Încasările la bugetul local al Sucevei din administrarea piețelor au crescut semnificativ după schimbările făcute de noua conducere a administrației locale, inclusiv la nivel de conducere.
”Ca urmare a schimbărilor ce au avut loc la Administrația Piețelor, încasările în luna martie 2025 au fost de 974.149 de lei, fiind cu 38% mai mari față de suma de 711.814 lei încasată în luna martie 2024. Din creșterea totală a încasărilor cu 38%, creșterea de 10,4 % este datorată actualizării tarifelor cu rata inflației, diferența de 27% rezultând din eficientizarea încasărilor”, a declarat viceprimarul Sucevei Dan Cușnir.
Tot ca urmare a schimbărilor ce au avut loc la Administrația Piețelor în perioada 01.01.2025-09.04.2025 au fost emise 443 de autorizații de funcționare, suma încasată pentru acestea fiind de 198.907 lei. Spre comparație, în anul 2024 au fost emise și vizate 227 de autorizații, suma încasată fiind de 87.728 de lei pentru întreg anul.
”În 3 luni din anul 2025 s-a încasat doar din emiterea autorizațiilor de funcționare mai mult decât dublu față de întreg anul 2024.
Statisticile nu par să arate un boom economic în lume, în Europa sau în Clusterul Economic Suceava-Botoșani. Este doar grija administrației Rîmbu pentru gestionarea eficientă a banului public.
Implementăm reguli egale pentru toți, reguli care să ducă la ordine.
Am promis! Facem!”, a adăugat Dan Cușnir.
Începând cu luna martie, noul șef de la „Administrația Piețelor” este Paul Moșneguțu, care coordonează activitățile din Bazar, Piața Centrală, Piața George Enescu, Piața Burdujeni, Piața Angro și Piața Ițcani.