Anne Hathaway, protagonista filmului "Diavolul se îmbracă de la Prada", ar putea apărea în campaniile de publicitate care promovează creaţiile vestimentare semnate de designerul Marc Jacobs, informează site-ul femalefirst.co.uk.
Potrivit unor surse de pe piaţă, Anne Hathaway ar putea deveni noua muză a lui Marca Jacobs, înlocuind-o pe Victoria Beckham.
Hathaway şi Marc Jacobs s-au împrietenit recent, designerul promiţându-i că îi va crea mai multe ţinute pentru viitoare sale apariţii pe covorul roşu.
Surse apropiate actriţei au declarat că Anne Hathaway ar putea să o înlocuiască pe Victoria Beckham şi în viitoarele campanii publicitare ale lui Marc Jacobs, dacă parteneriatul lor se dovedeşte un succes.
"Marc şi Anne s-au împrietenit repede, însă au relaţie foarte intensă şi vor începe să apară împreună în public, foarte curând", a declarat o sursă apropiată celor doi.
"Anne nu a semnat încă nici un contract de publicitate, dar prin intermediul ei, Marc îşi poate promova linia vestimentară printr-o imagine proaspătă, în timp ce Anne îşi poate relansa imaginea. Dacă totul merge bine, Anne ar fi fericită să fie imaginea campaniilor lui Marc", a mai declarat sursa.
Hathaway a semnat, anul trecut, un contract de publicitate cu brandul Lancome.
Anne Hathaway, în vârstă de 26 de ani, va interpreta rolul legendarei Judy Garland în două adaptări, una pentru marile ecrane şi una pentru scena de teatru, ale biografiei "Get Happy: The Life of Judy Garland" de David Clarke. Actriţa a fost apreciată, recent, pentru rolul din "Rachel Getting Married", de Jonathan Demme, pentru care a fost nominalizată, anul acesta, la premiile Oscar. Actriţa a jucat, de asemenea, în "Diavolul se îmbracă de la Prada" şi în "Brokeback Mountain".