Angelina Jolie nu va mai fi imaginea unui brand de vestimentaţie de lux, după ce directorii casei de modă au hotărât că actriţa pune într-un con de umbră produsele pe care ar trebui să le promoveze, informează FemaleFirst.
Actriţa a fost imaginea casei de modă St. John din 2005, înlocuind-o pe Gisele Bundchen, şi a fost ambasadoarea brandului în toate campaniile publicitare derulate de atunci.
Directorii casei de modă au anunţat însă că nu vor continua colaborarea cu Angelina Jolie pentru că aceasta ar acapara brandul prin prezenţă, eclipsând produsele pe care le promovează.
"Vrem să ne distanţăm de celebrităţi şi frumuseţi blonde şi să ne diversificăm paleta. Vrem ca astfel să ne demonstrăm modernismul şi faptul că evoluăm o dată cu trecerea timpului", a spus McMahon, directorul casei de modă.
Anterior, Kelly Gray, fiica fondatorilor casei de modă, Robert şi Marie Gray, a reprezentat compania în demersurile comerciale.
În locul Angelinei Jolie, a fost aleasă să promoveze noua colecţie de primăvară Karen Elson.