:59:43
Ca sa nu mori prost pot sa te anunt ca am si servici si fac si a doua facultate si merg si la meci.
35.4  RE: Bravo d-le primar trimis de
( 4 feb 2008, 18:54:55
daaa...faci doua facultati..si asa te spergi la kur cu diploma..
35.5  RE: Bravo d-le primar trimis de
( 4 feb 2008, 22:41:21
FACI FACULTATEA DE MANELE BA TIGANOIULE....MARS LA KAKAT OBOSITULE CU STADION SI LIGA 1.....ASTA E ULTIMA NOASTRA DORINTA...SA AVEM TEREN DE FOTBAL...MA IDIOTULE...CE SCOALA ZICI CA AI FACUT??????
35.6  RE: Bravo d-le primar trimis de
( 4 feb 2008, 22:42:54
AI FACUT SCOALA DE CORECTIE TIFOSULE.....MARS AFAR' DIN ORASH
36.   Adevar graita Lungu trimis de
( 4 feb 2008, 14:47:29
bine a zis ca in pofida nerealizarilor inca,acest guvern a fost singurul de la revolutie care a facut ceva bun,nu lungu care a fost doar de aparitii,s au renovat scolile ceea ce guvernele anterioare nu au facut nimic,au creat locuri de munca ,acum gasesti daca vrei,nu ca in timpul psd istilor cand reuseai numai cu pile si spaga...au introdus regula bunului simt si al competitivitatii reale fara jocuri murdare....astea sunt telurile unui popor care vrea sa faca un viitor mai bun...dar acest lungu a facut doar prezenta fizica sau figuratie si fuge indata si la psd.....rusine o sa va aratam cu degetu in oras
37.   Mesaj pentru RASPOPITUL! trimis de
( 4 feb 2008, 14:56:24
Te-ai legat de Gheorghe Flutur spunand ceva despre NECHIFOR TOFAN de la schweighoffer holzindustrie ca ar fi finul lui FLUTUR .., eu iti spun sigur ca NECHIFOR TOFAN este NEPOTUL LUI GAVRIL MARZA!!! ma contrazice careva ? asa ca raspopitule , sa nu mai mananci rahat cu partidul tau PSD. RASPOPITULE ,Cred ca esti un inginer silvic frustrat , care nu a reusit sa intre in mafia silvica , nu ai primit nici o felie din tortul numit "padurile Bucovinei" sau esti vreun popa care a pierdut padurile popilor in favoarea DIRECTIEI SILVICE suceava prin LEGEA 247/DIN 2005.
37.1  RE: Mesaj pentru RASPOPITUL! trimis de
( 4 feb 2008, 17:41:26
Ca sa incep cu o fraza celebra "ba pe-a****" si ceea ce e postat acolo e din ZIUA din 1.12.2006, asa ca daca vrei ceva da ZIUA in judecat. Tin sa-ti spun ca asa de adevarat a fost ca nici pana la ora asta Flutur nu i-a actionat in judecata pentru delatiune si calomnie. Cum ti se pare soarece oparit.
38.   Haha trimis de
( 4 feb 2008, 15:15:19
Si chiar nu inteleg unde e surpriza.

Vreti nu vreti flutur e abil-abil. Clona lui Base. Si cam ce zice face.

Frustratii ar trebui sa arunce cu mai putin caca inspre paduri si oameni de valoare ca Nichifor Tofan si sa-si analizaze propriile lor performante.

38.1  RE: Haha trimis de
( 4 feb 2008, 23:44:53
cma kak pe basescu pe clona lui si pe nasul tau CENTURION. sa vezi cam cit de abil iti lipesc rezidul de nas..
39.   Pentru istetul Vulpoi trimis de
( 4 feb 2008, 15:24:30
Ai dreptate cred ca RASPOPITU' a facut o mare confunzie intre Flutur si Marza. Tofan e din familia Marza.

Oricum sunt amandoi hoti in felul lor, fiecare a furat de unde a putut, dar amandoi au furat de la stat, adica de la noi, cei care platim taxe si impozite.

Asteaptam alte variante. Nu imi place, nici Lungu, nici Flutur, nici Marza, Nici Iordache, nici Orest, nici Baisanu, nici Zarujanu.... sunt prefacuti cu muuuulte defecte si lipsuri. Vai de mama noastra, ei nu sunt buni de nimic, dar nu lasa nici pe altii sa iasa in fata.

GATA plec la RIo la Carnaval sa uit de tara in care traiesc.
39.1  RE: Pentru istetul Vulpoi trimis de
( 4 feb 2008, 15:45:13
Tofan este finul de cununie a lui Flutur.
39.2  RE: Pentru istetul Vulpoi trimis de
( 4 feb 2008, 22:45:59
FLUTUR SI CU MARZA SUNT AMANTI SI SI-O TRAG LA KAKI IN MOMENTU ASTA RAZAND CU GURA PANA LA UREKI DE VOI ...II DOARE FIX IN POALA PE EI DE CINE SI CUM VOR VOTA ...EI IS PRIETENI PANA LA MOARTE.....
40.   Nichifor tofan , om de valoare ? trimis de
( 4 feb 2008, 15:28:17
bai centurion , tu esti cu capul , tofan nechifor este doar un bun administrator , un maneger, care ii ajuta pe austriecii astia sa rada padurile BUCOVINEI ,ARE AFACERI SI CU MARZA dar numai silvicultura nu cunoaste foarte bine !
41.   RASPUNS PENTRU RASPOPITUL trimis de
( 4 feb 2008, 15:29:54
�N GENERAL C�ND FACI UNELE APRECIERI LA MUNCA UNOR OAMENI CRED CA AR TREBUI SA STII CEEA CE SPUI.

ADEVARUL ESTE CA SUNT PERSOANE PE CARE LE POTI NUMARA PE DEGETE DIN CELE CARE AU PUS CAPAT ELANULUI UNUI AMATOR �N ALE SILVICULTURII SI ANUME ZLEI GEORGEL, IAR ACEI OAMENI NU SUNT DE LA ITRSV SUCEAVA.

CREDE CA STIU FOARTE BINE.

ACELE PERSOANE SI-AU FACUT DOAR DATORIA SI AT�T.

IAR CU PRIVIRE LA FINALITATEA VERIFICARILOR AR TREBUI SA CAUTI SI SA VEZI CINE ESTE VINOVAT DE ALBIREA PERSOANELOR VINOVATE.

MAI CRESTI SI MAI �NVATA.
41.1  RE: RASPUNS PENTRU RASPOPITUL trimis de
( 4 feb 2008, 17:52:17
Ia citeste si invata http://este-interzis-postarea-de-linkuri
41.2  RE: RASPUNS PENTRU RASPOPITUL trimis de
( 4 feb 2008, 17:57:13
Ia citeste si Ziua din 4.12.2006 articolul " FLUTUR S-A TRANSFORMAT IN VULTUR"

Mai Invata
42.   Lungu, Tofan s-au intors acasa trimis de
( 4 feb 2008, 15:32:23
PNLul adevarat este dl Lungu, dl Flutur, dl Tofan. Celalat PNL este a lui Tariceanu si Patriciu care-si burdusesc buzunarele cu euro.

Deci, s-a unit fortele de dreapta asa cum a fost si programat.

Dle Lungu, bine ai veint acasa, PDL.

Sucess.

Pe voi va votam!
42.1  RE: Lungu, Tofan s-au intors acasa trimis de
( 4 feb 2008, 17:39:07
vezi ca vorbesti pe nas cu paru-n ochi...

tofan,fost secretar comunist UASC, este tot atat de liberal cat de destept esti tu...
42.2  RE: Lungu, Tofan s-au intors acasa trimis de
( 4 feb 2008, 18:59:26
paduchele asta de BRICEAG are citeodata comentarii bune..dar citeodata e mai prost decit prevede legea..
43.   Vulpoi ai purici trimis de
( 4 feb 2008, 15:45:56
si in plus esti foarte prost informat.

cred ca suferi de o tulburare compulsiva, obsesiva care deriva din profunde frustari interne cauzate de nerealizari personale.
44.   Faina lovitura! trimis de
( 4 feb 2008, 15:46:29
PSD a dat lovitura! A ramas fara concurenti la Suceava! Lungu s-a dus la Zeus profesorul si la securistii lui Talpes si Magureanu! Ei conduc tara, nu sluga prea plecata Flutur care se lauda ca ar fi bucovinean. Bucovinenii sunt oameni credinciosi si cinstiti, nu neam de tradatori! De frica sta in genunchi nu de viteaz cei! Pune prosti ca voi sa scrie mascari pe Net. Nu mai scapa tara asta de hoti!
45.   Mi-e scarba... trimis de
( 4 feb 2008, 15:52:36
dac atot stia ca o sa iasa din nou primar, dece s-a mai dus la PD minus L? ca sa fie mafia mai mare impreuna cu flutur, partenerul lui de afaceri de cand era director economic la AMBRO?e si asta dupa ciolan.... daca nu era PNL in 2004, Lungu nu facea nici 3%... mare rahat a afacut si lungu in Suceava... a carpit 2-3 strazi pe care apoi le-a spart iar si a pus flori in tot orasul, ca in rest orasul e un JEG.pe unde mergi numai mizerie.aaaaa... uitam de autobuzele alea noi luate cu bani de la o banca pt care trebuie sa platim taxe si impozite la greu ca sa putem achita creditele la banca.DESCHIDETI OCHII BINE SUCEVENI!!!LUNGU NU A FACUT NIMIC!!!! a retrogadata echipa de fotbal ca apoi sa ia el meritele unei promovari din C in B... mare scofala. TARANUL ASTA NU REPREYINTA SUCEAVA!!!!sa o ia cu el pe "privighetoarea bucovinei" cum ii place lui sa o numeasca pe S. Vicoveanca, pe care o invita la toate spectacolele pe banii nostrii si sa se duca in *****ma-sii!sau la Salcea ca ii sade bine!!
46.   Nu mai vrem pe Mirza sa manance branza trimis de
( 4 feb 2008, 15:57:14
TOVARASE MIRZA BAIETII CU SHAPCA DE LA DNA O SA-TI FACA O VIZITA SA VERIFICE DACA MAI ESTI APT PENTRU FUNCTIA DE PRESEDINTE LA CJ.

LICHEA COMUNISTA, BANDITA SI SECURITA, HOT DIN TATA'N FIU.

CE-AI FACUT CU VILA AIA MARE DE LA CAJVANA?

DAR CU MOSIA DE LA DORNESTI?

DEPOZITELE DE LA RADAUTI LE-AI TRECUT PE RUDE?

PAMANTUL DE LA METRO PE CINE L-AI TRECUT?

DAR TERENURILE DE LA RADAUTI, ALE CUI SUNT ACUM?

NICI VILA FURATA DA LA STAT NU ESTE TRECUTA PE TINE?

TERENURILE LUATE CU JAPCA DE FIITU SUNT TOT IN FAMILIE?

TOT RUDELE TALE AU LUAT TERENURILE DE LA BAZELE DE CERTETARE ARICOLE SI DE LA FERMELE DE STAT?

Mandatul tau va fi la Botosani nu la CJ.
47.   Oameni fara onoare trimis de
( 4 feb 2008, 16:09:24
Mai (ca domn nu esti)Lungu,umbli precum BASHINA IN IZMENE de la o sluga la alta,ti-e frica sa nu pierzi osul si ai sarit sub aripa fluturelui.Crezi ca un om care gandeste mai da doi bani pe tine??Poate astepti voturi?? HA HA HA HA HA ,!!!!SA ASTEPTI MULT SI BINE!!!
47.1  RE: Oameni fara onoare trimis de
( 4 feb 2008, 16:45:44
Vai de amarul alegatorilor! Nu prea sunt multi cei ce gandesc , se duc si voteaza dupa cum au obtinut vreun avantaj social: o subventie la caldura, vreo amarata de camera pe la caminele alea jegoase de la Grupul Scolar, vreo aprobare de extindere a unui chiosc in buricul targului, s.a ! Nu voteaza multi pe criterii politice sau ca ar fi convinsi ca cei ce candideaza isi vor tine promisiunile electorale.
48.   Nu plingeti trimis de
( 4 feb 2008, 16:10:21
lungu,este un tip fara multa carte,dar cu un simt nativ de orientare, nu numai in politica,ci in orice domeniu. A vazut ca la alegerile ptr. parlamentul europei scorul ptr PNL a fost mai mic ca cel al pd-l -ului, a plecat la aia . el vizeaza ,nu de acuma ci mai de mult sa ajunga in final (poate si peste urmatorii patru ani )senator sau deputat sau orice numai sa se ridice mai sus tot mai sus. Si asta ptr a avea asigurat viitorii 10-15 ani A vazut ca lumea ce-l inconjura e naiva iar situatia ,peste tot e ca in jungla si profita . Propun ca pe el , pe flutur si pe ceilalti ca ei , sa-i dam uitarii si sa incercam sa facem ceva care sa ne propulseze inainte. Cit priveste cine va fi urmatorul Primar ,va zic ca el se va numi : Zarojanu . D-na Zarojanu face treaba la primarie, nu lungu. Acesta din urma trge doar foloasele.
49.   PENTRU NEPOTUL LUI BRICEAG! trimis de
( 4 feb 2008, 16:13:36
vad ca ai dreptate iar mandatul lui marza la botosani va fi la penitenciarul de maxima siguranta!
49.1  RE: PENTRU NEPOTUL LUI BRICEAG! trimis de
( 4 feb 2008, 21:50:00
MIRZA ARE TERENURI SI LA DRAGOMIRNA CICA VREA SA FACA TERENURI DE GOLF PENTRU HAITA LUI DE BANDITI
50.   Ingretosat trimis de
( 4 feb 2008, 16:28:08
In primul Craciun de la castigarea alegerilor (2004), Lungu ii colinda lalaind pe scarile Prefecturii lui Flutur. O scena groteasca pe care nu cred sa o pot uita vreodata. Dupa scindarea PNL, Lungu l-a atacat public pe Flutur, cel pe care il colinda cu bale la gura cu doar 3 ani inainte. Acum se pupa in bot amandoi. De Lungu nu ma mir, e un taranoi necioplit care nici macar nu incearca sa ascunda acesasta evidenta. Nu ma mir nici de cei care, nestiind sa scrie, nici in romaneste, nici in alta limba, se incapataneaza sa posteze "ganduri" de-ale lor. Ma mir de Flutur, parea om fin si cu demnitate. Pacat.

Ce vor face dna. Zarujanu si dl. Bueciu, care au tolerat un asemenea analfabet ca sef de partid, atatia ani? Il vor urma, ca adevarati pupincuristi sau se vor lepada de el, ca adevarati oportunisti?
51.   Miscare gresita a pd-l trimis de
( 4 feb 2008, 16:31:50
lungu este omul lui flutur, asa incit trecerea lui la pd-l era un gest asteptat. ce ma mira e inconstienta lui flutur de a-l desemna candidat la primarie. exact din acest motiv pd-l-ul va pierde alegerile in sv. din toata afacerea asta are de cistigat mirza, si tipul, fiind uns cu toate alifiile, va sti sa profite din plin de aceasta greseala. am crezut ca flutur are mai multa intuitie politica, dar, recunosc, m-am inselat grav!

si uite asa mai cistiga psd inca un mandat!
52.   Rusine trimis de
( 4 feb 2008, 16:33:45
o sa va i-a vantul pe sus si n-o sa mai prindeti alegerile ca a-ti taiat toate padurile si au ramas muntii goi. vai de nepotii si stranepotii nostri. rusine sa va fie . si mai vreti sa vina cineva la vot.
53.   Nu te vrem trimis de
( 4 feb 2008, 16:34:31
ce sa mai faca tofan in falticeni?!nu-i ajunge ca a dus orasul in sapa de lemn!e cel mai jegos primar care a fost vreodata in falticeni. sa le fie rudine falticinenilor care l-au ales.rusine sa le fie daca il mai voteaza si la urmatoarele alegeri.
53.1  RE: Nu te vrem trimis de
( 5 feb 2008, 16:20:51
Vorbeste in nume propriu nu in numele intregii comunitati
54.   Curve politice trimis de
( 4 feb 2008, 16:36:37
Cu citeva zile in urma ce spunea-i dle primar ? Curve politice sinteti toti cu Flutur in frunte.
55.   O banuiala devenita concretete trimis de
( 4 feb 2008, 16:41:07
Rusine domnule actualmente primar! E foarte simplu sa arunci cu noroi in oamenii care te-au sustinut si alaturi de care ai castigat multe. Imi amintesc cum in 2004 faceati campanie in scarile blocurilor si laudati pnl-istii. Sucevenii v-au votat si au avut incredere in dv. Dar se pare ca va place mult aventura, motiv pentru care i-ati tradat pe apropiati!! Va doresc succes in noua campanie, dar se pare ca multi suceveni o sa va voteze adversarii pentru ca peste patru ani s-ar putea sa treceti la urmatorul partid puternic, iar Suceava sa ramana aceeasi plina de gropi si de mizerie.
56.   Nu te vrem trimis de
( 4 feb 2008, 16:49:31
ce sa mai faca tofan in falticeni?!nu-i ajunge ca a dus orasul in sapa de lemn!e cel mai jegos primar care a fost vreodata in falticeni. sa le fie rudine falticinenilor care l-au ales.rusine sa le fie daca il mai voteaza si la urmatoarele alegeri.
57.   Fantastic trimis de
( 4 feb 2008, 16:51:16
Fantastica miscare! WOW!!! Sunt multi care plang acum.... Cititi comentariile de mai sus.
58.   VAI DE OPORTUNISTII CARE TE URMEAZA trimis de
( 4 feb 2008, 16:53:57
VAI DE OPORTUNISTII care te tradeaza pentru un Fluture efemer ,viu colorat , din specia CAP DE MORT , si care deja incepe sa puta.Dar ideea liberala este ca undelemnul ,iese deasupra cu sau fara voia voastra ; cu sau fara culoarea voastra;chiar daca agitati apele cu timpul ea se separa
59.   Vreau in psd sau in pdl trimis de
( 4 feb 2008, 17:00:26
toti zic ca se traieste bine in cele doua partide ,ca nu se munceste si se pune mana pe paduri,sfatuiti ma cum intru si eu in unul din cele doua partide
60.   Demascarea oportunistilor sobolani trimis de
( 4 feb 2008, 18:00:46
Cel mai bun cadou pentru PNL este plecarea SOBOLANILOR.

Cel mai bun(in viziunea lor) cadou pentru PD-L este acapararea SOBOLANILOR.

Cel mai bun cadou pentru PSD este migratia SOBOLANILOR.

In cazanul politicii, spuma este indepartata...prin VOT.

61.   Mi-e greata !!! trimis de
( 4 feb 2008, 18:04:22
Cand fostul presedinte isi declara greata fata de politica romaneasca a fost tratat ca cel mai slab, adicatelea nu se pricepea el la jocurile balcanice...Sincer, chiar cred ca primarul Lungu este mai priceput decat politicianul Lungu. O sa-l votez doar ca primar , pacat ca nu poate fi independent ! Cat despre Flutur si gargara lui ieftina si insistenta ...cred ca mai degraba e gest de disperare sa cooptezi un candidat care iese decat nulitatile care ii stau in preajma ( la PLD-isti ma refer). Flutur=Basescu, acelasi caracter infect, acelasi tradator de profesie, acelasi om diabolic fara scrupule..Pacat de alegerea facuta d-le Lungu.
61.1  RE: Mi-e greata !!! trimis de
( 4 feb 2008, 21:24:13
este normal ca puii de comunisti sa urasca pe cei care le strica afacerile lor murdare.

dl basescu si dl flutur sunt oameni integri care vor sa schimbe romana in bine, nu va uitati la hahalerele astea se doi bani care judeca politica dupa portofel.
62.   ... trimis de
( 4 feb 2008, 18:05:26
Miscare previzibila din partea lui Lungu. Curios sunt sa vad cine il mai voteaza. Pacat de PD-L pentru ca a acceptat un asemenea om.
63.   Nenorocitii trimis de
( 4 feb 2008, 18:22:45
Mai fratilor unde dracu traim? Aduceti-va aminte ce spunea Lungu despre PNL,despre faptul, ca tatal sau a fost un mare PNL-ist si alta gargara de genul acesta. Si uite acum ce a facut "tradatorul"!!!!!!!!!. Sa vedem cine o sa-l mai voteze.!!!!!!!
63.1  RE: Nenorocitii trimis de
( 4 feb 2008, 19:15:33
Astia care-l lauda si-l felicita pe imoralul primar,sunt cred majordomi sau sclavi pe la primarie,care pupa****si alte zone acoperite ,sa ramana acolo la intins mana!
64.   ALEGATORUL trimis de
( 4 feb 2008, 18:49:31
PE CIND SE VA SESIZA D.N.A IN LEGATURA CU ABUZURILE FACUTE DE LUNGU SI ACOLITII LUI DIN PRIMARIE, PRIVIND CHELTUIREA BANULUI PUBLIC, ACORDAREA DE LUCRARI FARA LICITATIE , LA DIF. SOC SI LA FRATELE LUI GEAMAN. DE CE NU A FACUT PUBLIC REZULTATUL CONTROLULUI EFECTUAT DE CATRE CURTEA DE CONTURI IN TOTI ACESTI ANI ? LUNGULE EU CRED CA IN PREAJMA ALEGERILOR O SA DAI CU SUBSEMNATUL LA D . N . A, BAIETII NU DORM, VEI DA SOCOTEALA PENTRU TOT CE AI FACUT? ESTI UN NENOROCIT ORDINAR ,PINA ERI TE SPURCAI CU FLUTUR ACUMA ESTE CEL MAI BUN ,RUSINE AI DUS IN ERUARE PE TOTI ALEGATORII LIBERALI SI NU NUMAI RUSINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
65.   TRADATOR trimis de
( 4 feb 2008, 18:55:57
Lungule esti de acord ca daca nu te votau PNL-istii nici in gandurile tale cele mai frumoase nu erai primar? Esti de acord ca daca nu te votau PNL-istii nu intrai in primaria din Suceava decat ca sa-ti platesti impozitele si taxele? Da-ti demisia din PNL ca nu pot fi coleg de partid cu tine.
66.   Rusine tradatorilor de municipiu trimis de
( 4 feb 2008, 19:17:54
Tradatori , tradatori,tradatori...........
67.   Stiti? trimis de
( 4 feb 2008, 19:31:31
Stiti care va fi urmatorul partid dupa PDL la care va migra lungu?..va spun eu: PSD-ul
68.   Nu te mai votam baratule trimis de
( 4 feb 2008, 20:11:04
s a terminat cu votul nostru...ai ajuns primar datorita pnl ului
69.   Lungu trimis de
( 4 feb 2008, 20:12:58
cel mai josnic si ordinar primar ar fi in stare sa omoare pe maicasa ptr.putere deschideti ochii suceveni ptr. un oras curat nu votati lungu
70.   Ai disparut din politica trimis de
( 4 feb 2008, 20:14:45
gata cu genul asta de cameleoni...afara cu ei
71.   Cine tradeaza e nul trimis de
( 4 feb 2008, 20:17:25
cine tradeaza o data o va face mereu
72.   Intrebare fara raspuns trimis de
( 4 feb 2008, 20:17:30
cu siguranta domnul primar tofan nu s-a trezit inca.altfel, nu si-ar mai fi anuntat depunerea candidaturii...care naiv il mai alege??! doar ce-i plecati de vreo 7-8 ani din falticeni, rupti cu totul de realitatea si "realizarile infaptuite" sub indifirenta si ignoranta "gospodarului sef", fata de nevoile si doleantele falticenenilor.m-am dus constiincioasa la vot de fiecare data, as vrea sa o fac si de data asta, daca apare un candidat serios si demn de increderea mea si a celorlalti, cu siguranta.sunt optimista si doresc multa intelepciune celor care mai cred in viitorul acestui oras!
73.   LAW trimis de
( 4 feb 2008, 20:41:02
D-NULE FLUTUR MARE ATENTIE LA LUNGU. EL SI ACOLITII SAI DIN PRIMARIA SV -CIUTAC SI FLORISTEANU ,VAR SI CUMATRU - SE GINDESC LA PROPRIUL BUZUNAR. LEGEA 18-2001 SI 247-2005 SUNT DUPA SPUSELE LUI FLORISTEANU NISTE ABURELI.
74.   Nu serios... trimis de
( 4 feb 2008, 20:41:22
Sincer nu prea imi pasa unde si de ce a migrat, politica este o femeie de moravuri usoare asa ca migratiile din "pat" in "pat" sint firesti dar cand va aud-citesc pe unii ca "macar asta a facut ceva pentru-in Suceava" ma uluiesc, ca sa zic asa... CE a facut mai? Un oras murdar si cenusiu, gropi de le pierzi sirul daca vrei sa le numeri, sensuri unice, tot felul de firme de bloc care intra pe spatiile verzi, iarmaroace de tot felul si ma opresc ca nu-mi ajung spatiul si rabdarea... E urata Suceava oameni buni si nu era asa odata... Un sfat pentru cei cu laude.. mai iesiti oameni buni, un Iasi, un Piatra Neamt, nu sint chiar asa de departe. As fi spus si un Humor dar pe la Scheia nu se poate iesi, asta asa de incheiere...
74.1  RE: Nu serios... trimis de
( 4 feb 2008, 21:10:05
Mi-a placut incheierea! Nu-i vreau raul, nu-l vreau la DNA ori inchis la Botosani dar sa ne lase naibi in pace.
75.   Nesimtire trimis de
( 4 feb 2008, 20:50:32
dar de onofrei de ce nu pomeniti caci detine un loc fruntas in aceasta gasca de derbedei...
76.   A pierdut taranoiul o gramada de voturi trimis de
( 4 feb 2008, 20:52:25
ce sa faci cu taranu asta de Lungu la primarie, ca el in afara de salcea nu cred ca a mai mers pe undeva. nu a reusit sa faca nimic viabil in orasul asta... un cioflingar imputit cu sange de tradator care trage ca ultimul flamnad la ciolan... o sa mai castige primaria cand o zbura flutur la DNA, dar asta nu ajunge acolo ca el il are pe NUP in brate, desigur. cat despre PD minus L, voturile obtinute de PDL la europarlamentare au fost o mare minciuna si o sa isi ia o mare teapa. lumea stie cu cine are de a face... o sloata de comunisto-securisto-militieni: Ursu, Uricec, Costica Suceava, Pardau, Andreica, Craciunescu si alti incapabili. trebuie sa avem grija ca daca ajung astia la putere o sa fie mai ceva ca pe vremea PSD-ului lui Cozmanca si Nastase, o sa fie ca o invazie de lacuste. o sa roda tot si o sa stapaneasca judetul. aveti mare grija dragi cetateni cu cine votati. ce a fost pe timpul lui marza e mica minciuna... Flutur si acolitii lui sunt adevarati tirani cu fata blanda!
77.   Dle Onofrei, esti asteptat acasa in PDL trimis de
( 4 feb 2008, 21:17:58
Dle Onofrei, viata de Prefect este extrem de plictisitoare. Trebuie sa pretinzi ca ai putere pe care de fapt nu o ai. Deci vino din nou cu noi, in vechea echipa din 2004, de unde impreuna putem lupta pt. judetul nostru. Ce ai zice de un post de Secretar de Stat, daca esti norocos poate si ministru, ai? Hai sa facem treaba!

Draga Onofrei, te asteptam acasa in PDL.

Cu bine, feciorul cel mic a lui briceag.

77.1  RE: Dle Onofrei, esti asteptat acasa in PDL trimis de
( 5 feb 2008, 00:02:02
bai..briceag...sau nepot sau fiu sau cine pi$da**** mai esti...esti penibil ba cu fraze de genul...vino sa luptam pentru judetz...bla bla bla..Toti sunteti facuti din kakat puturos...si cum ajungeti sus cum luptati numai pt voi. ASA CA SCUTESTE NE CURISTULE..
78.   Tradarea trimis de
( 4 feb 2008, 21:19:22
ceia ce au facut lungu si tofan este sub demnitatea umana. nu poti sa-ti tradezi fostii colegi, prieteni, oamenii care au crezut in cuvantul tau, in tine ca om ,care te-au ajutat sa ajungi unde ai ajuns.mai mult decat atat tot ce se discuta la intalniri , acesti doi indivizi raportau , faceau note informative la noi lor sefi. ce abject! si ca sa incununeze josnicia , sa se vada ca ei vor sa fie primari cu orice pret nu isi dau demisia din partid sa nu-si piarda fotoliul (daca sunt asa siguri ca ajung din nou primari de ce renunta la aceasta ultima instanta de a dovedi ca mai putem spera in demnitatea?) mizeria umana in forma cea mai pura. nimic nu va ramane neplatit . "nu vor sta calcatorii de lege in preajma ochilor Tai. urat-ai pe toti ce lucreaza fara de lege. pierde-vei pe toti cei ce graiesc minciuna ;pe ucigas si pe viclean il uraste Dumnezeu" ( psalmul 5, vers.5,6).
78.1  RE: Tradarea trimis de
( 4 feb 2008, 21:31:59
Dl Lungu nu este tradator ci este un om cu principii.

Tradator este PNL-ul care nu si-a onorat angajamenul de a uni fortele de dreapta cu PDul.

Tradator este PNLul care alimenteaza cu bani pe comunisti.

Tradator este tot PNLul ca s-a aliat cu PSD sa distruga dreapta

Lungu, Flutur, Onofrei...sunt PNListii traditionali in SV. Deci, mukles!

Punga mare dle CapDeCal-tariceanu si Patriciu!

79.   Din amintiri trimis de
( 4 feb 2008, 21:30:49
pot sa va spun ca inca inainte de 2000 in pnl au inceput sa apara indivizi ca lungu si flutur. ca la un semn. pe atunci pnl nu avea ce oferi. ei au venit prezentinduse ca oameni modesti, convinsi de doctrina liberala. si-au creat pedigri-uri de liberali invocind stramosii. eram uimiti ca persoane cu mare putere financiara se ingramadesc in partiduletul nostru. de la inceput cei doi au colaborat, lungu sustinindu-l pe flutur la alegerile parlamentare, renuntind la propia pozitie pe lista. oamenii acestia au ceva in comun : tupeu, tenacitate. lacomie, instinct de conservare. profil de bagaciosi invingatori. din pacate nu au rabdare sa se inbogateasca odata cu tara. seamana leit cu base. vor mai pleca fripturisti din pnl.
80.   Ipocriti trimis de
( 4 feb 2008, 21:34:07
Toti acesti domni care zic ca sint adevarata clasa politica a acestei tari,sint adevarate hoarde de curve si mari gramezi de rahat,separati intre ei prin asa zisele partide care au aceleasi idealuri, de a jefui tara de asi umple buzunarele lor si a acolitilor lor. Tovarasi, terminati cu aceste cuvinte mieroase l-eam auzit si in cealalta campanie.Le-as recomanda la toti sa-si tina gura ca le miroase a rahat. RUSINE Flutur, RUSINE Lungu,RUSINE Tofan, RUSINE Mirza,RUSINE la toti politiceni din tara asta
81.   Mesaj ptr prea-cinstitul RASPOPITUL trimis de
( 4 feb 2008, 21:38:48
Bai Raspopitule care esti, te-ai gasit tu mai istet azi. Crezi ca daca dai si tu niste citate din ziare, poti sa denigrezi oameni de valoare cu vorbe de 2 lei. Ai creierul spalat de mincinosii din partidul tau, ca apolitic sigur nu esti. Te pomeni ca in partidul tau nu sunt traseisti politici. Sigur esti si tu unul care umbla dupa ciolan, si acum cauti sa distrugi imaginea unui om ca sa iasa de la primaria Sucevei, si sa ajunga unul de la voi. Dar o sa astepti mult si bine. Ca sucevenii stiu cat de multe lucruri bune a facut primarul Lungu in Suceava. O fi facand si el aranjamente de culise, trecand de la PNL la PDL, treaba lui. Putin imi pasa mie, si cred ca si sutelor de mii de suceveni (fara culoare politica) la ce partid e primarul. Important pt noi suceveni e sa avem pe cineva care pe langa interesele lui personale de inavutire sa faca si ceva ptr orasul nostru. Si Slava Domnului ca din 2004 tot a facut primarul Lungu.
82.   MEMBRI PNL trimis de
( 4 feb 2008, 21:40:38
daca nu intelegeti doctrinele politice si v-ati inscris in pnl si daca vreti neaparat sa va laudati ca sunteti membri unui partid mare complementar partidului popular european fugiti repede la pdl sa prindeti loc in fata. daca vreti sa ramineti intr-un paRTID MIC, DE MAXIM 15% dar care va echilibra balanta politica ramineti. sa nu va speriati daca veti fi aliati vremelnic cu psd. sunteti partid de centru stinga pe esicherul politic UE.
83.   Musteriilor psd, incercati mai la vale putin trimis de
( 4 feb 2008, 21:53:33
Lichelele comuniste parsive si securiste sunt agitate pentru ca dl Basescu le strica furaciunile in care sunt bagati. Iar dl Flutur le strica "afacerile"(tot furaciuni se numesc) la toti infractorii politici PSDisti din SV. Sunt in discutii: cladiri, terenuri, contracte fictive cu statul, spatii comerciale, manareala bugetelor, posturi administrative si guvernamentale ..etc. Aici ese miza...nicidecum caracterul lui Dl Basescu, Dl Flutur, Dl Lungu, care este atat de trebuincios Romaniei moderne.

Cine are un pic de minte intelege.

Iar voi, manglitori si macatori de kakutza PSD/PCRista mai tineti-va pliskul inchis sa nu va manance vrabiile mamaliga de pe dinti.

83.1  RE: Musteriilor psd, incercati mai la vale putin trimis de
( 5 feb 2008, 00:29:07
BRICEAG ATATA I-O MAI SU@i LU FLUTUR..CA O SA TE STROPEASCA INTRE OCHI PADURARUL..
83.2  RE: Musteriilor psd, incercati mai la vale putin trimis de
( 5 feb 2008, 16:59:47
lasa-l ca deja are gura plina de ******
84.   FORTZA BASE trimis de
( 4 feb 2008, 22:04:53
VREAU SA VA SPUN CA STIAM CA ASA SE VA INTAMPLA SI SA STITI CA VRETI CA NU VRETI BASE VA FI SI LA URMATORUL MANDAT PRESEDINTELE ROMANIEI SI FLUTUR MINISTRU ,IAR JUDETUL SUCEAVA CU AJUTORUL LUI FLUTUR VA FI CEEA CE SI-A PROMUS ...CEA CE AM SCRIS VE-TI VEDEA CA SE VA ADEVERI,IAR CEI CE NU CRED VOR VEDEA CAT DE MULT FLUTUR SE VA IMPLICA PT JUD NOSTRU, IAR CEI CARE NU CRED VOR VEDEA .CAND VE-TI VOTA CANDITI-VA IN VIITOR.STIU CA SUNT OAMENI CARE NU DORESC PDL , V-A CASTIGA SI VA FI CEL MAI TARE PARTID ROMANESC .NIMENI NU MI-A DAT NIMIC SA TIN CU PDL DAR ACESTA ESTE ADEVARUL.
85.   S-ar putea sa pierzi trimis de
( 4 feb 2008, 22:12:45
primar actualmente in functie s-ar parea ca ai luat-o, Base nu uita si nu iarta, El comandante, ai place tradarea dar ai uraste pe tradatori si astfel le intinde cate o cursa sa-si rupa gatul singuri, mai vedem cine-i candidatul.
86.   Mesaj ptr prea-cinstitul RASPOPITUL trimis de
( 4 feb 2008, 22:16:25
Ai uitat cumva cum arata Suceava in 2004, cand maxi-taximetristi fara autorizatie faceau legea in SV. Ce trafic infernal era in oras la orice ora, ca nu stiai cum sa scapi de paraziti de maxi-taximetristi fie ca erai sofer ori erai pieton. Primarul Lungu i-a scos din SV, si tot el a adus autobuzele astea care ne-au adus parca in era in care suntem. Ca fostul primar Ionescu nu a vrut sa isi piarda cascavalul de la parazitii aia de maxitaximetristi. De cand e Lungu primar in SV transportul public e unul civilizat, nu mai e tiganeala si manelele din 2004. Sunt zeci de chestii care le-a facut primarul in SV si care au durabilitate: drumurile, trotuarele cu pavele, transportul public, a reinviat TPL, canalizarile.. Si are un proiect impo cel cu Cetatea care va duce cu siguranta la dezvoltarea SV......

Dar ce sa iti zic tie ba RASPOPITULE ca tu ai ultimul neuron in concediu, probabil ca hiberneaza. Dar lasa ca iese neuronul tau la lumina dupa alegerile locale cand tot Lungu v
86.1  RE: Mesaj ptr prea-cinstitul RASPOPITUL trimis de
( 5 feb 2008, 01:59:13
ce autobuze, ma desteptule? ..... autobuze FARA AER CONDITIONAT, in care vara mori din cauza mirosurilor si a zapuselii.....autobuze care parca sunt la raliu prin Suceava si nimeni (politia) nu le spune nimic....

86.2  RE: Mesaj ptr prea-cinstitul RASPOPITUL trimis de
( 5 feb 2008, 07:20:45
nu serios... drumurile? ba baiatule, ai masina? circuli? care drumuri ca nu mai stii pe unde sa ocolesti gropi si canale, auzi, drumurile....
87.   Un singur mandat a demonstrat cat de papagal este trimis de
( 4 feb 2008, 22:18:18
Marile Realizari din era Lungu :

- strazi pline de gropi si canale supraridicate sau afundate de mareata firma Florcostruct.

-noroiul si mizeria de pe starzi si trotuare cu marea bunavointa a contrctuluide salubrizare marca Lungu-Prigoana-Rosal , in care este stipulat ca , pe perioada iernii .. nu sunt obligati sa spele si sa mature strazile , dar noi suntem obligati sa cotizam la TAXA DE SALUBRIZARE ...

-iluminatul public INEXISTENT pe majoritatea strazilor ...

-cainii vagabonti importanti sub nepasarea politiei comunitare ...

-fotbalul de divizia C ...

-sensul unic inutil pe Alexandru cel Bun pentru ca prea maritul primar de la Prelipca sa ajunga mai usor la apartamentul personal din zona Samoil Isopescu ...rezultand aglomerarea intersectiilor de la Bucovina si Areni ...

-imaginea deplorabila a Bazarului de pe Calea Unirii , o foarte frumoasa priveliste pentru vizitatori ...

-CENTRUL distrus de chiolhanurile reghetzanului din b
87.1  RE: Un singur mandat a demonstrat cat de papagal este trimis de
( 4 feb 2008, 22:55:12
A CUI E FIRMA ASTA???? STIE CINEVA??????
87.2  RE: Un singur mandat a demonstrat cat de papagal este trimis de
( 5 feb 2008, 07:23:47
subscriu 100%, orice candidat va scoate sensul ala unic il votez cu 2 maini, poate sa fie de unde vrea el
88.   Primarul corigent trimis de
( 4 feb 2008, 22:42:15
Pentru Lungu corigentul la matematica, ecuatia e simpla: 20%de la PLD si cu 25% ai lui fac 55%. In realitate fac cel mult 35%, fiindca electoratul nu se aduna precum prostii din Prelipca. Lungule poate ti se imbolnavesc gainile de gripa aviara fiindca de prostie nu se pot imbolnavi deoarece stapanii le-au imunizat. Cheama-l pe Flutur sa le bage degetul in fund sa vada daca nu au febra gainile. Ce face Costica? Saracul el cu spatele tu cu plicul. Apropo, declaratia pe care ai dat-o in ianuarie cum ca esti si ramai membru PNL, unde este. Daca mai esti mascul, poate o dai publicitatii. Sa vada lumea ce mojic esti. De ce nu recunosti ca in ultimul an activitatea ta in PNL s-a axat pe intoxicarea si crearea disfunctiilor in conducerea PNL?! Vrei sa-ti spun eu. Fiindca ai fost si vei ramane o lichea.
88.1  RE: Primarul corigent trimis de
( 5 feb 2008, 00:12:35
DACA DA GRIPA AVIARA IN PRIMARIE...."ARDE " LUNGU TOATE PASARICILE..HAHAHAHA...

PS. CELE DIN CURTEA LUI PROPRIE..NU MAI FUG...SE IMPIEDICA..
89.   Lasati ca se face curatenie trimis de
( 4 feb 2008, 22:58:04
domnilor nu mai spuneti ca nu e curat orasul nu vedeti ca de cateva zile pe toate trotuarele s-au intins mii de saci cu gunoaie

se munceste de mama focului

nu fiti rai

nenea primarul stie ce stie

90.   Da asa e trimis de
( 4 feb 2008, 22:59:34
bun gospodar e baiatul asta

si mare hot

dar o sa i se taie craca

91.   Pa, pa...CapDeCal trimis de
( 4 feb 2008, 23:10:38
Dl Lungu poate face mult mai mult pentru Suceava fiind in echipa lui dl Flutur decat in ceea a lui CapDeCal.

Aici e miza!

De ce sunteti grei de cap?
91.1  RE: Pa, pa...CapDeCal trimis de
( 5 feb 2008, 00:06:47
AUZI...MESTERE..AM UN CAP CARE NU E GREU DELOC...NU VREI SA IL IEI IN GURA CA SI ASA S()GI TOT CE PRINZI...

PACAT CA PARINTII TAI ..OAMENI SIMPLI DE LA TARA NU AU AVUT BANI DE PREZERVATIVE....DREPT DOVADA..BRICEAG...
92.   6 la purtare trimis de
( 4 feb 2008, 23:19:32
in urma cu 2 sapt a aparut in monitorul o declaratie de presa facuta de Domnul Iordache .. in acea declaratie de presa s'a comunicat ca domnul Lungu va candida din partea PDL ... ca drept la replica .. Lungu a zis ca nu este adevarat si a dezmintit tot ... iar acum ... recunoaste ... nu a facut altceva decat sa minta un oras intreg ... nu e frumos domnule Lungu ... Suceava merita mult mai mult decat ai facut dumneata ... oricum ti'ai scos banii ... Domnul Lungu a primit 800 de milioane ( lei vechi ) pentru a candida din partea PD-L ... bani desigur ... impozabili .. sau nu ? pacat ca domnul Lungu ne ia de prosti .... intr'adevar ... Partidul Democrat Liberal .. dar cat de liberal e? sa fim seriosi ... doctrina liberala si doctrina democrata la un loc ... curios ... numai in Rom�nica se intampla asa ceva ... dar ... traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
93.   Taierea padurilor de pdl si psd duce la pieire trimis de
( 5 feb 2008, 01:12:01
ganditi oameni buni...macar putin...cine e tartorul padurilor in SUCEAVA ?taierea padurii duce la seceta si alunecari de teren...prin deductie logica e ceea ce se intampla acum...seceta a dus la scumpirea alimentelor si creste exponential...cu timpul...un taran spunea odata ca daca taranul nu are stransura si oraseanul e terminat...pt ca in general consumul cel mai mare consta in alimente...daca ganditi voi aveti puterea de decizie
94.   Virginel, carne de tun la ordinul lui Mirza trimis de
( 5 feb 2008, 01:14:45
Ce risipa de bani. Virginel Iordache inainte de a-si anunta candidatura la Primaria orasului Suceava a cheluit un portofel de bani la cosmetician si coafor. Nu mai punem la socoteala costul costumului pe care i l-a cumparat PSDul.

Daca dl Virginel o sa se apuce de bautura acum, nu este vina lui, ci a tovarasului Mirza care l-a bagat in fata tunului.

95.   FRUMOASA AVIARA trimis de
( 5 feb 2008, 09:37:57
HA, HA, HA ,DE CE VA SUPARATI ? BAIETII AU PUS DE-O NUNTA . IMPREUNA AU TAIAT TORTUL MIRESEI .DRAGII DE EI, LASATI IN PACE , NU VEDETI CA SE IUBESC. ACUM APARE O INTREBARE LEGITIMA , CARE E MIREASA???? UNN LUCRU E CERT ,SI UNU SI ALTA SUNT CURVE POLITICE. MISIUNEA S-A INCHEIAT , E GREU SA LUCREZI SUB ACOPERIRE. SCEVENII SUNT OAMENI CU FRICA DE DUMNEZEU , NU IUBESC CUEVELE SI TASEISTII.
96.   Dle Procuror, trimis de
( 5 feb 2008, 10:14:36
Nu vrei mata sa mergi in scolile unde pune nenea Lungu, nenii da la Inspetorat scolar termopane? Pariez ca ii arestezi pi loc? Nici la Paris nu costa atat! Ba de 2 ori mai mult.

Timpul de 60 zile în care puteaţi posta comentarii pe marginea acestui articol a expirat.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Politic local

Ştiri video

Ultima oră: naţional - internaţional

Alte articole

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei

Reteta Zilei

Bucataria pentru toti Crap umplut 4 porţii - 60 minute 1 crap (circa 2kg)500g ciuperci proaspete4 cepe 2 căţei usturoi1 lingură făină250g untun vârf de cuţit nucşoară1 lingură pastă de roşii1 leg. pătrunjel± sare, piper Se curăţă crapul de... Citeşte