Top modelul Claudia Schiffer, în vârstă de 39 de ani, este protagonista campaniei care va promova colecţia primăvară-vară 2010 a casei de modă Salvatore Ferragamo, informează site-ul salvatoreferragamo.it.
Campania în care apare Schiffer este de inspiraţie retro, amintind de cinematografia anilor '50. Fotograful campaniei este celebrul Mario Testino.
Imaginea Claudiei Schifer din această campanie aminteşte de filmul lui Aflred Hitchcock "To Catch a Thief / Să prinzi un hoţ", în care apar actori Cary Grant şi Grace Kelly. Filmul a fost realizat la Monte Carlo şi lansat pe piaţă în 1955.
De asemenea, campania a fost realizată tot în Monte Carlo şi urmează liniile trasate de campaniile anterioare ale lui Ferragamo, inspirate şi ele din cinematografie.
Potrivit top modelului, brandul a cărei imagine o reprezintă este "misterios şi sofisticat, cu un farmec potenţat de accesoriile Ferragamo", dar şi de decorul retro.
Claudia Schiffer şi soţul său, regizorul şi producătorul Matthew Vaughn, au anunţat recent aşteaptă cel de-al treilea copil al lor. Schiffer şi Vaughn mai au doi copii, Caspar, în vârstă de şase ani, şi Clementine, în vârstă de cinci ani.
Schiffer s-a căsătorit cu Vaughn, în vârstă de 38 de ani, în mai 2002, iar cei doi locuiesc la Londra.
Starul german este unul dintre cele mai de succes top modele din lume şi a apărut pe copertele a peste 500 de reviste. Forbes estimează că ea are o avere de 55 de milioane de dolari. Schiffer are în prezent contracte foarte avantajoase cu L'Oreal, cu firma de ceasuri Ebel şi a fost imaginea Chanel.