Actriţa Kirsten Dunst este noua imagine a brandului Band Of Outsiders, o cunoscută marcă de articole vestimentare, informează allocine.fr.
În sezonul trecut, această marcă de articole vestimentare optase pentru Michelle Williams, o altă actriţă cunoscută, şi totodată fosta parteneră a regretatului Heath Ledger.
Precedenta campanie Band Of Outsiders a mizat pe articole vestimentare care au pus accent pe modelele de îmbrăcăminte ce se pretau diverselor situaţii din viaţa de zi cu zi.
În schimb, noua campanie a ales să o aibă ca imagine pe Kirsten Dunst, care are o reputaţia unei adevărate "victime a modei", generată de pasiunea actriţei pentru articolele vestimentare şi pentru plăcerea pe care o simte atunci când defilează pe podiumurile de modă, unde a fost invitată cu diverse ocazii.
Specialiştii consideră că această alegere cadrează perfect cu noua politică de marketing a brandului Band Of Outsiders, în care singurul element cu adevărat decorativ va fi chiar actriţa însăşi.
Kirsten Caroline Dunst, născută pe 30 aprilie 1982, este o actriţă americană, care a debutat în "Oedipus Wrecks", un scurtmetraj regizat de Woody Allen pentru antologia "New York Stories". Dunst a jucat în "Fiicele doctorului March" (1994), alături de Winona Ryder şi Claire Danes.
Rolul care i-a adus consacrarea a fost cel al Claudiei, femeia-vampir din filmul "Interviu cu un vampir" (1994), în care i-a avut ca parteneri pe Tom Cruise şi pe Brad Pitt. Pentru acest rol, Dunst a primit o nominalizare la premiile Globul de Aur pentru cea mai bună actriţă.
Dunst şi-a dobândit celebritatea mondială prin interpretarea rolului Mary Jane Watson din filmele seriei "Omul păianjen" şi a jucat în "Marie Antoinette", lungmetrajul din 2006 al Sofiei Coppola. Următoarele proiecte ale actriţei sunt "All Good Things" şi "Sweet Relief".