luni, 31 mar 2025 - Anul XXX, nr. 75 (8910)
ANUNŢURI ONLINE:
Acum: 0°C.
La noapte: °C. Meteo
Anunţuri OnlineMonitorulTVAlbum Foto
HoroscopRedacţiaPublicitate
Curs valutar euroEUR:Tendinta4,977 lei
Curs valutar dolar americanUSD:Tendinta4,5998 lei
Newsletter Monitorul de Suceava RSS Monitorul de Suceava Monitorul de Suceava pe YouTube Monitorul de Suceava pe Twitter Monitorul de Suceava pe Facebook
Printeaza articolulPrintează articolul |  Trimite prin e-mailTrimite e-mail |   3 imagini |   ø fişiere video

Lucian Florea raportează cifrele pe 2024 în social media: Fryday revine la Suceava în iunie, cu un nou Drive-Thru în curtea Iulius Mall

 

Lucian Florea, fondatorul și CEO-ul lanțului de restaurante Fryday, a anunțat public pe rețelele sociale rezultatele financiare impresionante pentru anul 2024, dar și planurile ambițioase de extindere pentru perioada următoare. Postarea a devenit rapid virală în rândul fanilor brandului, fiind însoțită de o fotografie simbolică din fața unei locații Fryday – cu mesajul clar: „Mergem după ei!”, făcând referire la marile lanțuri internaționale precum McDonald’s, Burger King sau alți giganți americani din industria fast-food.

Cifrele vorbesc de la sine: în 2024, Fryday a înregistrat o cifră de afaceri de 77.829.980 lei, adică cu 178,7% mai mult decât în 2023, când businessul închidea anul la 28 de milioane lei. De asemenea, compania a raportat o marjă EBITDA de 25,02%, semn al unei performanțe operaționale remarcabile pentru un business autohton aflat în plină expansiune.

Planurile de dezvoltare sunt la fel de ambițioase ca cifrele: în doar 7 săptămâni, Fryday va deschide 4 restaurante noi în România, iar în total, pentru 2024, sunt programate 10 deschideri, dintre care cel puțin 5 vor fi în format Drive-Thru, cu investiții estimate între 7 și 10 milioane de euro.

Una dintre cele mai așteptate reveniri este cea de la Suceava, unde Fryday va inaugura în luna iunie un nou Drive-Thru în curtea Iulius Mall. Este o reîntoarcere cu puternică încărcătură emoțională, având în vedere că Fryday este un brand fondat de un sucevean și crescut cu pasiune încă din primele locații. 

„Sunt sucevean și vin acasă cu capul sus. Revin în orașul meu cu un concept născut din pasiune, cu un produs gândit în detaliu și cu o echipă care a muncit enorm. Vreau să fim primiți bine acasă – pentru că Fryday nu e doar un brand de fast food, ci un vis crescut aici, în Suceava”, a transmis Lucian Florea pentru Monitorul de Suceava.

Fryday este astăzi un brand cu identitate clară și diferențiatori puternici în piața QSR. Este singurul lanț de restaurante din Europa de Est care folosește celebra chiflă Martin’s Potato Roll, importată din Statele Unite – o chiflă moale, densă și ușor dulceagă, perfectă pentru burgerii de tip smash, care au devenit semnătura Fryday. 

Dar diferențierea nu se oprește aici: Fryday este și singurul concept fast-food din România care prăjește exclusiv în ulei de alune, oferind astfel un gust curat, crocant și un plus de calitate, rar întâlnit în industrie.

Cartofii sunt extra crocanți, pregătiți la comandă în același ulei premium, și completează perfect meniul construit în jurul burgerilor smash și al sosurilor semnătură. Rețetele – precum celebrul cheddar topit – sunt dezvoltate intern, cu ingrediente atent selecționate.

Nu în ultimul rând, milkshake-urile Fryday au devenit rapid preferatele clienților din toată țara, grație consistenței dense și gustului autentic de vanilie, ciocolată sau căpșuni – preparate în stil american, cu lapte adevărat și toppinguri premium.

Cu 15 restaurante în portofoliu, o comunitate loială și o echipă de top, Fryday se poziționează ca un competitor serios pentru giganții internaționali. Iar deschiderea din Suceava nu este doar o investiție într-o nouă locație – este o întoarcere acasă. Iar acasă, spunea fondatorul, trebuie să fim primiți cu inima deschisă.

 

În lipsa unui acord scris din partea Monitorului de Suceava, puteţi prelua maxim 500 de caractere din acest articol dacă precizaţi sursa şi dacă inseraţi vizibil link-ul articolului Lucian Florea raportează cifrele pe 2024 în social media: Fryday revine la Suceava în iunie, cu un nou Drive-Thru în curtea Iulius Mall.
 Vizualizări articol: 2964 | 
Notează articolul: 
  • Nota curentă 1.80/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 | Nota curentă: 1.8 din 5 voturi
Lucian Florea raportează cifrele pe 2024 în social media: Fryday revine la Suceava în iunie, cu un nou Drive-Thru în curtea Iulius Mall1.855

Comentarii

Monitorul de Suceava nu este responsabil juridic pentru conţinutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra vă revine în exclusivitate.


Monitorul doreşte ca acest site să fie un spaţiu al discuţiilor civilizate, al comentariilor de bun simţ.
Din acest motiv, cei care postează comentarii la articole trebuie să respecte următoarele reguli:

1. Să se refere doar la articolul la care postează comentarii.
2. Să folosească un limbaj civilizat, fără injurii, calomnii, comentarii antisemite, xenofobe sau rasiste.
3. Sunt interzise atacurile la adresa autorilor, dacă acestea nu au legătura cu textul.
4. Username-ul să nu fie nume de personalităţi ale vieţii publice sau parodieri ale acestora.
Autorul unui articol poate fi criticat pentru eventuale greşeli, incoerenţă, lipsă de documentare etc.

Nerespectarea regulilor menţionate mai sus va duce la ştergerea comentariilor, fără avertisment şi fără explicaţii.
Abaterile repetate vor avea drept consecinţă interdicţia accesului la această facilitate a site-ului.



RE-PAIR
Directia Generala Anticoruptie
Meniul ZILEI în restaurante sucevene

HaiHui prin Bucovina

Ultima oră: local

Alte articole

Alte titluri din Local

Ştiri video

Gala Top 10 Suceveni

Top Articole

Mersul trenurilor de călători

SONDAJE

Cum considerați că ar trebui aleși primarii și presedinții de Consilii Județene?

Un tur de scrutin
Două tururi de scrutin
Nu știu / Nu mă interesează

Fotografia zilei - fotografie@monitorulsv.ro

Fotografia zilei