Cântăreaţa britanică Amy Winehouse va lansa o linie vestimentară, în octombrie, în urma unui contract semnat cu casa de modă Fred Perry, încheiat pentru patru sezoane, informează nymag.com.
Zvonurile despre posibila lansare în modă a lui Winehouse au apărut în urmă cu câteva luni, însă abia recent aceste informaţii au fost confirmate.
Colecţia cuprinde 17 modele, majoritatea în nuanţe de roz şi negru. Printre piesele vestimentare se numără seturi de jachete şi bluze cu aspect foarte tineresc, fuste extrem de strâmte şi scurte, pantaloni Capri, o rochie mini pentru bowling şi tricouri polo sub semnătura lui Fred Perry.
Obiectele vestimentare vor avea preţuri variind de la 32 la 150 de dolari. Directorul de marketing al casei Fred Perry, Richard Martin, a vorbit despre implicarea lui Amy în crearea acestei colecţii: "Am avut trei mari întâlniri, în timpul cărora ea s-a ocupat de selectarea stilului produselor, materiale, culorile şi detaliile de design". "Linia poartă în mod clar semnătura lui Amy", a mai spus acesta.
Pe de altă parte, Amy Winehouse nu a mai lansat nici un album muzical de peste trei ani. Cel mai recent album al artistei britanice, intitulat "Back To Black", a fost vândut în peste 10 milioane de copii şi premiat cu cinci Grammy. Însă, după lansarea lui, Amy Winehouse a avut de înfruntat numeroase probleme de sănătate şi s-a luptat cu dependenţa de droguri şi de alcool. În ultimii trei ani, Winehouse a constituit unul dintre subiectele preferate ale tabloidelor britanice, mai mult pentru scandalurile provocate decât pentru muzica sa. Cântăreaţa cu o voce excepţională este cunoscută pentru problemele sale legate de consumul de droguri, alcool, tendinţa de automutilare, anorexie şi bulimie. Amy Winehouse a efectuat câteva cure scurte de dezintoxicare, care nu au avut efectele scontate.